43 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Nurse!

Wij ook! Gewoon doen! Als je je goed voelt, zie veel zwangeren die naar az ...
Heeel leuk! Waar gaan jullie heen? Kijk er echt naar uit 😍🏝️ even nog relaxen tot we de drukte in gaan

3 maanden geleden

Wij gaan met 29 weken ook nog op babymoon naar Turkije. TUI wil dan al aan een zwangerschapsverklaring dus die moet ik even regelen. Zelf zie ik het niet zitten om nog heel ver te vliegen dan maar dat ik persoonlijk voor iedereen.

3 maanden geleden

Ik ben met 22 weken (vorige week) een weekje naar Ibiza geweest.. Het enige waar ik geen rekening mee had gehouden is dat ik nu ik zwanger ben, minder goed tegen de warmte kan 😅 Dus weinig ondernomen en veel gezwommen.. Gewoon klein dingetje om rekening mee te houden..

3 maanden geleden

Wij gaan niet op babymoon maar je hoeft niet bang te zijn dat je op Curacao in een krakkemikkig ziekenhuis beland hoor. Er is een priveziekenhuis waar de meeste toeristen/rijkere bewoners naartoe gaan en als het goed is dekt je verzekering dit ook gewoon. Is beter dan een gemiddeld ziekenhuis hier 😅

3 maanden geleden

Wij zijn net terug uit Griekenland 🥰

3 maanden geleden

Ik ben op dit moment 22 weken zwanger, over 4 weken gaan we nog even lekker 10 dagen naar Normandie, Frankrijk. Geen exotische bestemming, maar heel bewust voor Frankrijk en niet zo ver weg gekozen. Frankrijk kom ik al mijn hele leven en daar kan ik dus ook echt genieten van de vakantie

3 maanden geleden

Reactie op stelk

Hier heb ik me ook in verdiept toen ik vorig jaar naar Bonaire ging en zwan ...
Ja je hebt helemaal gelijk hoor. Het komt niet veel meer voor. Mijn huisarts komt toevallig uit Bonaire, woont hier al wel jaren, e zegt dat het sowieso eigen keize is en het niet veel meer voorkomt. Hij is tevens reizigersarts en ziet het dus soms nog wel voorbij komen. Hij raadde het het in ieder geval af En ik ben zelf iemand die dan bij iedere mug gaat denken ' zou het'. Dus dat is natuurlijk heel persoonlijk. Overigens geloof ik er ook in dat daar ook gewoon mensen zwanger worden en kindjes gezond geboren worden. Dus het zal ongetwijfeld inderdaad wat je zegt absoluut meevallen. Mijn huisarts zei sowieso dat je je er op kunt laten testen als je terug komt om te kijken of je het hebt opgelopen zonder klachten maar wellicht wel voor de baby. Wij gaan naar het Caribisch gebied als ons kleintje een paar maanden is.

3 maanden geleden

Wij gaan met 24 weken 3 weken met de auto naar Italië, helemaal zin in! Hoe doen jullie het met de muggen spray? Ik krijg altijd allergische reacties op muggen steken dus spray me eigenlijk altijd in met 50% alleen lees dat dit niet goed is…. Iemand wel met bijv 30% gesprayd?

3 maanden geleden

Reactie op pluisje007

Wij gaan met 24 weken 3 weken met de auto naar Italië, helemaal zin in! Hoe ...
Ik zit nu op Bali en heb zo’n roller meegenomen met 30 procent waar ik me elke dag mee insmeer. Gaat prima! En ‘s avonds trek ik vaak een lange broek aan tegen de muggen

3 maanden geleden

Wij gaan met 25 weken 3 weken met de auto naar Spanje, zitten op een camping, aan het strand, in een tiny house met airco. Denk dat ik het daar wel goed ga volhouden!

3 maanden geleden

Reactie op maylinh

Heeel leuk! Waar gaan jullie heen? Kijk er echt naar uit 😍🏝️ even nog rel ...
Wij gaan naar Bali! ☀️ maar dan niet naar de eilanden hoor, daar is juist meer het zikavirus aanwezig! Ik heb een vriendin die met 28 week naar Bali is geweest op een vast resort en vanuit daar wat rondreizen deed 😍😍 Zo fijn! Waar gaan jullie naar toe??

3 maanden geleden

Reactie op Nurse!

Wij gaan naar Bali! ☀️ maar dan niet naar de eilanden hoor, daar is juist m ...
Heel gaaf Bali! Wees aub wel voorzichtig met het eten daar en de welbekende 'Bali Belly' :-) verder... fantastisch daar!! Lekker genieten!

3 maanden geleden

Reactie op Charlotte13579

Heel gaaf Bali! Wees aub wel voorzichtig met het eten daar en de welbekende ...
Dankjewel!!! Heb je nog tips waar we het beste kunnen verblijven?😍 Ik dacht aan 2 vaste plekjes in bali?

3 maanden geleden

Wij zijn naar Bonaire geweest! Vliegen viel mij wel wat tegen: ik kreeg enorm last van ischias. Maar vooral doen als het kan! Onze overweging was lekker warm land en goede hygiëne en weinig kans op dengue/zika etc

3 maanden geleden

Reactie op Nurse!

Wij gaan naar Bali! ☀️ maar dan niet naar de eilanden hoor, daar is juist m ...
Heerlijk!!! Wij gaan naar Vietnam en Bali ook. Had begrepen van rivm dat zika virus niet aanwezig is daar. Maar goed altijd even oppassen natuurlijk! Lekker genieten 🥰

3 maanden geleden

Hoii ik ben 2 weken terug op Curaçao geweest. Was toen 21 weken zwanger, uiteraard wel even anders dan met 28 weken, maar vlucht was voor mij goed te doen, ben elk uur even opgestaan en een stukje door de gangpaden gelopen en een beetje rekken en strekken. Verder vond ik het fijne aan Curaçao dat je altijd wel bij water bent dus kan afkoelen, daardoor ook niet veel last van de warmte gehad.

3 maanden geleden

Reactie op maylinh

Hoi! Wij zijn van plan om met 25 weken 3 weekjes Azië te gaan. Verloskundig ...
Wij vliegen met 23.5 weken voor 2,5 week naar Thailand. Zijn er vorig jaar voor het eerst geweest en hebben toen bijna heel het land gezien, m.u.v. het uiterste zuiden. Nu hadden we al geboekt voordat ik zwanger was. Deze keer gekozen om 2 eilanden te pakken en het rustiger aan te doen. Ik kijk er niet tegenop en heb er ook echt zin in! Maar ik voel me tot nu toe (over de 20 weken) ook helemaal prima zonder klachten.

3 maanden geleden

Reactie op Nurse!

Dankjewel!!! Heb je nog tips waar we het beste kunnen verblijven?😍 Ik dach ...
Ik vond Ubud, Canggu en Uluwatu erg leuk! Ubud valt van alles te beleven, Canggu is weer aan de kust en Uluwatu is (meestal) weer wat luxer en rustiger. Allemaal fan-tas-tisch daar :-)

3 maanden geleden

Reactie op maylinh

Heerlijk!!! Wij gaan naar Vietnam en Bali ook. Had begrepen van rivm dat zi ...
Ooh wat heerlijk! Wij wouden eerst vietnam doen, maar kiezen nu alleen voor Bali😍 lekker genieten meid!

3 maanden geleden

Reactie op Charlotte13579

Ik vond Ubud, Canggu en Uluwatu erg leuk! Ubud valt van alles te beleven, C ...
Dankjewel voor de tips!! We gaan 3 weken tijd genoeg om alles te zien😍