12 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik heb de easy walker miley 2. Super handig! Zit standaard in de auto. Makkelijk in en uit klappen zonder gedoe, erg licht en rijdt ook heel soepel. Weet niet of jullie ooit met het vliegtuig gaan maar deze mag ook mee het vliegtuig in daarom had ik hem in de eerste instantie gekocht omdat wij op vakantie geweest zijn

茅茅n jaar geleden

Reactie op SalamHallo0492

Ik heb de easy walker miley 2. Super handig! Zit standaard in de auto. Makk ...
Thanks! Deze ziet er idd ook heel comfortabel en degelijk uit! Ja afgelopen jaar onze grote Joolz wagen meegenomen in de reistas.

茅茅n jaar geleden

Ik heb laatst de Joolz aer+ gekocht. Ik zag echt door de bomen het bos niet meer en heb met meerdere gelopen, de prijs hield me wel een beetje tegen maar uiteindelijk toch gedaan en ab so luut geen spijt van. Super fijn ding, heel licht en compact, rijdt heel fijn, klapt makkelijk in en prima grootte qua mandje en hij kan helemaal plat. Heel erg tevreden mee馃憣 laatst ook mee op vakantie genomen en op het strand gelopen en dat ging ook helemaal goed.

茅茅n jaar geleden

Ik heb de Miley2 van easywalker. Paar weken terug gekocht ivm vakantie, maar gebruiken m nu vaker dan onze andere wagen (de Jimmey van easywalker hebben we ook). Komt doordat ie zo compact is en je neemt m daardoor makkelijk mee de auto in enzo. Super tevreden over!

茅茅n jaar geleden

Wij hebben de Dubatti Smart. Geweldige wagen 馃グ. Is binnen 2 seconden in en uitgeklapt en weegt geen drol.

茅茅n jaar geleden

Dit is hem!

茅茅n jaar geleden

Dubatti smart! Heb een filmpje gekeken van babypark waarin deze met oa de joolz vergeleken word en ik vond dat de dubatti echt veel meer voordelen had!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Cynthia0704

Dubatti smart! Heb een filmpje gekeken van babypark waarin deze met oa de j ...
Oeh heb je een linkje?

茅茅n jaar geleden

Easywalker jackey xl, vanwege de grote wielen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op iiiertje

Oeh heb je een linkje?
https://youtu.be/9jS1QGSBVQw?si=2Emh-JWI1xA3GTEo

茅茅n jaar geleden

Reactie op dha22

Easywalker jackey xl, vanwege de grote wielen.
Hebben wij ook! 馃槏

茅茅n jaar geleden

Cybex libelle 3, de kleinst opvouwbare en past in mijn fietstas. Handig op dagen dat ik geen auto heb en toch even het dorp in wil met de kleine. Voor echte wandelingen gebruiken we de kinderwagen nog