175 Reacties

3 maanden geleden

Vandaag 12+4 en al enkele keren gehad dat ik dacht “Hey! Wat voel ik nu?”. Herken het wel van de eerste, maar tegelijkertijd toch de twijfel of het nu indd de baby al is. 1/2x en dan weg. We gaan het beleven 🥰

3 maanden geleden

Inmiddels al weer wat meer dames die de baby voelen, dacht ik her en der te lezen? Vertel!:)

3 maanden geleden

Ik ben 12+2 weken. Voelde net links onder mn buik 2x een plopje 🥹🥹. Maar dit is mn eerste een weet ook niet of dit HET gevoel is.

3 maanden geleden

Ik ben nu 12+4 maar voel niets, kan me ook echt niet voorstellen hoe ‘plopjes’ voelen haha. 😃 Is een kwestie van ervaren denk ik. Hoop snel in dit rijtje te mogen aansluiten! Wel vandaag een mega drukke baby gezien dus de bewegingen zijn er overduidelijk 😜

3 maanden geleden

Ja ik voel de kleine ook al. 2de kindje en deze keer ligt de placenta achter. Denk met 11 weken al wat gevoeld te hebben maar ben daar niet zeker van. Eerste voelde ik ook al heel vroeg.

3 maanden geleden

Nu 11 weken en voel belletjes in m'n buik. Vandaag echo gehad en dat kind is zooo enorm beweeglijk dat de verloskundige het niet vreemd vond dat ik belletjes voelde haha. Ze kreeg em nieteens goed gemeten zo was ie aan het stuiteren. Dus volgende week nog maar keer proberen

3 maanden geleden

Ik voel de kleine ook. Ben nu 13+4 Met de termijnecho was 'het' al heel bewegelijk :D

3 maanden geleden

Reactie op Nathalie333

Nu 11 weken en voel belletjes in m'n buik. Vandaag echo gehad en dat kind i ...
Misschien belletjes idd. Best lastig te omschrijven wat voor gevoel het is.

3 maanden geleden

Ik heb ook het gevoel dat ik af en toe wat voel. Nu 15 weken van de 2de.

3 maanden geleden

Reactie op 19achtentachtig

Ik ben 12+2 weken. Voelde net links onder mn buik 2x een plopje 🥹🥹. Maar ...
Ik denk t wel! Leuk🥰

3 maanden geleden

Sinds eergisteren heb ik het idee dat ik hem voel. Soms als ik stil zit of lig voel ik heel lichte plopjes/belletjes in mijn onderbuik. Zou dat het kunnen zijn? 🩵

3 maanden geleden

Reactie op stelk

Sinds eergisteren heb ik het idee dat ik hem voel. Soms als ik stil zit of ...
Dat zou heel goed kunnen! Als t ook op de plek is van de baarmoeder kan het bijna niet anders 🥰. Geniet van t kleine minimensje🤰🏼

3 maanden geleden

Ik ben 14.4, placenta voor maar ik voel de baby nu dagelijks :) Eigenlijk al sporadisch vanaf 11,5/12 weken. is tweede kindje. Onze eerste voelde ik met 15 week voor het eerst, 2 weken even niet en met 17 weken dagelijks en was ook gelijk te zien. Ik kan overigens niet echt beschrijven hoe het voelt, ik vind t t meest op een soort hartslag lijken😂 geen belletjes iig dat zijn mn darmen..

3 maanden geleden

Ik zag vandaag een klein schopje 🥹 ben 15+4. Stiekem toch wel weer heel leuk dit!

3 maanden geleden

Volgens mn vk kon ik nog niks voelen... Maar weet zeker dat het iig mn darmen niet waren.

3 maanden geleden

Ik had al wel eerder t idee dat ik wat voelde. Maar voelde gisteren echt duidelijk een kriebel/fladder. Heeel leuk, 13+1 is t!

2 maanden geleden

Ik bn 12+3 en het leek net of ik vanochtend een trapje naar beneden kreeg ben zwanger van de tweede

2 maanden geleden

16+3 van ons vierde kindje maar deze keer echt nog helemaal niets te voelen. Hopelijk betekent dit dat het een heel rustig kindje wordt 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Marinka1985

16+3 van ons vierde kindje maar deze keer echt nog helemaal niets te voelen ...
Oh wat zou dat relaxt zijn! Zeker als je er al drie hebt rondhuppelen ;-).

2 maanden geleden

Net 13 weken voelde ik het kindje al. Nu iets meer dan 14 weken ik voel het steeds duidelijker! En had rond 13 weken echo werd het bevestigd door gynaecoloog. Placenta ligt goed, heb postuur mee en een heel bewegelijke baby. Was m’n dochter ook. Voelde haar met 14 weken.