184 Reacties

één maand geleden

18+6, nu 5 kilo aangekomen.

één maand geleden

Ik zat maandag op 19 weken, 2e kindje en 3 kg aangekomen

één maand geleden

Ik was met 18 weken ten opzichte van 8 weken 2,5 kilo afgevallen. Morgen 20 weken en moet binnekort weer even wegen.

één maand geleden

20+3 zwanger van 2de kindje en nu 2 kg aangekomen

één maand geleden

19+1 en 6kilo er bij. Maar had ook ondergewicht was te verwachten 🫣

één maand geleden

Ik ben 19+4. Was t/m week 16 7,4 kilo afgevallen. Toen ging de misselijkheid wonderbaarlijk weg en stopte ik met overgeven 🙏 toevallig die week naar Korea (waar mijn schoonmoeder me heeeeelemaal volgepropt heeft met heerlijk & gezond eten), dus weer 3 kilo aangekomen 🥳

één maand geleden

Ik zit nu in week 19+1 en 3 kg aangekomen.

één maand geleden

18 weken zwanger, 9 kilo aangekomen.

één maand geleden

Bijna 20 weken zwanger, 6 kilo aangekomen

één maand geleden

Bijna 21 weken en 8kg aangekomen

één maand geleden

19+1, 6.5 kg aangekomen

één maand geleden

21+4. 4 kg aangekomen. Maar ik hoor van iedereen dat ik in mn gezicht afgevallen ben. Dus mn buik is meer gegroeid dan die 4 kg .

één maand geleden

18 weken en tot nu toe -2kg. Bij mijn vorige zwangerschap was ik met 18 weken +1kg.

één maand geleden

Ik ben 19+6 en bijna 9 kilo aangekomen. Ik was gisteren voor de 20 weken echo in het ziekenhuis en ze lieten toch wel blijken dat ik teveel was aangekomen. Maak me gelijk zorgen over hoeveel er nog aan gaat komen 🫣

één maand geleden

Zwanger van de eerste, 18 weken en al 10 kilo, maar hiervoor laag BMI

één maand geleden

Ik ben vandaag 20 weken en zit ook op +4,5. Het ligt ook echt aan je BMI wat normaal is. Ik heb een lager BMI (voor ze zwangerschap) en dan kom je dus ook sneller aan. Bij mijn eerste dochter was ik 50 kilo en aan het einde zat ik op +18😅 Is er toch allemaal weer afgegaan!

één maand geleden

4 kilo afgevallen en nu 20+3 weken zwanger.

één maand geleden

Bijna 20 weken en 2 kg aangekomen. Iedereen zegt wel dat ik al een flinke buik heb maar geen idee waar dat hem dan in zit qua kilo’s 😅

één maand geleden

20.2 weken en 9 kilo aangekomen. Bij me eerste zoon ook 30 kilo in totaal. En me startgewicht was en is nu weer 56kg. 🙈 Ik drink veel water en eet veel groente en fruit. Snap er niks van 🤣🤣

één maand geleden

Vandaag precies 20 weken, 4 kg aangekomen