18 Reacties

één maand geleden

Ik heb het ook Werk al maanden niet meer en ga naar de chiropractor plus osteopaat Dat helpt bij mij :)

één maand geleden

Ik heb het ook en het is afziennnn. Ik werk nog 24 uur (van de 32), ben nu 30 weken en tel (vaak met tranen in m'n ogen) de dagen af. Van de parkeerplaats naar m'n werk is al te veel eigenlijk. En nog 2 kleine kinderen thuis rondlopen. Ik ga wel naar de bekkenfysio, zij masseert het 1x per week en ik heb een bekkenband voor in huis. Verder denk ik niet al te veel tegen te doen, behalve zo veel mogelijk rust en de dagen aftellen. 🫣

één maand geleden

Pff ja ik word er echt moe en geiriteerd van ik ga wel naar de fysio om de 2 weken maar werkt niet vind de oefening echt erg slap

één maand geleden

Reactie op leo1234

Ik heb het ook en het is afziennnn. Ik werk nog 24 uur (van de 32), ben nu ...
Wauw echt vervelend pff

één maand geleden

Ik heb het ook Werk al maanden niet meer en ga naar de chiropractor plus o ...
Ooh moet dat ook even na vragen

één maand geleden

Ik ben nu 30 weken zwanger en heb last van bekkeninstabiliteit. Ik werk 32 uur per week, gelukkig wel achter een scherm. Soms huil ik van de pijn in mijn rug en heupen. Ik heb nu een orthopedisch zitkussen besteld en dat werkt goed voor autorijden en werken. 🙏🏻 Heb ook afspraken staan bij de fysio. Daarnaast draag ik ook zo bekkenband dat help soms een uurtje. Zitkussen https://www.lucovitaal.nl/bamboe-steun-zitkussen-blauw.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAADuTX7-DYwiNMvPANba_1TCJ_j2Wi&gclid=Cj0KCQjwjY64BhCaARIsAIfc7YZ3RIwB8gZ1aoHiq4JCByO_NcUh799P6L81LkaFIOzlU91rP2ntIW4aAja_EALw_wcB

één maand geleden

Ik probeer minder te werken maar als dga van twee bedrijven is het moeilijk zeker wanneer de werknemers ziek zijn pak ik toch weer de uren op. Ik werkte 42 uur en werk nu 36 tot 40 uur. Heel eerlijk vaak zit ik huilend in de auto van de pijn en vermoeidheid, ik val in slaap op de bank als ik thuis kom maar ik wil echt zo lang mogelijk blijven werken des te langer kan ik straks met mijn meisje zijn… maar het valt me wel zwaar ondanks dat ik om de week bekkenfysiotherapie heb

één maand geleden

Reactie op boelwijksaar

Ik probeer minder te werken maar als dga van twee bedrijven is het moeilijk ...
Echt die zitkussen is echt een aanrader https://www.lucovitaal.nl/bamboe-steun-zitkussen-blauw.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAADuTX7-DYwiNMvPANba_1TCJ_j2Wi&gclid=Cj0KCQjwjY64BhCaARIsAIfc7YZ3RIwB8gZ1aoHiq4JCByO_NcUh799P6L81LkaFIOzlU91rP2ntIW4aAja_EALw_wcB

één maand geleden

Heftig dat hier mensen zijn die gewoon werken terwijl ze eigenlijk rust nodig hebben.. huilen van de pijn? Nou ik vind dat niet normaal.. dus dan kies je eigenlijk voor je baas ipv je gezondheid 😅

één maand geleden

Meid, het is verschrikkelijk. Kan niet meer fietsen, te lang staan of zitten is geen optie. Ik werk in de gehandicaptenzorg dus kan gelukkig houdingen veel afwisselen wat helpt, maar leuk is het zeker niet. Houd nog even vol! 🫶🏼

één maand geleden

Reactie op R.maris

Echt die zitkussen is echt een aanrader https://www.lucovitaal.nl/bamboe-st ...
Gelijk besteld!

