6 Reacties

één jaar geleden

Denk juist echt trek, juist ook omdat het op hetzelfde tijdstip is. Misschien voor bedtijd iets meer te eten geven (of bij avondeten of verspreid over de hele dag), of een droomvoeding als je zelf naar bed gaat. Gaat echt vanzelf een keer over. Wij hebben heel lang een droomvoeding gegeven, omdat ze dan maar 1x per nacht kwam. Namelijk rond 4 a 5 uur. Ineens kwam ze niet meer rond 4 a 5 uur, maar sliep ze door na de nachtvoeding. Sinds vorige week kregen we haar ineens niet meer in slaap na een droomvoeding, dus eens gekeken wat er gebeurde als we die niet geven. Ze slaapt nu de hele nacht door (soms even wakker voor haar speen, maar die kan ze zelf vinden). Eerder deden we ook wel eens een droomvoeding overslaan, maar dan kwam ze rond 1 uur en 5 uur. Vorige week was ze ziek, toen kwam ze 2x in de nacht voor een fles. Het lijfje is hard aan het werk wat logischerwijs resulteert in meer trek. Wat ik wil zeggen is dat het vanzelf een keer over gaat, maar dat je het jezelf wel makkelijker kan maken door bijvoorbeeld er een droomvoeding van te maken. Nachtvoedingen zijn heel erg normaal op deze leeftijd. Ze ontwikkelen razendsnel. Dit kost veel energie en kracht. Dus veel trek.

één jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Denk juist echt trek, juist ook omdat het op hetzelfde tijdstip is. Misschi ...
Als het trek is snap ik het volkomen! Begreep gewoon niet waarom hij elke avond rond half 12 kwam, al 2 weken zo. We geven hem echt al ruim eten op een dag, vandaar mijn vraag. Dank je wel voor je antwoord. 😊

één jaar geleden

Ja, altijd op hetzelfde tijdstip is gewenning. Ik heb daar verder niet zoveel tips voor, maar er zijn wel veel blogs enzo die hier op ingaan. Zoals Your little sleeper

één jaar geleden

Reactie op Kornoelje

Ja, altijd op hetzelfde tijdstip is gewenning. Ik heb daar verder niet zove ...
Ja echt? 😫

één jaar geleden

Nee joh. Ervaring hier na 2 kinderen is dat het altijd fases zijn. Die gaan dus ook weer over. Hier al een paar nachten achter elkaar vaste prik om 3u feest. En dat kan volgende week zo ineens weer over zijn. Go with the flow 🙃

één jaar geleden

Reactie op Aaatje

Nee joh. Ervaring hier na 2 kinderen is dat het altijd fases zijn. Die gaan ...
Jaaa hier al 2 weken 😅😳