998 Reacties

5 maanden geleden

Grappig, iemand zei tijdje terug dat het intens was als je volgens de app op het donderwolken zat. Ja hoor, al 2 dagen dutjes die niet worden afgemaakt en vroege ochtenden. Zitten net op het donderwolkje 🙃 hebben anders altijd een dame die enorm goed slaapt

5 maanden geleden

Slapen is een draaaama. Maar net was ik even om het hoekje en meneer op het speelkleed, lag hij ineens van z’n rug op z’n buik 😍 net gemist natuurlijk maar zo leuk!

5 maanden geleden

Reactie op Fabvdv

Slapen is een draaaama. Maar net was ik even om het hoekje en meneer op het ...
Haha soms denk ik dat ze het expres doen. Oeh mama kijkt niet ik ga nu iets nieuws doen.

5 maanden geleden

Reactie op Catmommmy

Ja precies dit! ‘s nachts lange rukken maken, ochtend 45 min en ‘s middags ...
Echt heel jammer dat het even is gestopt. Ook lekker lange dutjes. Dat hoop ik ook! We zitten bijna halverwege de sprong, maar ben er nu al klaar mee 😅.

5 maanden geleden

Ppffff!!! Sprong 4!!!! Wat een drama zeg!!!!!! Niks is goed!!! Volgens de app nog 18 dagen! Hoe gaan we dit volhouden denk ik!!

5 maanden geleden

Reactie op Catmommmy

Meer kindjes die sinds sprong 4 niet meer zelfstandig in slaap komen en ove ...
Hij sliep eigenijk al een tijd steevast 20 minuten. Nu juist vaak wel iets langer dan dat, maar regelmatig een lange dut zit er hier nog steeds niet meer in.

5 maanden geleden

Reactie op Jurst

Hij sliep eigenijk al een tijd steevast 20 minuten. Nu juist vaak wel iets ...
Ah balen hè! Hier sinds 3 dagen zelfs maar 30/35 min per keer.. maargoed, het zijn faaaaaases 🫠 uiteindelijk gaan ze wel een keer weer goed slapen haha. We twijfelen nu steeds is het nog de sprong of een slaapregressie of..?

5 maanden geleden

Hier nog 20 dagen te gaan in sprong 4. ‘S nachts vooral veel onrustiger. Ook veel meer zuigbehoefte lijkt het, heel bij. Alleen ons zoontje maakt totaal geen aanstalten om te gaan rollen. Nu heeft hij behoorlijk last van reflux en is op zijn buikje liggen momenteel heel lastig. Dus ben een beetje bang dat het nog wel even gaat duren (en daardoor de sprong misschien ook langer duurt?)

5 maanden geleden

Reactie op Juulie

Hier nog 20 dagen te gaan in sprong 4. ‘S nachts vooral veel onrustiger. Oo ...
Ons eerste zoontje rolde pas met 6 a 7 maanden. Ik maakte me er ook heel druk om maar uiteindelijk kwam het gewoon goed. Hij had ook veel last van reflux en wilde niet graag op z’n buik liggen. Zijn ontwikkeling ging vooral snel op gebied van spraak.. ieder kindje ontwikkeld op z’n eigen manier denk ik maar!

5 maanden geleden

Reactie op Juulie

Hier nog 20 dagen te gaan in sprong 4. ‘S nachts vooral veel onrustiger. Oo ...
Hier nog 24 en ik ben er nu a klaar mee 😴 zo’n onrustige nachr gehad en drinken overdag is ook moeizaam, althans, veel wegdraaien, kleinere flessenspeen willen maar dan minder drinken. Dus doe nu flesjes in delen. Doodvermoeiend 🙈 Ben blij als we er doorheen zijn

5 maanden geleden

Als ik zie nog 21 dagen dan denk ik echt hoe ga ik dit (weer) overleven. Hoop ook echt dat het dan wel klaar is, want bij m'n zoontje duurde het nóg langer 😮‍💨

5 maanden geleden

Reactie op Catmommmy

Meer kindjes die sinds sprong 4 niet meer zelfstandig in slaap komen en ove ...
Zo herkenbaar.. en hier sliep ze altijd 2-3 uren. Wat een drama. Na 45 min weer wakker, weer uit bed, om vervolgens na half uur weer moe te zijn, weer 45 min slapen, En die cirkel krijg je niet doorbroken 🫣 deze sprong, pfff..😅

5 maanden geleden

Reactie op zwangervaneerste🥰

Zo herkenbaar.. en hier sliep ze altijd 2-3 uren. Wat een drama. Na 45 min ...
Ja ik heb voor nu maar gewoon besloten om hem op mij te laten slapen. Want een oververmoeide baby ben ik ook wel een beetje klaar mee 😆

5 maanden geleden

Reactie op Sabineee

Ons eerste zoontje rolde pas met 6 a 7 maanden. Ik maakte me er ook heel dr ...
Jaa dat is ook zo! En met reflux is tummy time gewoon wat meer ingewikkeld. Ik las ergens dat als ze het omrollen nog niet goed onder de knie hebben, de slaapregressie langer duurt. Hopelijk klopt dat niet 😂

5 maanden geleden

Reactie op Anouk1994x

Hier nog 24 en ik ben er nu a klaar mee 😴 zo’n onrustige nachr gehad en dr ...
Echt aftellen he! Hopelijk is deze sprong snel voorbij

5 maanden geleden

Reactie op Juulie

Echt aftellen he! Hopelijk is deze sprong snel voorbij
Pfff nou. Ik zie gewoon op tegen elk flesmoment.. heb nu weer andere flessenspenen uitgekookt, in de hoop dat dat wat doet maar moet echt forceren tot 100 cc. Dan laat ik haar even spelen en wil er nog wel eens 30 in daarna. Maar zo vermoeiend 🙈 Hoe doe jij dat?

5 maanden geleden

Reactie op zwangervaneerste🥰

Zo herkenbaar.. en hier sliep ze altijd 2-3 uren. Wat een drama. Na 45 min ...
Hier exáct hetzelfde! Kunnen de klok erop gelijk zetten 😅 haha. Maar, het wordt straks weer beter!

5 maanden geleden

O mèn, ik heb echt een hékel aan sprong 4. drinken gaat best hier, maar die nachten... Hij kwam elke nacht rond 5 uur, half 6. Maar nu gewoon weer om 3 uur en vanaf dat moment slaapt hij enórm onrustig. 6 a 7 keer kan ik er naar toe, tot m'n wekker om 6 uur gaat. Intensssss. Ik hoop dat het sprong 4 is, en geen blijvend iets. Iemand die me moed in kan praten?🤣

5 maanden geleden

Reactie op Juulie

Jaa dat is ook zo! En met reflux is tummy time gewoon wat meer ingewikkeld. ...
Mijn dochter rolde bij 3 maanden, voor de slaapregressie begon een haar slaapregressie duurde tot ze 8/9 maanden was. Dus maak je daar geen zorgen om, dat zegt niks, is mijn ervaring 😅

5 maanden geleden

Reactie op 2021Baby1

Als ik zie nog 21 dagen dan denk ik echt hoe ga ik dit (weer) overleven. ...
Hier nog 31 dagen 😅 Ik geef een feestje als we er dit keer normaal uit komen 🙈