18 Reacties
één maand geleden
Verschillende momenten op de dag, en het heftigste wanneer ik in bed lig
één maand geleden
Dag en nacht door 🥰 nu werk ik momenteel ook niet buitenshuis dus fysiek is het rustiger dan bij m’n eerste zwangerschap en m’n placenta ligt achter dus alle bewegingen zijn aan de voorkant ook voelbaar. Het schijnt echter meer gangbaar te zijn dat je ‘t vooral voelt als je zelf rust houdt. 👍🏼
één maand geleden
De hele dag/nacht door wanneer ik een tijdje zit of lig. Zodra ik zelf fysiek dingen ga doen is ze rustig (of merk ik het niet).
Eerst was het echt alleen wanneer ik me liggend ontspande in bed (vanaf week 21), later ook zittend ontspannen (vanaf een week of 26), maar nu (inmiddels 31 weken zwanger) ook tijdens het werk (kantoorbaan dus zitten) of onderweg in de auto/bus/trein.
één maand geleden
Reactie op Chey..
Hier ligt trouwens de placenta voor en lijkt alsof ik de baby echt naar ach ...
Bij mij aan de voorkant, dus heeft ook flink lang geduurd voordat ik überhaupt (duidelijk) beweging kon voelen! Sinds 19/20 weken heel licht af en toe, sinds 24/5 weken wat harder en vaker
één maand geleden
Reactie op Chey..
Misschien ligt je baby vaak met zijn rug naar jouw buikwand. Mijn placenta ligt ook voor maar ik voel het alsnog heel goed. Verder is het ook afhankelijk van je postuur begreep ik.
één maand geleden
Ik voel de baby vooral als ik ga rusten. En vooral strappen tegen min blaas.
één maand geleden
Reactie op Saarrr93
Hele dag door. Vandaag toevallig wat minder en zit me gelijk niet lekker 😒 ...
Ik had dat gister! Maar toen lag hij dus met zijn rug naar m’n buik. Voelde gelijk echt veel zachter, minder duidelijk en minder vaak. Hoeft niet verkeerd te zijn hoor! Kan gewoon ligging wisseling zijn
één maand geleden
Reactie op Chey..
Ik heb de placenta ook voor liggen. De baby voel ik wel dagelijks en soms ook best wel hard duwen. Laatst ook een dagje dat ik hem minder voelde en die dag toevallig ook een echo. Bleek dat de baby helemaal bovenin mijn buik achter de placenta lag. De baby was flink aan het bewegen maar dat voelde ik nauwelijks. Als de baby dus tegen je placenta aan schopt/beweegt kan het kloppen dat je hem niet zo veel voelt.
één maand geleden
Nu de hele dag door, placenta ligt achter. Bij mij zoontje alleen als ik er voor ging liggen.