380 Reacties

één maand geleden

27 weken en bijna 15 kg.... het vliegt er aan...

één maand geleden

1 kg aangekomen. Nu 30 weken mijn man maakt zich zorgen 😅 hij vind dat ik meer moet eten, maar meer krijg ik niet weg door misselijkheid 😵‍💫. Gelukkig maakt de verloskundige zich geen zorgen en groeit de kleine goed 😊

één maand geleden

Reactie op Annexb

27 weken en bijna 15 kg.... het vliegt er aan...
Ja hier ook! 15 kilo erbij en bijna 31 weken. Ik baal wel maar het is wat het is. Dan maar wat harder trainen na de bevalling 😅

één maand geleden

31 weken en ongeveer 6.5 kilo aangekomen.

één maand geleden

Reactie op laurajohn

Als ik de berichtje hier onder lees schrikken ik er van hoe veel ik aangeko ...
Dit heb ik dus ook echt ruim 15kg ik ben nu 28+6

één maand geleden

29+3 en tot nu toe 4,6 kilo’s erbij. Start gewicht 59k bij 1.72cm. Ik heb mijn hele leven al een stabiel gewicht en nog een vrij kleine buik, dus het verbaast me niet zoveel. Ik merk wel dat het ietsje harder gaat in het 3e trimester. Ik ben benieuwd waar ik op eindig:)

één maand geleden

Nu 30 weken en na lang stabiel te blijven nu toch ineens weer 12 kg, blijf toch een dingetje dat aankomen 🙈

één maand geleden

31 weken en heb er nu 3 kilo bij. Ben weer afgevallen 😪

één maand geleden

Nu 30+2 totaal 6kg aangekomen in 2016 sleeve operatie gehad twee jaar na mijn eerste kindje

één maand geleden

28.3 weken zwanger 🤰 en 8.3kg aangekomen

één maand geleden

28.5 weken en 15 kilo aangekomen, maar draag een tweeling. Bij m’n vorige zwangerschap een meisje was ik 12 kilo aangekomen in totaal ❤️

één maand geleden

27+5 2e kindje, nu 5kg aangekomen

één maand geleden

Reactie op B-B27

Bijna 30 weken en 20kilo aangekomen. Begon met ondergewicht en zit echt kip ...
voor mij hetzelfde!! verloskundige is er blij mee.

één maand geleden

Reactie op Vaalezje

28.5 weken en 15 kilo aangekomen, maar draag een tweeling. Bij m’n vorige z ...
Wat leuk! Ik ben ook zwanger van een tweeling ben nu pas 7kg aangekomen terwijl het jongetje 400 gram boven gemiddeld weegt! Grappig hoe dat gaat. Wat krijg jij voor geslachten?

één maand geleden

Reactie op annabelvdv

Wat leuk! Ik ben ook zwanger van een tweeling ben nu pas 7kg aangekomen ter ...
Haha ja geen idee waar die 15kg vandaan komt! Ik krijg 2 jongens 🥰 Jij een meisje en een jongen als ik het goed begrijp?

één maand geleden

Reactie op Vaalezje

Haha ja geen idee waar die 15kg vandaan komt! Ik krijg 2 jongens 🥰 Jij een ...
Maar wel heel normaal zoals ik lees hoor! Aah wat leuk, gefeliciteerd! Ja inderdaad nu bijna 30 weken van een jongen en meisje 😊

één maand geleden

Reactie op annabelvdv

Maar wel heel normaal zoals ik lees hoor! Aah wat leuk, gefeliciteerd! Ja i ...
Zo spannend! Gefeliciteerd ❤️❤️

één maand geleden

Ik ben 30 weken en ben tot nu toe 4 kg aangekomen. In het begin 7 kg afgevallen, niet door misselijkheid oid maar denk vocht

één maand geleden

32+1 en 13 kg aangekomen, nu weeg ik al 6 weken hetzelfde. Ik ben begonnen met een hoog BMI (33/34)

één maand geleden

Ik ben 30 weken en nu 3.5 kilo aangekomen. 3e zwangerschap.🤰🏼