53 Reacties

5 maanden geleden

Hier ook zwanger van een 3e kindje! 2 jongens al, hoop stiekem op een meisje, haha!

5 maanden geleden

Wij hebben ook al twee dochters van nu 3 en 1 jaar! Ij heb echt geen voorkeur; nog een meisje zou geweldig zijn, omdat ik weet hoe gaaf dat is. Maar wauw, een jongetje zou toch ook wel echt bijzonder mooi zijn zo in de rij! Ik twijfel eigenlijk of we het in de zwangerschap wel willen weten of het misschien een verrassing laten tot de geboorte. Heerlijk, zo lekker dromen.

5 maanden geleden

Leuk hier ook zwanger van de 3e. Heb twee mooie meiden van 5 en 3 jaar. Ben zo benieuwd

5 maanden geleden

Zwanger van de derde heb een dochter van 3,5 en zoon van 14 maanden. Hoop op een tweeling jongen/meisje hihihi 🤗

5 maanden geleden

Ik heb een jongen van 4 en een meisje van 1. Ik heb geen voorkeur… twijfel of ik het weer niet wil weten. Bij de tweede hebben we ook gewacht tot de bevalling, dat vond ik wel heel bijzonder

5 maanden geleden

Hier 2 zoontjes van 3 en 1. De oudste hoopt enorm op een zusje want "ik heb al een Matt" 🙈. Vind de 3e wel een stuk spannender dan de eerste 2, 3 is wel echt een huis vol 😂

5 maanden geleden

Hee topicstarter. Waarom twijfel je of je positieve reacties gaat krijgen?? Hier ook zwanger van nr 3. Heb 2 jongens van 3 (bijna 4) en net 2 jaar. Stiekem hoop ik op een meisje. Vind dit keer wel spannender heb ik het idee nadat we 2x zo gezegend zijn met gezonde baby's en zwangerschappen en bevallingen!

5 maanden geleden

Ook hier zwanger van de derde, heb een zoontje van 2 en een dochter van 7 maanden, ze zijn beide van september! Vind het wel spannend dat de derde zo vlak achter de tweede zal komen, we zullen dan 3 kids onder de 3 jaar en 3 maanden hebben, dat wordt echt even bijpoten denk ik 🤷🏻‍♀️ Verder kijk ik ook niet echt heel erg uit naar de reacties, niet omdat het ons 3e kindje is maar meer omdat ik 7 maanden geleden nog bevallen ben.. waarschijnlijk krijg ik de reactie “dat is zielig voor de tweede, zij zal dan minder aandacht krijgen terwijl ze nog zo jong is”. Ja ik weet niet wat ik daarop moet zeggen straks.. Gelukkig is God mijn houvast en zal Hij mij er doorheen helpen zonder dat we 1 van de kinderen te kort doen 🙏🏼🥰

5 maanden geleden

Hoi allemaal, wij verwachten ook ons 3e kindje. Heb een dochter van 5 en zoon van 3. Heb geen voorkeur.. alle chlichez als het maar gezond is... gezondheid voor alles!! Onze zoon is met CHD geboren en heel moeilijke en onzekere start gehad.

5 maanden geleden

Reactie op MSg1204

Hoi allemaal, wij verwachten ook ons 3e kindje. Heb een dochter van 5 en zo ...
Hee wat sneu. Ken een kindje die dit heeft gehad. Hopelijk gaat het nu goed? Hoe voel je je in deze zwangerschap?

5 maanden geleden

Hier ook al 2 jongens 🙊 meisje zou leuk zijn

5 maanden geleden

Merkte jullie verschil qua symtomen bij meisjes/ jongens?

5 maanden geleden

Reactie op Gezegend

Merkte jullie verschil qua symtomen bij meisjes/ jongens?
Ik heb twee jongens, nu zwanger van de derde met stiekeme hoop op een meisje. Mijn eerste zwangerschap was zo anders als mijn tweede. Toen was ik er van overtuigd dat het een meisje zou zijn. Het zegt dus helemaal niets 😜

5 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 3e wij hebben 2 meiden 8&12 en de 3e maakt voor ons niet uit, wij willen het geslacht niet weten! Weet niet trouwens hoelang ik dat ga volhouden haha

5 maanden geleden

Hier ook zwanger dmv IUI na 2 jaar lang wachten eindelijk zwanger🥰 Ik heb al 2 grote jongens van 11 en 13 jaar. Dit wordt ons cadeautje🤗

5 maanden geleden

Ik ben ik verwachting van de 4de ik heb zelf 3 jongens waar ik trots op ben maar ik hoop stiekem toch nu wel op een meisje 🙈 jongen is ook welkom

5 maanden geleden

Reactie op Gezegend

Merkte jullie verschil qua symtomen bij meisjes/ jongens?
Ik heb echt heel verschillende zwangerschappen meegemaakt qua symptomen maar ik moet wel zeggen dat ik bij alle kinderen niet misselijk ben geweest soms kokhalzen maar daar bleef het bij

5 maanden geleden

Hier ook zwanger van de derde! Heb een meisje van 3,5 en jongentje van bijna 2! Ik gok zelf dat het een meisje wordt.

5 maanden geleden

Ik ook zwanger van de derde, super grote welkome verrassing! We hebben al twee zoontjes (4&2). Geslacht maakt ons niets uit, hoewel onze oudste graag een zusje zou willen want hij heeft al een Sam🥰

5 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 3e! Nog heel pril en super veel last van mijn buik gehad. Verloskundige gaf aan dat het te maken kan hebben met het feit dat je lichaam nu snel een zwangerschap herkent. Zijn er moeders die dit ook hebben gehad?