8 Reacties

7 dagen geleden

Je kunt je verloskundige bellen

7 dagen geleden

Ik zou idd de verloskundige even bellen voor advies. Weet wel dat je baby’tje echt heel goed beschermd is,

7 dagen geleden

Reactie op kikkervisje88

Ik zou idd de verloskundige even bellen voor advies. Weet wel dat je baby’t ...
Bedankt! Ik kan haar niet bereiken. Wel geen pijn, voel baby bewegen en tot nu toe toch geen bloed of zo dus weet niet echt wat doen

7 dagen geleden

Reactie op Narges2022

Bedankt! Ik kan haar niet bereiken. Wel geen pijn, voel baby bewegen en tot ...
Kijk goed op de website van de verloskundige. Er is meestal een speciaal telefoonnummer die altijd bereikbaar is. Dan neemt een dienstdoende verloskundige op

7 dagen geleden

Ik ben op vakantie ook op de zijkant van me buik gevallen. Waar ik zelf op gelet heb is of ik geen buikpijn/bloedverlies kreeg en of de baby nog goed bewoog

7 dagen geleden

Let op je klachten. Krijg je (blijvende) buikpijn of bloedverlies, dan is het goed even te laten controleren. Bel ook zeker je vk in Nederland voor advies. Ik heb het zelf ook meegemaakt (was gelukkig niks aan de hand mrt de baby), maar beter het zekere voor het onzekere nemen!

7 dagen geleden

Snap dat je even schrikt! Ik ben met 24 weken ook heel raar gevallen met mn knie in mn buik, maar het was s'nachts. Ik heb de volgende ochtend dus pas de verloskundige gebeld, terwijl ik nog best een zere buik had, heel beurs gevoel. Ze vroeg of de baby nog bewoog (Ja) en of ik geen bloedverlies had/gehad (nee). Ze gaf aan dat ik dan dus niet langs hoefde te komen en me ook geen zorgen hoefde te maken. Ze gaf aan dat de baby goed beschermt is gelukkig, dus niks aan de hand! Maar als je het echt niet vertrouwd, zou ik gewoon daar naar een arts gaan, want andere opties heb je niet haha.

6 dagen geleden

Had ik bij mijn eerste zwanger ook. Voorover op de buik, 30 weken zwanger. Baby bleef actief, en ik merkte geen pijnen. Als dat bij jou ook het geval is, is alles in orde. Gelukkig heb je nog veel vruchtwater, dus de baby heeft nog veel bescherming.