53 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Mama van Jip

Hee wat sneu. Ken een kindje die dit heeft gehad. Hopelijk gaat het nu goed ...
Hoihoi dankjewel Met onze zoon gaat het inmiddels goed; een vrolijke vrijbuiter van 3 jaar (met kwetsbaar randje). Hopelijk gaat het met jullie kennis ook goed? Voel me goed in de zwangerschap maar wel slag om de arm; of alles goed mag gaan. Het is bij ons geen genetische afwijking maar... zoals elke zwangrrschap blijft het spannend. Hoe voel jij je?

5 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 3de .. niet gepland maar zeker welkom! Heb al een jongen van bijna 3 en een meisje van 8 maanden. Best wel bangg of ik het wel aankan etc

5 maanden geleden

Reactie op MSg1204

Hoihoi dankjewel Met onze zoon gaat het inmiddels goed; een vrolijke vrijb ...
Hoi MSg, het kindje van onze kennissen had helaas nog meer problemen bij geboorte en is uiteindelijk overleden na 9 maanden 😢. Fijn dat het met jullie zoontje goed gaat! Ik voel me een vreselijk mens haha . Heb erg last van mijn hormonen, erg moe en obstipatie (opgeblazen) en buikkrampen. Gister wat bruine afscheiding en onder het genot van een aantal hormonen gaat mijn hoofd dan met me aan de haal... nu gaat het weer iets beter gelukkig maar schommelt erg veel en hard. En bij jou.

5 maanden geleden

Reactie op Neveä

Hier ook zwanger van de 3de .. niet gepland maar zeker welkom! Heb al een ...
Waarom twijfel je eraan? Je bent niet alleen toch? Dus dan kun je het in ieder geval samen dragen?:)

5 maanden geleden

Reactie op Mama van Jip

Waarom twijfel je eraan? Je bent niet alleen toch? Dus dan kun je het in ie ...
Nee ik ben gelukkig samen met mijn vriend maar we wouden wachten tot onze dochter 4 was en dan weer een kind en tot we een grotere woning hadden .. wordt nu erg krapjes

5 maanden geleden

Reactie op Neveä

Nee ik ben gelukkig samen met mijn vriend maar we wouden wachten tot onze d ...
Herkenbaar wel in de zin dat wij nog willen verbouwen. Dus dat heeft beetje meer haast gekregen nu 😅 ook om ruimte te creëren.

5 maanden geleden

Reactie op Gezegend

Merkte jullie verschil qua symtomen bij meisjes/ jongens?
Het enige verschil voor mij was dat ik bij de zwangerschap van mijn dochter in het eerste trimester een enormmmm sterke reukvermogen had gekregen waarbij ik niet eens meer naast mn collega kon zitten die een broodje pindakaas aan het eten was omdat het zo sterk in m’n neus zat dat ik er misselijk van werd 🥲

5 maanden geleden

Hoi allemaal! Hier ook een mama zwanger van de derde! 🤰 We hebben een meisje van 4 en een jongentje van 2! ❤️ Helemaal blij met ons derde wondertje! 8 mei hebben wij de eerste echo gepland staan, zo spannend! 🥰

5 maanden geleden

Jaa me 2! Zoontjes van 3 en 2! Vrijdag de 26e eerste echo staan, hopelijk is alles goed. In december helaas een vroege miskraam gehad.

5 maanden geleden

Jaaa hier ook 2 meiden, van 3 en 1! Weer een meisje zou fantastisch zijn, maar een jongen zou ik ook erg leuk vinden. Eerst maar eens de eerste echo weer afwachten, zo spannend! Zijn er veel mensen die uit een gezin van 3 komen? Mijn grootste angst is dat 1 kindje zich altijd buitengesloten gaat voelen. Hoe hebben jullie dat ervaren als jullie zelf uit een gezin van 3 komen?

5 maanden geleden

Hier hopen we ook op een 3e kindje 🤍 onze 1e word in aug 5 em onze 2e is na 38wk zwangerschap overleden. Daarna nog 1x zwanger geworden bleek een bbz en nu weer opnieuw zwanger maar maak mezelf hoor en dol want was alleen nog een lege vruchtzak te zien op de echo die was ong met 5+2/3 dus ook niet heel gek maar soms hoor je wel eens vruchtjes of een dooierzak die gezien worden eerder dus best moeilijk..

