433 Reacties

2 maanden geleden

Deel twee alweer. Wat een ontzettend gezellige groep hebben wij 🥰.

2 maanden geleden

Eigenlijk deel zeven als we de andere vijf delen meetellen 😃🥳.

2 maanden geleden

Woow we kletsen echt veel dan! Maar wat fijn ook dat we tijdens zwangerschap en daarna gewoon nog contact hebben 💕

2 maanden geleden

Vind het heel gezellig! Je leeft bijna 9 maanden met elkaar mee en vind het ook wel leuk dat we nu ook nog contact met elkaar hebben. Las zelfs dat sommige groepen een hele whatsapp groep hebben met elkaar.

2 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

Vind het heel gezellig! Je leeft bijna 9 maanden met elkaar mee en vind het ...
Jaa ik zag dat inderdaad ook wel eens voorbij komen, al wordt het niet geadviseerd ofzo door 24Baby!

2 maanden geleden

Reactie op jessicaaa20

Jaa ik zag dat inderdaad ook wel eens voorbij komen, al wordt het niet gead ...
Nee dat klopt inderdaad, je weet het maar nooit tegenwoordig. Al geloof ik niet dat er veel kwade bedoelingen tussen zitten 😊

2 maanden geleden

Vind het heel leuk om al jullie updates te volgen, al vind ik het wel lastig om alles bij te houden. Jullie praten gewoon heerlijk veel😊. Het gaat allemaal zo snel en de dagen vliegen soms voorbij. Ik blijf maar foto’s van de eerste weken terug kijken haha. Ik vind het echt zo leuk om te zien hoe ze ontwikkelt, maar mis die eerste tijd ook wel 🥺

2 maanden geleden

Reactie op Sheila1994

Vind het heel leuk om al jullie updates te volgen, al vind ik het wel lasti ...
Ik vind het inderdaad soms ook moeilijk om te volgen, maar ik vind ook moeilijk om mij nog lang te concentreren tegenwoordig 🫠.

2 maanden geleden

Zaterdag mijn bijna ergste nachtmerrie uitgekomen. We waren in de HEMA aan het rondlopen en ik reed met de kinderwagen rond (of whatever de juiste benaming is) en plotseling viel dat ding voorover terwijl Josephine erin lag. Zij is naar voor gevallen en lag bijna op haar buik. Schrok mij dood! 😭 Ze is daarna beginnen te huilen, maar denk eerder van de shock. Ze is redelijk snel gestopt. Zij wel, ik daarentegen heb nog wat gehuild omdat ik mij zo kut voelde dat ik haar pijn had gedaan 😭. Snap echt niet dat mensen opzettelijk hun kinderen pijn kunnen doen. Ik heb dit per ongeluk gedaan en voel mij nog altijd verschrikkelijk. Vandaag voor de zekerheid toch naar de huisarts geweest, maar die bevestigde wat ik zag: alles prima. Ze is nog steeds vrolijk en eet nog. Ook is ze nog een keer gewogen. Ze weegt nu 5kg315 en is vandaag 10 weken en 3 dagen. De huisarts wilt dat ze meer eet. Ze zat onder haar curve en huisarts wilt dat ze terug stijgt op die curve. Ben wel geïrriteerd, omdat niemand mij serieus nam toen ik aangaf dat ze niet voldoende at 🙄.

2 maanden geleden

Reactie op Poogie

Zaterdag mijn bijna ergste nachtmerrie uitgekomen. We waren in de HEMA aan ...
Jeetje wat heftig en schrikken! hoe kan die kinderwagen er zomaar vanaf vallen? Snap goed dat je enorm schrok en ook verdrietig was. Super goede mama om toch even naar de huisarts te gaan. Heb je zelf een idee hoe het komt dat ze niet genoeg eet?

2 maanden geleden

Hier ook een nachtmerrie. Huilen vanaf 18.30u aan een stuk. Tis nu half 1. Ik ga langzaamaan steeds meer kapot van binnen. En stil is ze nog steeds niet .

2 maanden geleden

Reactie op Poogie

Zaterdag mijn bijna ergste nachtmerrie uitgekomen. We waren in de HEMA aan ...
Ooh hoe kwam dat dan? Super vervelend zeg en logisch dat je schrok natuurlijk! Ik zou ook echt met m’n dochter meehuilen met zoiets! Maar heel goed dat je toch even voor controle langs ging, liever teveel dan te weinig toch?! ❤️‍🩹 Wat vervelend dat ze je niet serieus namen en dan nu ineens zeggen dat ze te weinig eet. Ik ben even niet helemaal bij, maar weet je ook hoe het komt dat ze zo weinig eet?

2 maanden geleden

Reactie op Elliema

Hier ook een nachtmerrie. Huilen vanaf 18.30u aan een stuk. Tis nu half 1. ...
Ach Meis toch, dat lijkt me echt zo ongelooflijk zwaar.. heb je genoeg hulp dat iemand het even kan overnemen van je? ❤️‍🩹

2 maanden geleden

Ik heb leuke haarbandjes voor m’n dochter, met zo’n knoop. Het zit niet te strak (had hem losser geknoopt) maar ze krijgt er toch een afdruk van in haar gezicht/hoofd! Zoooo jammer want ik wil natuurlijk niet dat ze dit voelt en dat zodra het afgaat je dit ook ziet. Leuke haarbanden tips wat ik wel kan gebruiken voor de kleine meid?

