Hi allemaal,
Ik ben benieuwd hoeveel jullie gemiddeld al zijn aangekomen. Ik ben zwanger van mijn eerste. Nu 20 +4 weken en ben 4 kg aangekomen in totaal nu.
Ik heb mezelf gisteren met 32 weken voor t eerst gewogen, was wel benieuwd (Onze verloskundige weegt niet namelijk) en ben in totaal nu 13 kilo aangekomen. (Start gewicht 58) schrok wel even haha ben nog nooit boven de 60 überhaupt geweest maar ben op m'n buik na niet 'dikker' geworden dus t zal wel goed wezen
Hier 34 weken en + 13kg. Start gewicht was 61,5 bij een lengte van 1.68m. Valt nog prima binnen de aanbevolen 11-16kg, dus maak me er niet te druk over.
30 weken en 12 kg aangekomen startgewicht 58, ben niet zo heel groot ,(1,60) dus het gewicht voelt enorm. Over het algemeen is het meeste echt buik. Verloskundige was tevreden .
Eerste zwangerschap+- 20/23 kilo aankomen maar daar zat wel extreem veel vocht bij. Dat is deze zwangerschap iets minder
35 weken en al 23 kilo aangekomen…. Ik was altijd rond de 58 kilo, en ben i ...
Ik ga ook deze kant op 🙈 altijd rond de 60 kg gewogen en ga nu richting de 80 kg….als ik naar foto’s kijk dan vind ik het meevallen maar die cijfers zijn wel echt heftig haha
Dit klopte trouwens exact! Ik stond vanmiddag na dit bericht op de weegscha ...
Vandaag bij de verloskundige weer gewogen met 31+3 weken en zelfs een kilo afgevallen 😱. Maar ik ben de afgelopen weken wel ziek geweest. Toch loop ik zeker meer te snoepen dus had dit eigenlijk niet verwacht.