167 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van de tweede, met placenta achter. Voelde ook met 12 week al wat plopjes. Heel leuk!

3 maanden geleden

Leuk, heerlijk om te voelen hè! Ik ben ook zwanger van de tweede en ik denk het met 10 weken gevoeld te hebben. Van de week met de verloskundige over gehad en gaf aan dat het met de tweede al heeel snel gevoeld kan worden. Je weet namelijk wat je dan voelen ‘moet’ 😉 Lekker van genieten! 😍

3 maanden geleden

Ik heb van de week zo levendig gedroomd dat ik t kind voelde bewegen, dat t gewoon gek was om wakker te worden. Met slechts 10 weken op de teller lijkt t me welhaast onmogelijk ;)

3 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van de 2e en voel het inderdaad ook al. De gynaecoloog zei dat het wel heel vroeg was totdat ze de echo maakte en ook zag hoe veel het beweegt. Merk alleen dat het nog niet dagelijks is

3 maanden geleden

Zwanger van tweeling , voel het ook sinds 12 wkn , mijn 5&6 kindjes , bij mn vierde voelde ik het ook al zo vroeg , zo'n fijn en herkenbaar gevoel weer❤️

3 maanden geleden

Wat leuk om te lezen. Kan niet wachten het ook weer te voelen 🥰 Ben nu 9+5 van de tweede en nog niet echt iets gevoeld.

3 maanden geleden

Ik ben zwanger van de derde, nu 12w3d en voel ook sinds een paar dagen al bewegen. Ik weet niet waar mijn placenta ligt, maar denk wel achter want voel de bewegingen duidelijk aan de voorkant. Bij mijn eerste placenta ook achter en voelde ik het met 16 weken. Bij mijn tweede lag de placenta voor en voelde ik het rond de 14 weken. Vandaar dat ik nu denk dat de placenta achter ligt, want is een stuk vroeger

3 maanden geleden

Wat leuk om te lezen! Ik voelde ook wat ploppen toen ik gisteravond op mijn buik lag, maar kon mij niet voorstellen dat het de baby al kon zijn.. wel dus! Hoe bijzonder bij 11 weken!😍

3 maanden geleden

Wat leuk al die reacties! Hopelijk kan iedereen het snel voelen en er van genieten❤️🍀🤗

3 maanden geleden

De eerste voelde ik met 13 weken, dat was een loco baby in de buik die de hele zwangerschap de hele dag door HEEL druk was 😂 ben benieuwd deze keer!

3 maanden geleden

Ik voelde soms wat luchtbelletjes leek het wel. En soms voelde ik echt wat bewegen alsof je oog zegmaar trilt z’n spiertje zo zachtjes maar dan vanuit mijn onderbuik. Het is mijn 1e zwangerschap dus ik dacht dat kan nooit die mini zijn. Maar nu ik dit lees ga ik toch twijfelen haha. Overigens hebben wij bij alle echo’s ook gehoord dat hij of zij lekker druk is daarbinnen en schiet die ook alle kanten op😂

3 maanden geleden

Ohhh wat leuk dit ben nu 10+5 nog niks gevoeld maar nu ik dit lees hoop ik heel erg dat ik ook binnenkort wat mag gaan voelen.

3 maanden geleden

Ik denk soms wel wat te voelen, maar kan ook zijn dat ik dat gewoon heel graag wil :) Ik ben nu 12+6. Bij de eerste voelde ik met 15 weken iets met placenta voor, maar toen was ik heel mager (hg) dat schijnt ook uit te maken.

3 maanden geleden

Heyy, ik ben morgen 14 weken en denk al een week iets te voelen maar ik wist niet of het al kon. Het is mijn eerste maar de placenta ligt net als bij jou en voelt als soort plopjes/ schopjes. Eerste keer dacht ik zal wel darmen zijn maar ik voel het vaker vooral als ik lig ahah 🩷💙

3 maanden geleden

Reactie op jenny97

Heyy, ik ben morgen 14 weken en denk al een week iets te voelen maar ik wis ...
Aaah wat leuk! Dat is vast jouw kleintje! Het voelt idd als een soort plopjes in het begin. Jouw eigen intuïtie geeft vaak ook wel aan of t iets anders is dan de darmen is mijn ervaring. En de plaats waar je t voelt en het moment waarop. Superleuk gevoel hè!

3 maanden geleden

Ik ben nu 13w+2 en dacht eergisteren wat te voelen. Kleine plopjes in mn onderbuik maar toch anders dan de darmen denk ik. Alleen lastig in te schatten want is mijn eerste kindje dus nog geen ervaring hiermee

3 maanden geleden

Reactie op Nara999

Ik ben nu 13w+2 en dacht eergisteren wat te voelen. Kleine plopjes in mn on ...
Zou best de baby kunnen zijn! Met de tijd weet je het steeds zekerder ;-).

3 maanden geleden

Ik ben 14 weken zwanger, vandaag denk ik dat iik kort de baby heb gevoeld. Het voelde alsof een vlindertje of vogeltje wegvloog , soort gevladder. Nog nooit eerder gehad en schrok ervan 🙈 placenta ligt achter.

3 maanden geleden

Veel bubbeltjes in de baarmoeder

3 maanden geleden

Ook hier twijfels of ik het af en toe voel als ik rustig lig. Dit is mijn eerste kindje dus weet nog niet wat ik ‘moet’ voelen, maar het is iets wat ik niet herken waardoor ik vermoed dat het de baby is 😊 14+1 nu!