53 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op M.I.X.90

Jaaa hier ook 2 meiden, van 3 en 1! Weer een meisje zou fantastisch zijn, m ...
Ik kom ook uit een gezin van 3 en vond het erg leuk. Ik ben de jongste en scheel 3 jaar mijn mijn broer en 5 jaar met mijn zus. We zaten dus allemaal redelijk in de buurt van elkaar. Soms speelde ik met mijn broer en soms met mijn zus, en zij soms ook met elkaar of soms met z’n drieën. Uiteraard waren er soms ook de ruzies die erbij horen. Maar ik heb me nooit buitengesloten gevoeld. Ik denk dat de kans groter is dat je kids met elkaar gaan afwisselen in spelen dan dat er 1 kind zich altijd buiten de boot voelt vallen.

6 maanden geleden

Hebben jullie straks nog twijfels over het vervoer met jullie kindjes? Qua kinderwagen, fiets, auto? Dat zal meer van toepassing zijn als de kinderen korter op elkaar zitten

6 maanden geleden

Hebben jullie straks nog twijfels over het vervoer met jullie kindjes? Qua ...
Voornamelijk de auto… mss gaan we toch kijken of we onze auto in kunnen ruilen voor een 7 zitter. Onze oudste is wel bijna 4 als de baby geboren wordt, maar toch vrij krap voor haar tussen twee (grote) autostoelen… We hebben een bakfiets met 4 plekken en een dubbele wandelwagen (en dat is prima gezien leeftijd oudste). En jullie?

6 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van ons 3e wondertje ❤️ Wij hebben een dochter van 2,5 jaar en een dochter van 1 jaar! Nog een meisje zou erg leuk zijn maar heb zelf heel sterk het gevoel dat het dit keer een jongetje gaat zijn 🥰 Ik ben zelf enigskind en mijn man heeft nog een zus maar altijd al de wens gehad voor een groter gezin ☺️ Ben nooit iets tekort gekomen als enigskind maar mis soms ook wel een broer of zus…

6 maanden geleden

Hier ook zwanger van de derde. Geheel onverwachts, maar echt meer dan welkom! 💕 We hebben al twee zoontjes (3 en 1) waar een medisch traject aan vooraf ging. Dus deze zwangerschap is echt een cadeautje💕 Kijk enorm uit naar deze zwangerschap 🥰

6 maanden geleden

Hi! Hier ook zwanger van de 3e. In januari een miskraam gehad dus nu wel nog veel onzekerheid. Sinds een paar dagen nu misselijk en vanochtend ook moeten overgeven. Ik kijk er zo niet naar uit dat dit nog een poos gaat aanhouden maar ben ook blij dat ik dit nu heb omdat het de goede kant op lijkt te gaan. Over 1,5 week de eerste echo.. Zijn jullie ook al misselijk? En hoe doen jullie dat met zorg voor de andere kinderen?

6 maanden geleden

Reactie op Wulp

Hi! Hier ook zwanger van de 3e. In januari een miskraam gehad dus nu wel no ...
Ah wat naar.. ik zie de misselijkheid ook als bevestiging. Wel een goede 1e echo gehad maar je weet het nooit natuurlijk. Ik ben suuuuper misselijk en voel me heel slecht. Ik heb nu al een week pilletjes (waar ik normaal niet zo snel op zou happen) die echt nodig zijn en me de dag door helpen. Zeker met 2 kleintjes rondlopen...

6 maanden geleden

Reactie op Cocoklink

Ah wat naar.. ik zie de misselijkheid ook als bevestiging. Wel een goede 1e ...
Ja ik had het er met mijn man over dat het nu misschien wel verstandig is om er medicatie voor te slikken. Nou ja als het nog erger wordt dan dit, dit is nog te doen maar geen idee hoe het gaat worden en hoe lang het aanhoudt. Wat voor pillen heb jij? Fijn dat de echo bij jou goed was!

6 maanden geleden

Hier zwanger van de 2e én 3e..🤣

6 maanden geleden

Reactie op Wulp

Ja ik had het er met mijn man over dat het nu misschien wel verstandig is o ...
Emesafene, ik neem het 1x in de ochtend en dan probeer ik de rest van de dag te bikkelen.. maar er zijn ook dames die er 4x per dag slikken. Beetje aanvoelen wat nodig is denk ik. Succes ermee!

6 maanden geleden

Ik ben ook erg misselijk en slik emesfane mag deze 2x per dag en eigenlijk heb ik dit ook wel nodig om de dag door te komen

één maand geleden

Joehoeee hoe gaat het met jullie? Hoe ervaren jullie deze zwangerschap tov de eerdere? Ik vind het best confronterend hoe groot ik de aanslag op mijn lichaam vind, terwijl ik niet eens last van rug of bekken oid heb. Maar gewoon lichamelijk moe. Herkenbaar?

één maand geleden

Had dit topic nog niet gezien. Hier ook zwanger van de 2e. Na een meisje (bijna 4) en een jongen (2)is het nu een verrassing wat er gaat komen. Ik vind het wel pittiger, kwaaltjes komen eerder, moe. Ik slaap dus ook super goed, in tegenstelling wat je dus nu veel leest. Ben blij dat ze nu 2 ochtenden per week samen naar dr peuterspeelzaal zijn. Ik geniet dan even van de rust, en rous door m'n huis. We hebben een andere auto gekocht (Toyota avensis verso, 6 zitter, met nog aardig kofferbak) verder 1 voor 1 de kids aan het verhuizen naar andere slaapkamers. Ik krijg erg dubbele reacties op de zwangerschap, ik smijt nu met de uitspraken van Pieter Omtzigt dat het geboortecijfer daalt en we er wat aan moeten doen.