44 Reacties

één jaar geleden

Vandaag weer een opmerking gekregen, en ik weet dat ik me er niks aan van moet trekken. Maat toch blijf ik eraan denken. Namelijk een fles na het tanden poetsen zorgt voor tandbederf. Ik schrok hier best wel van, wat me weer onzeker maakt. Ik zou willen dat ik zo zeker zou zijn over alles! Maar goed helaas ben ik wel redelijk snel onzeker... 😕. Wilde het toch nog even kwijt.

10 maanden geleden

Vandaag weer een opmerking gekregen, en ik weet dat ik me er niks aan van m ...
Ik poets tandjes in de middag. Het beste is als er een half uur daarna niet gegeten of gedronken wordt. Gewoon kijken wat voor jou handig is. Ik voed ook nog in slaap, dus voor ons heeft tandenpoetsen in de avond niet zoveel zin.

10 maanden geleden

Onze zoon valt in slaap met een flesje... veel mensen vinden hier wat van maar ik trek me er echt niks van aan. Hij is heel makkelijk weg te leggen, drinkt z'n flesje op en slaapt. Ik ga hier niets aan veranderen. Hij is de hele dag zo gigantisch actief dat hij van mij zo veel mag drinken als hij wil. Ook de oppas zegt dat het zo makkelijk is. Maar altijd met de opmerking, hoe ga je dat afbouwen? Nou duidelijk, niet. Als hij in slaap kan vallen zonder fles zien we het wel weer. Ik geef hem vaak snachts nog een flesje water als hij perongeluk wakker is geworden (laatst erg verkouden en veel hoesten) Ik vond alle adviezen in het begin heel fijn want ik wist totaal niet wat ik moest. Maar ik ben een soort mama-beer geworden. Als mensen me advies geven doe ik er helemaal niks meer mee. Hij doet het op z'n eigen manier en voor ons werkt het heel goed.

10 maanden geleden

Wat is er slecht aan ‘s avonds een fles geven?