8 Reacties

2 jaar geleden

Heel veel sterkte! 鉂わ笍 Zelf geen ervaring mee, dit stond op het algemene forum van een paar jaar geleden: https://community.24baby.nl/forum/zwanger/help-nipt-uitslag-negatief-t18-Zx56Dp

2 jaar geleden

Heel veel sterkte. Ik moest het even opzoeken en als deze uitslag klopt is het heel slecht nieuws 馃様 Kan je alleen maar heel veel sterkte wensen 馃槝

2 jaar geleden

Ach jeetje wat heftig. Zelf gelukkig geen ervaring, maar hier op het forum zijn genoeg dames te vinden. Krijg je een vruchtwaterpunctie? Een slechte nipt betekent niet 100%zeker dat je kindje deze trisomie heeft, dus ik hoop heel erg voor je dat het niet zo is.

2 jaar geleden

Wat heftig voor jullie, veel sterkte met deze onzekerheid. Er is nog een kans dat het niet bij jullie kindje zit, maar alleen in de placenta. Om dat zeker te weten krijg je waarschijnlijk een hele uitgebreide medische echo en kun je een vlokkentest laten doen. Ik hoop met jullie mee dat het toch uiteindelijk vals alarm blijkt en niet bij het kindje zit 馃

2 jaar geleden

Wat een onzekerheid.. heel veel sterkte! Ik duim voor jullie鉂わ笍

2 jaar geleden

Geen ervaring met trisomie 18, wel met 21. Je mag me altijd een berichtje sturen lieve mama! Wij gaan door dezelfde rollercoaster, dus weten precies wat jullie mee maken! Heel veel sterkte en kracht gewenst 馃檹

2 jaar geleden

Reactie op LENTEBABY2021

Geen ervaring met trisomie 18, wel met 21. Je mag me altijd een berichtje s ...
Ik heb je een verzoek gestuurd鉂わ笍

2 jaar geleden

Reactie op Chey..

Ik heb je een verzoek gestuurd鉂わ笍
Heb je een berichtje gestuurd 鈽猴笍