Bij ons pas in de laatste week of misschien zelfs pas na de geboorte. We moeten ruimte maken om hem te kunnen plaatsen en bij ons zal de kleine de eerste weken in een wieg liggen beneden en boven in ledikant en dan is de box nog niet noodzakelijk.
Vanaf week 37. Mocht je eerder bevallen mag je hoogstwss toch nog niet naar huis. Een box wordt hier al snel een verzamelbak dus zo lang mogelijk op zolder laten 馃槄
Hier staat de box ook al in de woonkamer, mijn vriend wilde hem niet op zolder zetten en wilde kijken of er niks mee aan de hand was 馃槀 stond al met 16 weken hahaha
Wij gaan rond de 30 a 34 weken denk kijken om er ergens een tweede hands te scoren. Zal dan denk wel meteen in de woonkamer gezet worden, beetje nutteloos om hem dan te gaan opbergen nog.
Over een maand ongeveer, ik ben dan 24 weken zwanger.
Slaat nergens op, maar familielid met baby komt in ons huis als vakantie en dan is dat wel makkelijk.
De box staat nu op zolder en we hebben plek, dus vind het ook niet erg.
Hier al heel lang na de eerste niet weggehaald toen zwanger geraakt en uiteindelijk een miskraam gekregen, toen wilde ik hem weghalen en bleek ik weer zwanger te zijn, dus we hebben hem nooit weg gehaald. Bij de eerste stond die pas met 37 weken馃槄
Bij ons rond de 20 weken, vooral omdat wij graag de katten eruit willen houden dus hebben hem vol ballonnen liggen zodat ze er goed bang van worden. Werkt top tot nu toe haha
Niet. Wij hadden een kindje wat dat echt niet fijn vond, dus voor ons geen box meer. Wij hebben zo鈥檔 3-1 trip trap stoel waar ze dan in lag als ik aan het koken was, of andere dingen aan het doen was.