29 Reacties
2 maanden geleden
Maakt niet zoveel uit.
Als je de baby zijn temperatuur meet kom je er vanzelf achter of hij het te warm of koud heeft. Of je trekt hem een dikker shirtje/trui aan, muts op, kruik vernieuwen of extra dekentje. Of je doet het wat minder.
Als je van beide wat hebt is het altijd prima.
Korte mouwen is wel makkelijker kleden😉
Ikzelf heb nog van de eerste 2 kinderen en kort en lange mouwen.
2 maanden geleden
Ik heb vooral korte nog van mijn eerste zoontje, omdat bij een lange mouw romper moeilijker een wat strakker truitje er overheen te trekken is. Een paar lange is wel fijn voor hele koude dagen of waar je een losser vestje makkelijk overheen kunt trekken😊
2 maanden geleden
Ik heb advies gekregen: lange mouwen. Ben ook voor wol gegaan. Wel aan de prijs, maar via vinted kun je leuke deals sluiten. Die helpen met temperatuur reguleren.
2 maanden geleden
Reactie op Manonetje3
Ik heb advies gekregen: lange mouwen. Ben ook voor wol gegaan. Wel aan de p ...
En verder heb ik wat wijdere truitjes en vestjes die erover kunnen.
2 maanden geleden
Wij gaan voor lange mouwen, omdat die kleintjes de temperatuur soms nog moeilijk zelf kunnen regelen, korte mouwen rompertjes zijn zo bijgehaald
2 maanden geleden
Ik heb heel veel met lange mouw gekocht voor ons zoontje die nu december geboren wordt.
Plus heel wat dikke broekjes zoals joggingbroeken en dikke sokjes en wollen jasjes en winterslaapzakjes. En voor bedje een dikke winter deken.
2 maanden geleden
Lange mouw! De baby’s die nu bij ons in het ziekenhuis geboren worden dragen ook allemaal lange mouw rompers. Afkoelen is makkelijker dan opwarmen, ze komen immers uit een badje van +- 37 graden (dat is het binnen niet).