187 Reacties

2 maanden geleden

Tijdens de 2e echo met 11 weken bewoog de kleine zo druk dat ik eindelijk durfde te geloven dat ik het mij niet verbeeldde 馃グ

2 maanden geleden

Ik ben 15+4 en heb 'm vandaag echt meerdere keren gevoeld 馃グ soort gekriebel. Zo leuk!

2 maanden geleden

Nu 14+3 en nog gevoeld. 3e kindje. Placenta ligt achter dus kan niet wachten 馃グ

2 maanden geleden

Placenta blijkt voor te liggen 馃槦 Iemand ervaring mee vanaf wanneer je wat kan voelen?

2 maanden geleden

Placenta blijkt voor te liggen 馃槦 Iemand ervaring mee vanaf wanneer je wat ...
Bij mijn dochter lag hij ook voor , eerste kindje en haar nooit gevoeld. Te sterke buikspieren en voorliggende placenta. Nu weer voor maar buikspieren nu niet zo sterk meer dus verloskundige gaf aan waarschijnlijk vanaf een week of 18. Nu 15+1 en voel de kleine nog niet.

2 maanden geleden

16+5 hier en eergister wel iets gevoeld waarvan ik vermoed dat het de baby was. Een draaiend/duwend gevoel rechtsonder. Alsof iemand van binnen met een (kleine) vuist tegen mijn buik duwt en draait tegelijkertijd. Schrok er even van, dus tis niet iets wat ik eerder gevoeld heb. Sindsdien niets meer gevoeld dus geeeen idee. Eerste zwangerschap.

2 maanden geleden

Placenta blijkt voor te liggen 馃槦 Iemand ervaring mee vanaf wanneer je wat ...
Bij mijn dochter ook voorliggende placenta, ik voelde haar duidelijk met 17 weken en was een week later ook te zien. Nu weer een voorliggende placenta (15.5 week) en voel haar sinds 14 weken. Nog niet heel regelmatig, en ene dag wel en dan weer niet. Vooral op de plekken waar de placenta dunner is. Het verschilt echt enorm per persoon, ook maar net of je een slank postuur hebt of niet.

2 maanden geleden

Reactie op Ivy2

Bij mijn dochter lag hij ook voor , eerste kindje en haar nooit gevoeld. Te ...
Wow nooit gevoeld?! Ook niet op het eind? Wat bizar, nog nooit gehoord. Bij mij ook voorliggende placenta maar mijn buik ging toch alle kanten op de laatste 3 maanden馃檲馃ぃ Hopelijk ga je de kleine deze zwangerschap wel voelen, het is zo mooi!

2 maanden geleden

Placenta blijkt voor te liggen 馃槦 Iemand ervaring mee vanaf wanneer je wat ...
In mijn ervaring zegt het niet zo veel. Eerste zwangerschap lag de placenta voor en voelde ik de baby met 14 weken en deze zwangerschap voelde ik de baby ook met 14 weken, ook weer een voorliggende placenta.

2 maanden geleden

Reactie op Flower221

Wow nooit gevoeld?! Ook niet op het eind? Wat bizar, nog nooit gehoord. Bij ...
Nee echt nooit, ook geen beweging van buiten zichtbaar. Op de wekelijkse echo check wel altijd een actieve baby. Hoop het ook, ben benieuwd

2 maanden geleden

Placenta achter maar voel nog niets helaas met 16 weken. Vorige keer lag mijn placenta voor en voelde ik hem pas bij 22 weken.

2 maanden geleden

Ja! Ik denk het al meer te voelen. Onder mn navel, drukkend gevoel. En rechts en links onder in kriebels.

2 maanden geleden

Zwanger van de 2de maar de placenta ligt voor. 1x per dag voel ik de baby.. ben 17 weken

2 maanden geleden

Ik ben 16+4 en heb hem in de afgelopen anderhalve week een paar keer gevoeld. Nu al een aantal dagen niet, maar ik weet dat dat normaal is met deze termijn 馃槉

2 maanden geleden

Reactie op 19achtentachtig

Ja! Ik denk het al meer te voelen. Onder mn navel, drukkend gevoel. En rech ...
Hoe ver ben je? Dacht namelijk ook iets te voelen zo'n 5 cm onder mn navel rechts, maar bij de echo eergister werd dat apparaatje echt ver onder de navel gedrukt, dus snap er nu helemaal niets meer van waar mijn baby uithangt. 馃檮

2 maanden geleden

Ik ben 18 weken en heb het idee dat ik de baby soms voel als ik plat lig. Het lijkt ook alsof ik af en toe de baby kan zien bewegen, dan plopt mijn buik een beetje op die plek. Kan dat 眉berhaupt eigenlijk al zo vroeg?

2 maanden geleden

Hier denk ik ook iets te voelen, links onder voel ik echt een beweging natuurlijk soft maar ik voel het duidelijk! Ik ben 14+3 vandaag

2 maanden geleden

Nu 18 weken zwanger van de tweede (placenta ligt voor) en ik denk het nu sinds een paar dagen te voelen! Nog niet echt schopjes maar een soort geschuif, gerommel in m鈥檔 buik.

2 maanden geleden

Ik twijfel al langer of het de baby is dat ik voel, maar vandaag was het voor het eerst heel duidelijk馃槏 vandaag 14+4, met placenta achter

2 maanden geleden

Ik heb bij de eerste twee de placenta voor gehad en dan voel je het een stuk minder. De placenta ligt nu achter en voel bijna elke dag wel getrappel. Ben benieuwd hoe het met +30 weken gaat zijn.