13 Reacties

Ik volg even! Hier precies hetzelfde verhaal met mijn zoontje, morgen 20 weken altijd in een inbakerdoek gelegen en nu tweede nacht in slaapzak, ben benieuwd

14 dagen geleden

Nunki lakentje of slaapwikkel van Snoozzz. Hier kunnen ze niet mee rollen. Althans dan moeten ze wel heel sterk zijn. Dan zou je eventueel nog wel kunnen inbakeren. Wij hebben ook het bundi slaapzakje, die kun je stapsgewijs afbouwen bij het beginnen met rollen.

Reactie op Somewhere_over_the_rainbow🌈

Ik volg even! Hier precies hetzelfde verhaal met mijn zoontje, morgen 20 we ...
Ik heb nu twee kleine handdoekjes opgerold tegen de zijkant van de cosleeper gelegd, als hij daar tegenaanslaat dat het zacht is en hij hopelijk daar niet wakker van wordt 🙏

13 dagen geleden

Ons zoontje had dit ook. In combinatie met zijn slaapregressie en afbouwen inbakeren hadden we geen andere keuze dan even tanden bijten. Ons oudste zoontje is er na een tijd plots mee gestopt. Na 2/3 helse weken is het echt een pak minder!

13 dagen geleden

Gewoon laken in de lengte dubbelvouwen en dat mega strak in stoppen. Werkte hier perfect en is goedkoop.

13 dagen geleden

Reactie op Jurst

Gewoon laken in de lengte dubbelvouwen en dat mega strak in stoppen. Werkte ...
Haha met die oplossing kwam mijn man net ook al nadat ik hem de link stuurde van het Nunki lakentje. Bedankt! :)

13 dagen geleden

Haha met die oplossing kwam mijn man net ook al nadat ik hem de link stuurd ...
Mijn zoontje werd echt wakker van de rits van het nunkilaken en het hield zijn armpjes niet eens vast. Wij hebben op deze manier succesvol uitgebakerd. Hij slaapt nu juist met zijn armpjes boven het laken. Ik gebruik wel nog het dubbel gevouwen laken.

13 dagen geleden

Reactie op Jurst

Gewoon laken in de lengte dubbelvouwen en dat mega strak in stoppen. Werkte ...
Kreeg jouw zoontje zijn armen hier niet onderuit? Nunki lakentje werkt inderdaad bij ons niet

13 dagen geleden

Mijn zoontje heeft dit ook een beetje. Maar dan alleen bij het in slaap vallen. Dan is hij zo druk met zijn armen en slaat zichzelf dan steeds weer wakker. Wat hierbij helpt is om zijn handjes en beetje vast te houden toch hij daar rustiger is. Ook heeft hij het soms bij het weg leggen. Wat hierbij helpt is om hem eerst op zijn zij weg te leggen in hem vervolgens rustig naar zijn rug te draaien. Als het echt gaat om midden in een slaapje heb ik helaas geen tips. Succes

13 dagen geleden

Reactie op Sabineee

Kreeg jouw zoontje zijn armen hier niet onderuit? Nunki lakentje werkt inde ...
Niet met een warmere slaapzak van Prenatal. Desnoods met alleen een mouwloze romper erin.

10 dagen geleden

Hier ook een soort Houdini die zijn armen echt overal uit weet te wurmen tenzij het echt strak ingebakerd ligt. En zodra die armen los zijn, slaat hij zichzelf wakker. Dus op zoek naar de gouden tip om hiermee te dealen 🙈

10 dagen geleden

Reactie op lieske040

Hier ook een soort Houdini die zijn armen echt overal uit weet te wurmen te ...
Hebben jullie al een aantal slaapjes achter elkaar een gewone slaapzak geprobeerd? Dat bleek bij ons de oplossing.. niet te snel opgeven. Na ongeveer 3 slaapjes doorzetten leek hij het ineens door te hebben en sindsdien slaapt hij heerlijk in z’n slaapzak. Ik had dit echt nooooit verwacht zo snel, want hij was ook helemaal wild bij iedere eerdere poging. Bleek dat hij er gewoon echt aan moest wennen en dat dit eigenlijk super snel ging. Schijnt ook dat ze op deze leeftijd heel snel iets nieuws “leren”.

10 dagen geleden

Reactie op lieske040

Hier ook een soort Houdini die zijn armen echt overal uit weet te wurmen te ...
Je er dan gewoon bij neerleggen en paar dagen doorzetten.