19 Reacties

3 maanden geleden

Ik werk 80% van 8u - 16u en ben elke woensdagnm en vrijdagnm thuis. Dat zijn meestal de uren waarop het school ook vroeger stopt. Ideaal dus.

3 maanden geleden

Ik werk 24u - woensdag en vrijdag standaard thuis en donderdag ben ik op locatie dit werkt voor mijn gezin het prettigst

3 maanden geleden

Ik werk 3 dagen van 9 uur (dus 27 uur). Op woensdagen en vrijdagen ben ik vrij. Zo komt dat mooi uit met onze oudste die naar school gaat (ze is nog op woensdagen vrij)

3 maanden geleden

Ik werk 4 dagen in de week, 2 dagen om 10 uur tot ong 22 uur en om de week 1 dag om 15 uur tot ong 22 uur en vaak 1 dag van 12 tot 22 uur (heb een 32 uren contract voor 4 dagen in de week)(horeca, strandpaviljoen)

3 maanden geleden

Gehandicaptenzorg. Ik werk 28 uur. In de praktijk is dat vaak wisselend. Nu net vier dagen vrij geweest en komende week maar twee dagen werken. Soms werk ik ook vijf of zes dagen achter elkaar. Geluk met een man die een 8:00 tot 17:00 baan heeft en in het weekend thuis is. Altijd flexibel moeten zijn en met twee kinderen, een gastouder en lieve (schoon)ouders is het prima te regelen en te combineren. Al zou ik wel iets meer stabiliteit willen als de jongste naar de basisschool gaat.

3 maanden geleden

Ik werk 24 u 3 dagen , woensdag donderdag vrijdag ik kan zelf bepalen of ik na kantoor ga of thuis meestal 1 dag kantoor en 2 thuis.

3 maanden geleden

Ik werk 4 dagen (32 uur) ma,di, do & vrijdag (waarvan de vrijdag thuiswerken is). Opzicht wel te doen momenteel omdat het van 8-16:30 is. Voor nu prima maar als er een 2e komt dan wil ik wel kijken wat mijn opties dan zijn 😊

3 maanden geleden

Ik werk 3 dagen 27uur op de kdv en mijn dochter gaat met mij mee naar de kdv 2 dagen en 1 dag bij oma:)

3 maanden geleden

Ik werk 4 dagen ma en di op kantoor en wo & do thuis. Maar ik ga volgende maand een dag minder werken. ( ma, di & do)

3 maanden geleden

Ik werk woensdag, donderdag, vrijdag in het speciaal onderwijs 25 uur van 8:00-16:30 mijn dochter gaat op woensdag en donderdag naar de opvang en op vrijdag naar oma mijn partner draait ploegendiensten waardoor hij haar altijd later kan wegbrengen of eerder kan halen. En ik ben nooit te laat thuis wat ik heel fijn vind

3 maanden geleden

Ik werk maandag, dinsdag en vrijdag in het basisonderwijs. Mijn man is vrijdag vrij. Dit werkt goed, mijn oudste gaat na de zomer naar school en zal dan op de maandag opgehaald worden door mijn moeder en dinsdag moet hij dan naar de bso. Mijn jongste gaat maandag en dinsdag naar de opvang. Het liefst had ik mijn oudste niet naar de bso laten gaan omdat ik 5 dagen school al veel vind, maar we hebben geen andere optie. Het liefst zou ik 2 dagen werken zodat dit niet nodig zou zijn maar dit is momenteel financieel even niet haalbaar.

3 maanden geleden

Ik werk 36 uur per week in het ziekenhuis als verpleegkundige met onregelmatige diensten. Mijn man is 1 vaste dag in de week thuis en mijn dochter gaat 2 a 3 dagen per week naar de opvang. Ik vind het heerlijk om te werken.

3 maanden geleden

Ik doe nu een opleiding en daarbij moet ik nu 17 uur stage lopen daarnaast werk ik ook nog minimaal 8 uur meestal 12 uur in de week dus meestal werk ik 29 uur in de week naast mijn studie.

3 maanden geleden

Ik werk 32 uur in de week onregelmatig wel met een vast rooster. Mijn zoon gaat op woensdag en donderdag naar de opvang op maandag is papa thuis. De ene week is hij op dinsdag bij opa en oma de andere week op zaterdag. Van september tm april werk ik nog ongeveer 4 uur in de week extra op de vrijdagavond dus dan werk ik 36 uur.

3 maanden geleden

Ik werk in de ggz. Heb drie vaste dagen van 08.00/08.30 uur tot 16.00/16.30 uur. Onze dochter gaat 2 dagen in de week naar de opvang en 1 dag in de week passen de oma’s op. Dit wisselen ze af wat voor hun passend is. Mijn man werkt 5 dagen van 8 tot 5 dus we zijn beiden altijd op tijd thuis. Dit werkt voor ons perfect! Bij een eventueel tweede kindje ga ik de 9 weken 70% betaald verlof in één keer opnemen en mijn man neemt dat 1 dag in de week op het eerste jaar. Kunnen we lekker veel bij de kleintjes zijn 🥰

3 maanden geleden

Ik werk 40u en heb 2 kindjes (4 en 1). Maandagen altijd voor de kindjes er. Ik werk dan tijdens slaapjes en savonds. Verder 2dagen thuis 2 kantoor

3 maanden geleden

24 uur verspreid over 4 dagen, zodat ik na school thuis ben en maar 1 bso dag nodig heb. Mijn man en ik zijn allebei een dag thuis met onze jongste en na school ook de oudste. Dit werkt fijn zo. Ik kan mijn uren wel flexibel indelen.

3 maanden geleden

Ik werk 24uur. Di,wo en don

3 maanden geleden

Reactie op BBlientje

Ik werk 24uur. Di,wo en don
Liever werk ik helemaal niet meer🤣🤣 kost me veel energie naast m'n dreumes en zwangerschap op dit moment