één maand geleden

Heftig dat hier mensen zijn die gewoon werken terwijl ze eigenlijk rust nod ...
Het is mijn vaders bedrijf. Die 3 hartinfarcten heeft gehad wil hem niet heel erg met mijn pijn en zwangerschap opzadelen. Bij een andere werkgever had ik het anders gedaan.

één maand geleden

Ik heb niet echt een keuze, er is groot werk tekort als ik vervanging voor mezelf kon inhuren of aannemen zou ik het doen maar helaas heb ik momenteel de luxe niet. Ik kan niet mijn medewerkers belasten met mijn workload, ik heb vanaf 1 januari iemand die me kan vervangen dus ik loop op mn tandvlees en hou me zo groot mogelijk om het zo lang mogelijk vol te houden. Mijn bedrijven zijn ook heel belangrijk voor me.

één maand geleden

Hier bekkenfysiotherapie, yoga en vervroegd met verlof. Voor het slapen kussen tussen mijn knieën en een elektrisch warmte kussen om op te liggen. Dat laatste is echt een enorme lifesaver! Zonder doe ik geen oog dicht. Dus dat is echt een aanrader :)

één maand geleden

Klopt je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Maar ik ben ook leidinggevende en heb voor mezelf het gevoel dat als ik me volledig ziek had gemeld, ik daarmee ook m'n ambities en carrière "on hold" zet. Zo zou het niet moeten zijn in theorie, maar zo voelt het wel. Voelt toch als je zwakte toegeven ofzo.. vond het al heel wat dat ik 8u sta ziek gemeld sinds 3 weken.

één maand geleden

Ik heb ook erg last, maar vooral s’avonds na een dag werken, heb nu op aanraden van de VK een buikband besteld en ga die morgen voor het eerst naar mijn werk aan doen, dit ga ik tijdens werk en drukke dagen dragen en een weekje aankijken, als het dan niet verbeterd is ga ik toch een fysio benaderen of met mijn werkgever in gesprek voor kortere dagen. Ik heb wel besloten met 34 weken met verlof te gaan i.p.v. 36 Ben nu 28,5 wkn zwanger van een mooi meisje💕

één maand geleden

Ik heb al vanaf 20 weken last van bekkenpijn. Ben toen direct naar de fysio geweest en heb oefeningen die in het begin wel wat verlichting gaven, nu helaas niet meer. Ben ook halve dagen gaan werken, ik werk op een babygroep in de kinderopvang. Met al het tillen en werkdagen van 10 uur werd het mij te veel. Ben vandaag 30 weken zwanger en werk sinds deze week boventallig. 3 dagen van 4 a 5 uur. Voor de rest van de uren ben ik ziekgemeld en met 34 weken ga ik lekker met verlof. Denk aan jullie zelf en jullie kleintjes. Ik ken vrouwen die te lang hebben doorgelopen of overbelast en die jaren na de zwangerschap nog steeds met klachten rondlopen. Dit gun je niemand!

één maand geleden

Eens! Ik snap dat heb soms voelt voor sommigen alsof er geen keuze is, maar als je lichaam niet meer kan trekt het vanzelf een keer aan de noodrem. Dan heb je écht geen keuze meer. Even los nog van blijvende klachten die op kunnen treden. Je bent een kindje aan het ontwikkelen, dat doe je (bij dit kindje 😉) maar één keer en dat is niet niks. Daarbij mag je ook echt stil staan bij wat goed is voor jou. Ik ben momenteel voor 50% ziek gemeld. Niet leuk, wel nodig. Gelukkig ben ik door de vk al “preventief” naar de bekkenfysio verwezen, voordat ik klachten kreeg. Het is tot nu toe nog goed uit te houden, maar fijn is anders. De oefeningen en houdingen helpen om het allemaal wat stabieler te houden en de tips die ze meegeeft zijn soms dingen waar ik zelf niet aan zou denken. Al met al fijne ondersteuning, al blijven de dagen (en nachten) pittig om door te komen.