31 Reacties

16 dagen geleden

Ik heb geen cadeau gegeven. Als ze wat nodig heeft, koop ik het altijd. Daarnaast is ze niet bewust van wat ze wel of niet krijgt. Ik heb haar een smash cake fotoshoot cadeau gedaan. Superleuke fotos voor later.

16 dagen geleden

Wij hebben een duwfietsje gegeven omdat we veel met hem naar het park gaan en hij de buggy saai begint te vinden. De duwstang kan er later af, dan is het gewoon een driewieler. Hij vindt het super leuk! Zowel erop zitten als het als loopwagentje gebruiken

16 dagen geleden

Wij hebben al veel van de oudste. Hebben gekozen voor een activity bord, die je zowel op de grond kan neerzetten (kan ze erbij zitten) en je in de box kunt ophangen. Ons kindje loopt grof motorisch wat achter, dus dit ook meer gekozen om haar wat uit te dagen. Bij de oudste hebben we voor zijn 1e verjaardag een schommel gegeven. Van mijn ouders kreeg hij toen een zandbak. In een ander seizoen geboren haha. Maar misschien wel leuk om te kijken naar wat volgend jaar zomer leuk kan zijn? Duwfietsje is nogal per kindje verschillend, hier amper gebruikt/driewieler ook niet, maar een loopfietsje daarentegen was een dikke hit!

16 dagen geleden

Pop met poppenbedje?

16 dagen geleden

Wij geven een paar schoentjes met haar naam erop. Doen we hij Adidas

16 dagen geleden

Een keukentje van IKEA (hebben we zelf gepimpt) en aan de visite heb ik spulletjes voor in de keuken gevraagd 😘

16 dagen geleden

Hier heeft ze met Sinterklaas een loopfiets gekregen met 3 wielen (je kunt er later ook 2 wielen van maken. Ze crost hier nu al meer rond door het huis, geweldig vind ze het!

16 dagen geleden

Een roze hobbelkonijn, een hobbeldier dus (met een zitje erop met tuigje) 💖😊🔥 ook goed voor het evenwicht trainen etc

16 dagen geleden

Hier een loopfiets (2e hands) en de MODU dreamer set echt een succes tot nu toe! Een broodtrommel met haar naam erop (had ze sowieso nodig voor de opvang)

16 dagen geleden

Een leertoren zodat ze mee kan kijken/helpen als wij aan het koken zijn. En een activiteitentafel van little dutch.

16 dagen geleden

Wij hebben zelf een keukentje gegeven. Verder heeft ze qua grotere cadeaus een slee gekregen (met tuigje), ballenboom van Vtech (dikke hit!) en een duwfietsje (merk topmark) wat ze echt helemaal fantastisch vindt. Kan worden omgebouwd tot loopfiets en driewieler.

16 dagen geleden

Hier geven wij een loopfietsje die je met drie en met twee wielen kan doen zeg maar, leertoren krijgt ze ook maar niet specifiek voor haar verjaardag

16 dagen geleden

Klimrek met glijbaan, ballenbak met foam hindernisbaan, buggy fiets , keukentje, montessori speelgoed, loopfiets. Dit zijn de cadeaus die wij hebben gegeven aan ons zoontje

15 dagen geleden

Reactie op Roosbien

Klimrek met glijbaan, ballenbak met foam hindernisbaan, buggy fiets , keuke ...
Wat voor montessori speeltoed?

15 dagen geleden

De dierenverzorging boerderij van Little People / Fisher price en een pop.

15 dagen geleden

Reactie op Ak_

Wat voor montessori speeltoed?
Van lovevery!

15 dagen geleden

Onze meid is van 1 december, we hebben haar de volgende dingen gegeven/gekregen van vrienden/familie: - Wheeliebug wagentje (oude van haar grote zus die nog op zolder lag) - Fisher Price controller (vond haar grote zus ook fantastisch maar is helaas stuk gegaan) - sambaballen en een tamboerijn (vindt ze op de opvang echt geweldig) - zo'n puzzel met houten dierenfiguurtjes erin (vond haar zus op deze leeftijd ook heel leuk, maar we hadden geen complete meer) - meegroei autostoeltje voor straks Haar grote zus kreeg voor haar 1e verjaardag naast de Wheeliebug ook een leertoren en een driehoek klimrek, dus die staan al.

15 dagen geleden

Ik verbaas mijn echt over de hoeveelheid grote cadeaus voor een 1e verjaardag hier. Ze zijn er inderdaad nog helemaal niet bewust van en wat gaan jullie nog geven voor een 2e verjaardag? 😳 Onze dochter had een maand voor haar 1e een klimdriehoek met glijbaan en wobble gekregen. Op haar verjaardag kreeg ze een boekje. En van visite een kralenframe, stapelringen en boekjes. Voor haar 2e kreeg ze een klein keukentje met van visie toebehoren en een loopfiets met 2 wielen, waarop ze sindsdien de wereld verovert. Zoontje krijgt voor zijn eerste een fisher price kassa en megabloks, omdat we deze al in huis hebben een hij dan wat uit te pakken heeft. Voor sinterklaas kreeg hij 2 houten puzzeltjes en een krokodil waarvan je de tandjes weg kan duwenn tot hij hapt zegmaar. Had ik ook al staan en hij vond het geweldig. Hij is erg eenkennig en we vieren zijn verjaardag met alleen opa en oma en 1 tante (mijn beste vriendin). Hij krijgt dan nog een treintje bij voor de treinbaan, die ook van zijn zus is, maar via marktplaats en ik vond dat er nog wel een treintje bij kon. En of ik mijn beste vriendin nog een cadeautje mee laat nemen, weet ik nog niet. Er komen nog zoveel verjaardagen. Je moet vooral zorgen dat het speelgoed dat fijn is voor de ontwikkeling in huis is. Als er daar nog dingen ontbreken, kan je het prima als verjaardagscadeau doen. Maar anders, zou ik het dus simpel houden.

15 dagen geleden

Wij vieren de verjaardag met een stuk of 35 man dus zal ook genoeg krijgen, kunnen we mooi het jaar voort

15 dagen geleden

Wat hij van familie krijgt of heeft gekregen - leertoren - keukentje - pikler driehoek en klimboog - driewieler fietsje met duwstang - smartmax safari dieren Wat wij gaan geven: - baby fauteuil - eerste schoentjes (hij loopt al een paar weken heel goed) Met kerst krijgt hij heel simpel van ons: dierenpuzzels, v tech mijn eerste woordjes en bouwblokken en een voorleesboek (we vieren het 2x met mijn kant van de familie en nog een keer met de familie van mijn man) Dus wij geven zelf geen hele grote cadeaus, die krijgt hij al. Moet eerlijk zeggen dat hij ook nog zat kleinere dingen krijgt. En met sinterklaas heeft hij ook al veel gehad (toet toet auto’s en iets van little dutch) Zo veel dat wij zelf ook echt niet weten wat we nog moesten geven.