980 Reacties

4 maanden geleden

Wij zitten denk ik in sprong 1.. sinds vannacht heel huilerig, niet willen slapen en hongerrr.. vind het lastig te bepalen of ik elke keer moet toegeven met voeding.. hij kwam normaal al elke 2 uur (voeden op verzoek bv) zo zielig dat hummeltje 😓 Ben benieuwd hoe lang hij hierin blijft..

4 maanden geleden

Hier gisteren van het één op het andere moment een hele andere baby!! Overdag weer uren kunnen slapen, meer ontspannen en lekker lachen en kletsen! 😍 ik denk dat deze sprong (2) zeker 2 weken heeft geduurd, in combinatie met de krampjespiek 😅

4 maanden geleden

Reactie op SuperRooms

Hier gisteren van het één op het andere moment een hele andere baby!! Overd ...
Geniet 😍😍😍

4 maanden geleden

Wij hebben ook weer een blije baby! 🥰 En ze lacht!

4 maanden geleden

Reactie op 2lievekindjes

Ik denk dat we eruit zijn en als dat zo is, liep de sprong exact gelijk met ...
is er een app voor sprongetjes?☺️

4 maanden geleden

Reactie op R88

is er een app voor sprongetjes?☺️
de oei ik groei app. is wel betaald

4 maanden geleden

Geniet 😍😍😍
Doe ik zeker! 🥰

4 maanden geleden

Volgens de oei ik groei app heeft ze sprong 1 gehad moeten hebben.. ik heb weinig gemerkt 🙈😅 is nu bijna 4 weken (geboren met 41+5) wellicht moet hij nog komen?! Of zijn we er gewoon stilletjes doorheen gefietst 😅

4 maanden geleden

Onze baby is 8 weken vanavond en ik merk sinds paar dagen dat ze minder goed haar flessen drinkt. Soms Iets meer huilen en onrustig dan normaliter. Dus zal wel sprong 2 zijn. Nu ook meer bewust aan het lachen als je tegen haar lacht 😍💖🥰 Voor de rest mogen wij niet klagen. Ze is een rustige baby en huilt niet veel, slaapt goed. We geven haar veel geborgenheid in de vorm van aandacht, knuffelen, samen liggen / buidelen, huid op huid contact. Ben overtuigd dat het veel helpt… Ze voelt zich veilig en geborgen hierdoor.

4 maanden geleden

pfff vandaag was echt een pittig dagje. Vanochtend heb ik haar wakker gemaakt voor haar voeding zodat ons ritme een beetje behouden blijft. Heb ik al dikke spijt van 😂 pas aangekleed haar eerste fles van de dag. 50ml later , een spuitluier van jewelste, kon haar weer opnieuw gaan aankleden. Daarna kregen we leuke hikjes en krampjes. Sindsdien is alleen maar drama! Mevrouw heeft sinds 9u vanmorgen niet meer willen slapen... op een klein 'dutje' van 15 minuten na. Alleen maar gekrijs, krampjes, mag haar niet wegleggen. De draagzak vond ze opeens ook maar helemaal niks. Ik ben echt op en het is nog maar 17u 🥲 Dit was mijn klaagzang, bedankt om te lezen. Geen idee of dit nu de sprong of darmkramp piek is, maar naar mijn gevoel een combo van de 2... Ik hoop dat ze snel weer kan lachen want dit is zo zielig 😭

4 maanden geleden

Reactie op pwikachew

pfff vandaag was echt een pittig dagje. Vanochtend heb ik haar wakker gemaa ...
hier krak hetzelfde!! 🫣 twee extreem volle luiers! mag haar ook niet wegleggen, zelf als ik ze vast heb is het een geklaag,... zielig maar oooh zo vermoeiiend! 😅

4 maanden geleden

Benieuwd wanneer bij jullie sprong 2 eindigde? Hier nu baby van 8+5 maar we zitten er nog midden in en kijk uit naar het einde haha.. Mijn baby is hangerig, veel huilen en niet kunnen wegleggen. Ben benieuwd!

4 maanden geleden

Reactie op Anoukheeftzininlente

Benieuwd wanneer bij jullie sprong 2 eindigde? Hier nu baby van 8+5 maar we ...
hier is 8+2 en hoop ook dat het snel voorbij is. 😅😅 krak hetzelfde als bij jou hier.

4 maanden geleden

Pfoe sprong 2 is serieus drama, dat krijsen en niet weg kunnen leggen! Hoop dat het allemaal niet te lang duurt 🫣

4 maanden geleden

Sprong 2 vandaag begonnen. 😫 hard krijsen, niet weg kunnen leggen, flesjes half leeg drinken. En: zelfs niet in de tummy willen! 😩🥵

4 maanden geleden

Reactie op zwangervaneerste🥰

Sprong 2 vandaag begonnen. 😫 hard krijsen, niet weg kunnen leggen, flesjes ...
hoe oud is je kindje? en je uitgerekende datum... ik twijfel heel erg of het bij mij al begonnen is.

4 maanden geleden

Pff, waarom moeten die sprongen ook zo lang duren?! Voor mijn gevoel zit je het eerste jaar langer/vaker in een sprong dan dat je in een “makkelijke” fase zit. 😩

4 maanden geleden

Hoort slecht slapen in de nacht ook bij een sprong? De kleine man wordt zondag 9 weken, en slaapt de afgelopen nachten zo slecht! Hij zou dus midden in sprong 2 zitten. Hij doet Echt korte slaapjes van 1,5/2 uur en dan wilt hij weer drinken. Probeer vaak te sussen met een speentje maar dan blijft hij jammeren. Hiervoor kwam die in de nacht gewoon elke 3 uur, wil graag weer terug naar dat! Hoop dat dit dus over gaat…

4 maanden geleden

Reactie op Fabvdv

Hoort slecht slapen in de nacht ook bij een sprong? De kleine man wordt zon ...
Wauw ja, precies hetzelfde hier… mijn baby ook as zondag 9 weken en drama nachten! Ook om de twee uur wakker en heel de tijd huilen. Hoop zo dat deze sprong snel over is..

4 maanden geleden

Meer huilen ontroostbare momenten. Alerter / langer wakker, lachen, volgen en reageren