977 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op MMP287

Bij ons ligt ze op het voedingskussen met een relaxhoes eroverheen. En dan ...
Groot gelijk! Ik heb niks wat ik er tussen kan zetten behalve een enorm baby nestje.. geen idee of ze daarin tussenin zou willen slapen. Gelukkig is de nacht tot nu toe goed gegaan, hoop zo nog even terug te kunnen leggen en wat te slapen zelf🤞🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼

4 maanden geleden

Kan iemand een website of boek aanbevelen waarin er uitleg wordt gegeven over sprongen? Ik had hier zelf nog nooit van gehoord, dus heb al helemaal geen flauw idee wat het wilt inhouden. Misschien dat ik daardoor meer kan begrijpen of weten wat mij te wachten staat 😅🙈.

4 maanden geleden

Reactie op Poogie

Kan iemand een website of boek aanbevelen waarin er uitleg wordt gegeven ov ...
Oei ik groei! je hebt er ook een handige app van. Maar ook boeken!

4 maanden geleden

Reactie op Poogie

Kan iemand een website of boek aanbevelen waarin er uitleg wordt gegeven ov ...
Ik heb de app en het boek. Ik raad het boek aan!

4 maanden geleden

Ooe ik vind aandacht verdelen tussen de peuter van 3,5 en een baby in de sprong wel ingewikkeld hoor!

4 maanden geleden

mijn kindje is morgen 7 weken. volgens de oei ik groei app heeft hij pas over 5 dagen zijn tweede sprongetje. de eerste sprong zat de app er maar twee dagen naast. maar hij was gister zo goed als de hele dag boos/verdrietig. hij deed alleen maar slaapjes van 10 minuten, moest met hem lopen en als ik ging zitten werd hij sowieso direct wakker. Eind van de dag echt ontroostbaar, wat ik ook deed. vannacht heeft hij goed geslapen en vanmiddag heeft hij ook een paar uur achter elkaar geslapen. maar nu net weer vet ontroostbaar. ik ken dat helemaal niet van hem en maak me daardoor wel een beetje zorgen. zou dit dan toch de tweede sprong zijn of zal er iets anders aan de hand kunnen zijn?

4 maanden geleden

Reactie op A1n9n9e1

mijn kindje is morgen 7 weken. volgens de oei ik groei app heeft hij pas ov ...
Grote kans van wel hoor dat het de tweede sprong is! Hier ook een kindje wat voorloopt en vermoedelijk aan de tweede begonnen is… Maandag geen land mee te bezeilen Gisteren gewoon heel veel gewandeld en in de avond was ze best ok… De app is een indicatie, als dit paar dagen zo is en verder geen symptomen dat je denkt hij is ziek is hij wss enorm mentaal aan het ontwikkelen.. Al denk ik dat ze ook vaak wel moeilijke dagen hebben en we er soms graag een oorzaak voor hebben zodat we kunnen denken het is bijna over

4 maanden geleden

Reactie op A1n9n9e1

mijn kindje is morgen 7 weken. volgens de oei ik groei app heeft hij pas ov ...
Ons dochtertje en ons zoontje nu hebben ook altijd eerder hun sprongetje. Vooral bij mijn dochter merkte ik dat heel goed. Zij liep altijd een weekje voor op die kalender van oei ik groei

4 maanden geleden

hoe lang duurde de sprong bij jullie?

4 maanden geleden

Reactie op 2lievekindjes

hoe lang duurde de sprong bij jullie?
Sprong 1 niet gemerkt sprong 2 een week

4 maanden geleden

Reactie op 2lievekindjes

hoe lang duurde de sprong bij jullie?
Sprong 1 een dikke week, ik huiver voor sprong 2 😅

4 maanden geleden

Hier vandaag weer enorme mama honger en niet alleen kunnen slapen. Duurt nu toch al zo'n 2 weken. Mijn dochter is 8,5 weken oud.

4 maanden geleden

Reactie op SuperRooms

Hier vandaag weer enorme mama honger en niet alleen kunnen slapen. Duurt nu ...
Hier net zo, zoon van bijna 9 weken.

4 maanden geleden

Ik denk dat we eruit zijn en als dat zo is, liep de sprong exact gelijk met de app!😲

4 maanden geleden

Zin in 🥲🥲🥲

4 maanden geleden

Reactie op hilde32

Zin in 🥲🥲🥲
😂😂😂 succes!! Bij mij was t echt een week lang afzien maar hij is zoveel veranderd!! 💙💙💙

4 maanden geleden

😂😂😂 succes!! Bij mij was t echt een week lang afzien maar hij is zoveel ...
wauw merk je echt zo'n groot verschil ja? Mijn dochter was 4 weken te vroeg geboren dus ondanks ze al 9,5 week is, heeft ze nog steeds alleen sprong 1 gehad. Ben echt benieuwd hoe ze dan na sprong 2 eindelijk is! Maar vind die dagen dat ze in die sprong zit wel verschrikkelijk 🥲

4 maanden geleden

😂😂😂 succes!! Bij mij was t echt een week lang afzien maar hij is zoveel ...
Wat goed om te horen!! Leuk is dat he! De eerste twee sprongen heb ik bij m’n oudste amper gemerkt, maaar sprong 3 tot en met 7… 😵‍💫 Ben benieuwd of ik sprong 2 ga merken bij m’n kleine meid. Wat echt een goede mantra is tijdens die lastige periode: het is een fase en daarna kunnen ze weer zoveel meer! Precies zoals jij nu ziet 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Elliema

wauw merk je echt zo'n groot verschil ja? Mijn dochter was 4 weken te vroeg ...
Ja!! Heel Veel lachen en bewust kijken en begint te spelen met boxmobiel

4 maanden geleden

Reactie op hilde32

Wat goed om te horen!! Leuk is dat he! De eerste twee sprongen heb ik bij m ...
Ja echt hoor! Ik dacht tijdens sprong 2 echt iedereen shut up met ‘fase’ want ik werd echt gek. Maar neem zelfs van mij aan: het is een fase, het is zwaar maar het is het zó waard 😍