9 Reacties

3 maanden geleden

Ja! Heel herkenbaar, ik vind het heerlijk na vorig jaar een miskraam, maar inderdaad.. ik voel het ook overduidelijk véél meer dan bij m’n eerste kindje. En ook vanaf 10 weken al! 😉

3 maanden geleden

Ik herken dit ook inderdaad en de verloskundige is alleen blij dat het zo'n actieve baby is! En voor mezelf is het ook een gerust gevoel alleen we morgen nog even ik ben zelf ook 24 weken dus dat gaat nog wat worden 😅

3 maanden geleden

Hier beide zwangerschappen een drukke baby 🤭 kan er alleen maar van genieten✨

3 maanden geleden

Hier ook een hele actieve baby. Hoop toch dat het geen voorspeller is voor een hele drukke baby strakjes 🙈

3 maanden geleden

Ja! Heel herkenbaar, ik vind het heerlijk na vorig jaar een miskraam, maar ...
Ja dat wel inderdaad heb zelf ook meerdere miskramen gehad tussen me zoontje en deze zwangerschap en het stelt wel gerust dat ik hem zoveel voel maar maak me ergens ook wel zorgen om me nachten dalijk🤣

3 maanden geleden

Reactie op BenBVolLiefde

Hier ook een hele actieve baby. Hoop toch dat het geen voorspeller is voor ...
Hahaha ja precies! Worden lange nachten dan als dat zo is🙊

3 maanden geleden

Dit is mijn 1e zwangerschap maar hier ook één 🤣 alle echo's waren ook lastig voor de scopiste door het vele bewegen. Voel hem ook de hele dag door maar geniet hier juist heel erg van en vind het een fijne geruststelling 🤍 De gynaecoloog zei ook tegen mij: er bestaat niet zoiets als een té actieve baby. Betekent alleen maar dat hij/zij het goed heeft.

3 maanden geleden

Hier ook! En dat terwijl placenta voor ligt. Kan er vaak ook niet van slapen of wordt er wakker door. Mijn eerste dochter was ook erg druk in de buik en is nog steeds nu als peuter mega bewegelijk (zit nooit stil🤣). Dus dat beloofd wat🙈

3 maanden geleden

Hier ook achterliggende placenta en oppervlakkig liggende baarmoeder. Voelde de baby met 13-14 weken voor het eerst en sinds week 18 voelt mijn man het al van de buitenkant. Nu is t een en al drukte in mijn buik 😅. Mijn eerste kreeg ik 18 jaar geleden op mijn 18e en die was super rustig. Vind dit wel genieten moet ik zeggen 😊.