5 maanden geleden

Reactie op Liefsvan

Hier hopen we ook op een 3e kindje 🤍 onze 1e word in aug 5 em onze 2e is n ...
Ah jeetje kan me voorstellen dat je je zorgen maakt zeg! Zo rot want je kan alleen maar wachten en misschien een keer eerder de echo doen. Succes!

5 maanden geleden

Reactie op Mama van Jip

Ah jeetje kan me voorstellen dat je je zorgen maakt zeg! Zo rot want je kan ...
Jaa mag sowieso aankomende week weer komen voor een echo en die locatie was ook wel belangrijk om te weten anders had ik liever ook niet zo vroeg gegaan

5 maanden geleden

Reactie op Mama van Jip

Hoi MSg, het kindje van onze kennissen had helaas nog meer problemen bij ge ...
Hoi mama van Jip, Wat ongelooflijk hard om te lezen. Zelf ook aantal mensen leren kennen in het RMD en van de 4 gezinnen.. uiteindelijk maar 2 kindjes dit overleefd. Enorm dankbaar hiervoor!! Je klinkt op en top zwanger ;) Zo te horen gaan de hormonen al behoorlijk aan de haal. Heel herkenbaar om minder stabiel te zijn.. snap dat je gedachtes aan de haal gaan. Zelf twijfel ik ook bij elke kramp. Na alle miskramen zo bang dat het opnieuw mis gaat. Heel veel succes de komende tijd en een goede / fijne zwangerschap

5 maanden geleden

Reactie op MSg1204

Hoi mama van Jip, Wat ongelooflijk hard om te lezen. Zelf ook aantal mense ...
Ja wij hebben ook rmd gezeten in Nijmegen met onze oudste. Daar hebben we ook verdrietige en hele mooie verhalen gehoord. Haha ja mijn hormonen doen het goed. Maar heel begrijpelijk ook als ik je zo hoor. Ik wens je toe dat je wat meer rust en ontspanning kan hebben! Wellicht na de eerste goede termijnecho dat er wat mee van je af valt. En dank je wel voor je (lieve) bericht!

5 maanden geleden

Reactie op M.I.X.90

Jaaa hier ook 2 meiden, van 3 en 1! Weer een meisje zou fantastisch zijn, m ...
Mijn man en ik komend beide uit een gezin van 3 en we vonden t beide echt heel fijn! Zowel toen we kind waren als nu we ouder zijn, we hebben veel aan elkaar.

5 maanden geleden

Hoi! Hier zwanger van de 3e, we hebben 1 dochter van 9 en een zoontje van bijna 2.

4 maanden geleden

Heeft het gezin waar jullie zelf uit komen invloed op de wens voor een derde kindje? Of droomde je altijd al van een groter gezin? Zelf kom ik uit een gezin van 3 maar mijn man uit 2. Het was voor mij al snel duidelijk dat ik ons niet compleet vond en dat de wens er wel was voor een derde. Omdat mijn ouders en mijn man en ik allemaal geen zus hebben grap ik dat wij ter compensatie 2 meiden hebben gekregen 😜

4 maanden geleden

Reactie op M.I.X.90

Jaaa hier ook 2 meiden, van 3 en 1! Weer een meisje zou fantastisch zijn, m ...
Wij komen beide uit een gezin van 3. Bij mijn man redelijk weinig leeftijdsverschil terwijl ik echt een nakomer broertje had (10 jaar verschil). Hij heeft er dus tijdens zijn jeugd echt wel een beetje buiten gevallen waardoor wij er heel bewust voor kiezen om weinig leeftijdsverschil tussen de jongste 2 te laten, zo zit iedereen nog redelijk in dezelfde belevingsfase

4 maanden geleden

Reactie op M.I.X.90

Jaaa hier ook 2 meiden, van 3 en 1! Weer een meisje zou fantastisch zijn, m ...
Hee M.I.C90. Ik kom ook uit gezin van 3. Voelde me enerzijds het kleintje maar anderzijds nooit alleen. Scheelde wel 7jr met m'n broer. En zoals anderen hier zeggen ook voor ons een reden ze iets dichter op elkaar te hebben. Het is nu aanpoten maar lijkt me heerlijk met groot stel pubers aan tafel 😅🙈🤣 weet wat je wenst.. maar meen het oprecht