2 maanden geleden

Reactie op Elliema

Jeetje wat heftig en schrikken! hoe kan die kinderwagen er zomaar vanaf val ...
Nee, ze heeft eigenlijk altijd al te weinig gedronken, vond ik. Alleen nam geen enkele arts mij serieus gezien haar gewicht altijd toenam. Het probleem is wel dat ze overdag bijna om de twee uur honger heeft. Ik geef voeding op vraag. Zou wel handiger zijn als het om de vier uur is, maar ik ga haar echt niet laten huilen om zo ervoor te zorgen dat ze pas om de vier uren zou eten.

2 maanden geleden

Reactie op Elliema

Hier ook een nachtmerrie. Huilen vanaf 18.30u aan een stuk. Tis nu half 1. ...
Dat klinkt ongelofelijk zwaar en ik snap heel goed dat je er aan onderdoor gaat 😔. Heb je mensen in je omgeving die je zouden kunnen helpen? Indien wel, probeer hen in te schakelen. Ook al is het maar voor een paar uurtjes, ik denk of hoop dat het je zal helpen om er niet volledig aan onderdoor te gaan. Dikke knuffel. Het zal gaan beteren. Je doet zo hard je best 💕.

2 maanden geleden

Reactie op Poogie

Nee, ze heeft eigenlijk altijd al te weinig gedronken, vond ik. Alleen nam ...
Wat stom dat kindjes altijd eerst moeten afbuigen met hun lijntje voor je pas echt serieus genomen wordt. Helemaal begrijpelijk dat je haar niet laat huilen hoor. Misschien kom je nu uiteindelijk wel ergens waar je serieus genomen wordt nu die arts dat geconstateerd heeft .

2 maanden geleden

Reactie op Poogie

Dat klinkt ongelofelijk zwaar en ik snap heel goed dat je er aan onderdoor ...
Dankjewel echt lief. Ik heb wel mensen die me kunnen helpen. Maar het ding is dat ze overdag echt wel oke is. Savonds begint de drama ergens tussen half 5 en 6. Veel mensen hebben het dan zelf ook druk. Mijn dochter heeft gisteren 7u 45 min gehuild in totaal. Daarvan was 1u en 15 min smiddags en de.rest aan een stuk savonds. Om 1.15u vannacht ben ik gaan autorijden 🥲 om 1.40u sliep ze eindelijk. Om 2.30u was ik te slaperig om nog te rijden en was het niet verantwoord. Gauw naar huis gegaan waar ik haar wonder boven wonder uit de maxi cosi kon halen en in haar co sleeper kon leggen waar ze verder sliep. Uitgeput ben ik toen ook in slaap gevallen nadat eerst mijn adrenaline gehalte moest zakken 🫠 Mijn kind komt dus mooi volgens haar lijntje aan dus ik word niet echt serieus genomen 😐 Ga vandaag wederom aan de bel trekken. We hebben wel andere.voeding sinds zaterdag, Maar wordt alleen maar erger . Ben gisteren ook nog met haar naar een vrouw geweest die nei therapie heeft toegepast en reflex integratie. Ja je probeer vanalles. Er kwam vanalles uit wat haar 'onderbewustzijn' aangaf. Maar hopen dat dat ook nog zn vruchten af gaat werpen. Het is te vaag om uit te leggen jullie verklaren me vast voor gek 😬

2 maanden geleden

Reactie op jessicaaa20

Ach Meis toch, dat lijkt me echt zo ongelooflijk zwaar.. heb je genoeg hulp ...
Dankjewel. Eigenlijk in de reactie op Poogie al een beetje antwoord gegeven . 🩷

2 maanden geleden

Reactie op jessicaaa20

Ooh hoe kwam dat dan? Super vervelend zeg en logisch dat je schrok natuurli ...
Nee, geen idee hoe dit komt. De vroedvrouw heeft mij andere flessen geleend om eens te proberen, dus misschien moet ik die maar eens proberen. Ik gebruik nu avent (Philips) en op zich drinkt ze die wel snel genoeg op, dus weet niet of het probleem daar zit. Gisteren stak ze bij de huisarts haar handje in haar mond. Huisarts dacht dat honger signaal is. Toevallig was dat gisteren ook het geval, ondanks dat ze een uur daarvoor al 110 ml had opgedronken. Maar de huisarts leek te suggereren dat ik haar honger signalen niet herken en dat Josephine misschien te subtiel was in haar signalen, maar achteraf gezien was ik het er niet helemaal mee eens. Maar goed. Komende dagen nog maar beter in het oog houden, ondanks dat ik sowieso al continue bij haar ben. Denk niet dat dit het is, maar we zullen het maar proberen 😅.