26 Reacties

3 maanden geleden

Bij ons pas in de laatste week of misschien zelfs pas na de geboorte. We moeten ruimte maken om hem te kunnen plaatsen en bij ons zal de kleine de eerste weken in een wieg liggen beneden en boven in ledikant en dan is de box nog niet noodzakelijk.

3 maanden geleden

Wij hebben van het weekend een tweedehands box gekocht, en de box staat al in de woonkamer. Gezellig馃槈馃槏

3 maanden geleden

Denk rond week 34馃槉

3 maanden geleden

Vanaf week 37. Mocht je eerder bevallen mag je hoogstwss toch nog niet naar huis. Een box wordt hier al snel een verzamelbak dus zo lang mogelijk op zolder laten 馃槄

3 maanden geleden

Reactie op Allebasi

Wij hebben van het weekend een tweedehands box gekocht, en de box staat al ...
Hoeveel weekjes ben je zwanger 馃槉馃き

3 maanden geleden

Hier staat de box ook al in de woonkamer, mijn vriend wilde hem niet op zolder zetten en wilde kijken of er niks mee aan de hand was 馃槀 stond al met 16 weken hahaha

3 maanden geleden

Wij gaan rond de 30 a 34 weken denk kijken om er ergens een tweede hands te scoren. Zal dan denk wel meteen in de woonkamer gezet worden, beetje nutteloos om hem dan te gaan opbergen nog.

3 maanden geleden

Over een maand ongeveer, ik ben dan 24 weken zwanger. Slaat nergens op, maar familielid met baby komt in ons huis als vakantie en dan is dat wel makkelijk. De box staat nu op zolder en we hebben plek, dus vind het ook niet erg.

3 maanden geleden

Hier al heel lang na de eerste niet weggehaald toen zwanger geraakt en uiteindelijk een miskraam gekregen, toen wilde ik hem weghalen en bleek ik weer zwanger te zijn, dus we hebben hem nooit weg gehaald. Bij de eerste stond die pas met 37 weken馃槄

3 maanden geleden

Bij ons rond de 20 weken, vooral omdat wij graag de katten eruit willen houden dus hebben hem vol ballonnen liggen zodat ze er goed bang van worden. Werkt top tot nu toe haha

3 maanden geleden

Reactie op mlfdk

Bij ons rond de 20 weken, vooral omdat wij graag de katten eruit willen hou ...
Dat is slim, heb zelf ook een kat dus dit ga ik zeker ook doen! Had ook gelezen met zilver folie erin

3 maanden geleden

Wij hebben hem vandaag gekocht, maar laten hem nog even uit elkaar staan tot tenminste week 30.

3 maanden geleden

Na week 34 ongeveer.

3 maanden geleden

Met 37, 38 of 39 weken.. of als de baby er is. Zo in elkaar gezet en staat hij niet (lang) in de weg.

3 maanden geleden

Hij staat er nog van mijn dochter (17 maanden), de lade eronder gebruiken we als speelgoedlade. Hij blijft dus lekker staan 馃槉

3 maanden geleden

Nadat we verhuisd zijn, dus dat zal rond 36/37 weken zijn

3 maanden geleden

Met 36 weken ofzo.. heb em net een half jaar geleden opgeborgen en toen een leuk speelhoekje gemaakt. Geen idee waar ik die box nu ga laten.

3 maanden geleden

Niet. Wij hadden een kindje wat dat echt niet fijn vond, dus voor ons geen box meer. Wij hebben zo鈥檔 3-1 trip trap stoel waar ze dan in lag als ik aan het koken was, of andere dingen aan het doen was.

3 maanden geleden

Ik heb de box al staan 馃槄 maar zit wel een reden achter ik heb twee katten die niet goed tegen verandering kunnen. Hierdoor kunnen ze er aan wennen

3 maanden geleden

Reactie op Ber22

Met 36 weken ofzo.. heb em net een half jaar geleden opgeborgen en toen een ...
Dit hebben wij precies zo hahaha toen we hem opruimde zeiden we lachend zo snel komt er toch niet nog een 馃槄