4 Reacties

één maand geleden

Ik zou nog geen kolf kopen totdat je weet hoe t tzt met de borstvoeding gaat. Maar tips: bij mij ging de borstvoeding vanaf moment 1 vanzelf zonder pijn of moeite, dus heb je geen kolf nodig. Ik heb pas een kolf gekocht toen ik ging werken en gekozen voor de youha. Deze werkt prima voor kolven op werk of nadat je ff weg bent geweest etc, maar mocht je fulltime willen kolven oid dan weet ik niet of ik deze zou kiezen.

één maand geleden

Ik zou nog geen kolf kopen totdat je weet hoe t tzt met de borstvoeding gaa ...
Ik sluit me hier bij aan! Op beide punten. En ik heb ook de Youha the ins, en je gelooft het niet ik heb er totaal iets van €70 voor betaald op Alie en dat is gewoon echt het merk Youha net als je op bol koopt

één maand geleden

Ik ben me ook al aan het oriënteren. Heb bij m'n dochter uiteindelijk meer dan 2 jaar borstvoeding gegeven dat ik het nu wel waard vind om een handsfree kolf te kopen. Ik ben al heel snel begonnen met kolven zodat mijn man ook dagelijks 1 flesje kon geven. Dit werkte bij ons heel goed. Ik ga binnenkort alvast een keer een gesprek plannen met lactatiekundige om de verschillende kolven uit te proberen, zodat ik weet wat de voor- en nadelen zijn van alle handsfree kolven en welke het beste bij mij past. En dan zal ik tegen het einde van m'n zwangerschap pas de kolf daadwerkelijk aanschaffen. Ik weet toch al dat ik de kolf nodig ga hebben voor tijdens werk. En ben niet bang dat borstvoeding geven niet zou gaan lukken. Maar laat je wel even goed adviseren en kijk wat bij jou borsten past

één maand geleden

Wacht even tot dat je bent bevallen! De elektrische huur kolf van medela zijn net een stukje sterker. Maar als je een handsfree kolf wilt aanschaffen is de 4mommy embrace een topding! Je hoeft weinig uit elkaar te halen om schoon te maken. Ik heb een code voor de 4mommy! @kraamzus.chanel