28 Reacties

5 maanden geleden

Deze is lekker 😊

5 maanden geleden

Geen wijn/bubbels maar de 0.0gin van Damrak is ook erg lekker. 🍹😉

5 maanden geleden

Let op met wijn en alcoholvrij als dst er staat. Echt even etiket lezen, vaal zit er 0,5% alsnog in 😊

5 maanden geleden

Ik vind gin 0.0 van de meeste merken lekker, verder 0.0 wijn (vooral met bubbel) heb ik sommige die echt heel goed zijn. En dan de 0.0 radler, biertjes. Alles is tegenwoordig zo makkelijk en lekker zonder alcohol te krijgen!

5 maanden geleden

Mocktails van de hema/jumbo

5 maanden geleden

Deze was het, echt heel goed. Was wel in een restaurant in Frankrijk, maar wie weet ook hier te koop

5 maanden geleden

0.0 cava van Freixenet

5 maanden geleden

Ik weet niet of je hiervan houdt, maar dit heb ik op de negenmaandebeurs geproefd twee jaar terug en het was heel lekker! Er zijn er geloof ik meer en je kunt met meerdere dingen mixen.

5 maanden geleden

Leitz Motiv

5 maanden geleden

Ciders van Jorg Geiger!

5 maanden geleden

Reactie op E0603

Ciders van Jorg Geiger!
Ik heb zijn alcoholvrije brouwsels op in een sterrenrestaurant. Daar schonken ze het als alternatief wijnarrangement , erg lekker en niet giga duur !

5 maanden geleden

Liefmans 0.0. Erg lekker!

5 maanden geleden

Ik vindt Crodino erg lekker! Een soort 0.0 versie van een aperol spritz mocht je daar normaal van houden. Ook vindt ik zelf witte en rose wijnen met bubbels beter smaken dan gewoon normale 0.0 wijn.

5 maanden geleden

Vintense heeft zowel 0.0 % champagne als rosé,witte -en rode wijn. Smaakt echt bijna hetzelfde als de alcoholische variant!

5 maanden geleden

Viverty van de Albert Heijn!

5 maanden geleden

Radler 0.0 van Warsteiner🤩

5 maanden geleden

Liefmans 0.0 heerlijk!!

3 maanden geleden

Ik vind ginger ale heel lekker. Vraag of ze het in een wijnglas doen, ziet er iets "gezelliger" uit. En thuis doe ik het vaak met een takje munt en ijs, net een cocktail!

3 maanden geleden

Ik was gisteren uit eten en kreeg deze. Was erg lekker (mits koud)

3 maanden geleden

Geen wijntip.. ik vind die meestal niet zo lekker. Maar 0,0% gin is echt heel goed te doen, mocht je van gin tonics houden. Bij de gall&gall hebben ze verschillende stijlen/varianten 👌