80 Reacties

2 maanden geleden

Normaal hadden wij Feline als nummer 1 naam, maar nu schoot No茅mi ineens binnen. 鈽猴笍 Wij vinden dat ook echt een mooie, lieve naam. Wat vinden jullie ervan?

2 maanden geleden

Reactie op Sunny1104

We krijgen een meisje en willen graag een korte meisjesnaam die niet verkee ...
Leuke namen! Maar qua uitspraak denk ik dat Iva wel een lastige is: Ieva of Aiva? Sia vind ik de leukste! Onze dochter heet Meis en komt ook heel weinig voor, maar krijgen enkel leuke reacties! Dus daarom moet je het niet laten 馃槈

2 maanden geleden

Reactie op girl_x

Normaal hadden wij Feline als nummer 1 naam, maar nu schoot No茅mi ineens bi ...
Smaken verschillen natuurlijk, mij spreekt beide namen niet aan. No茅 vind ik wel leuk 馃槉

2 maanden geleden

Reactie op girl_x

Normaal hadden wij Feline als nummer 1 naam, maar nu schoot No茅mi ineens bi ...
No毛mi is heel mooi :), zo heet mijn oudste!

2 maanden geleden

Reactie op Sunny1104

We krijgen een meisje en willen graag een korte meisjesnaam die niet verkee ...
Onze dochter van ruim 2 heet Kes, we krijgen nogsteeds heel vaak complimenten over haar naam en ook heel vaak de opmerking, nog nooooit van gehoord

2 maanden geleden

Reactie op irisrm

Onze dochter van ruim 2 heet Kes, we krijgen nogsteeds heel vaak compliment ...
Ik heb deze naam in gedachten voor als we een jongen krijgen, hele mooie naam! 馃槃

2 maanden geleden

Wij hebben 2 zoontjes die eten Lasse en Vender. Dit keer komen wij er gewoon niet uit, we hadden om ons lijstje vesper en sam茅e voor een jongen. En voor een meisje hebben wij dus wel een hele lijst. Maar nog steeds zijn wij nergens 100% weg van

2 maanden geleden

Reactie op Netty1987

No毛mi is heel mooi :), zo heet mijn oudste!
Lijkt dat een beetje pp Naomie? Of spreek je dat anders uit

2 maanden geleden

Reactie op BBlientje

Lijkt dat een beetje pp Naomie? Of spreek je dat anders uit
Ja dat spreek je dus niet uit als Naomi. Het is de Franse variant van Naomi en spreekt het dus uit als noo-ee-mie

2 maanden geleden

Reactie op Netty1987

Ja dat spreek je dus niet uit als Naomi. Het is de Franse variant van Naomi ...
Prachtig!

2 maanden geleden

Reactie op peyty

Houden jullie eigenlijk ook rekening met de regio waar je woont? Wij wonen ...
Haha ja! Wij hebben de achternaam ook nog op een a dus in Groningen vind ik dat persoonlijk minder mooi. Bij onze eerste was het een no go. Nu sta ik er wel iets meer voor open maar denk dat een a op het einde hem niet wordt!

2 maanden geleden

Wij hebben 2 zoontjes die eten Lasse en Vender. Dit keer komen wij er gewoo ...
Ik ken een meisje die Vesper heet (net als in James Bond), misschien is dat een optie voor zowel jongen als meisje? Mooi hoor

茅茅n maand geleden

Hier word het james of luca we twijfelen nog. Neigen de ene dag naar luca en de andere dag naar james hahah. Onze andere kinderen heten Sarah en Jonah

茅茅n maand geleden

Wij hebben nu Ian Anthony. Alleen sinds vandaag twijfel ik of de 1e (en dus roepnaam) wel past bij de 1e naam(roepnaam) van onze zoon. (Owen) wat denken jullie?馃檲

茅茅n maand geleden

jesse Jayce Nolan Milan Dylan Riley Levay Dean Des Maar wij komen er ook niet uit samen! Onze eerste zoon heet Rowen馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op Paravet_Girl96

Wij hebben nu Ian Anthony. Alleen sinds vandaag twijfel ik of de 1e (en dus ...
Ja ik vind dat zeker wel matchen!

茅茅n maand geleden

Onze zoon gaat Quinn heten. Jake, Kai en Raff stonden ook op onze lijst. Als het een meisje was geweest waren we voor Lizzy gegaan 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op mamavanr33

jesse Jayce Nolan Milan Dylan Riley Levay Dean Des Maar wij komen er ...
Riley past er goed bij!

茅茅n maand geleden

Reactie op peyty

Houden jullie eigenlijk ook rekening met de regio waar je woont? Wij wonen ...
Wij wonen ook in de provincie Groningen en hadden inderdaad een naam die eindigt met een A. We twijfelen enorm of we dat gaan doen. Onze short list is Hanna Emke Dus ik denk dat we er wel uit zijn haha

茅茅n maand geleden

Reactie op Liefsvan

Hier word het james of luca we twijfelen nog. Neigen de ene dag naar luca e ...
Luca past hier het mooist bij! 馃槂