369 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Kruumelke

26+4 en 5 kilo aangekomen, vorige zwangerschap zaten er toen al 10 kilo aan ...
Herkenbaar! Vorige zwangerschap ging ik ook van 50 naar 70kg. Ik was zoo opgeblazen op het einde, echt vreselijk. Alle foto’s van toen vind ik zo lelijk🙈 Inmiddels nu 6,5 kilo aangekomen (vandaag 25 week). Al is er sinds week 18 slechts 2 kilo bijgekomen. Bij mijn eerste begon ik lager (50 kg en nu op 54). Ben dus alsnog bang dat ik er dadelijk t zelfde uit kom te zien🙈😅 Nu is mijn gezicht ook al weer een stuk voller en telkens als ik in de spiegel kijk schrik ik🙄

2 maanden geleden

Hoe gaat het bij jullie met de gewichtstoename? Inmiddels is het bij mij met 24+5 op 8.8 kilo. De stijging gaat gelukkig nu wat minder hard dan voorheen. Hopelijk zet dit zo voorlopig door.

2 maanden geleden

Reactie op Suikerkast1290

Hoe gaat het bij jullie met de gewichtstoename? Inmiddels is het bij mij m ...
Morgen 27 weken, start 3e trimester en na in t 1e trimester 4kg te zijn afgevallen, ben ik sindsdien tijdens het 2e trimester 6kg bijgekomen. Netto dus 2 kg zwaarder dan aan t begin van de zwangerschap 😊 Heb wel overgewicht, dus ben blij dat het zo verloopt.

2 maanden geleden

Reactie op Suikerkast1290

Hoe gaat het bij jullie met de gewichtstoename? Inmiddels is het bij mij m ...
9 kg bij 26 weken. 🙂

2 maanden geleden

Ik ook 9 kilo erbij met 26 weken! Startgewicht 60 kilo, ik ben 177 cm.

2 maanden geleden

Inmiddels 27 weken en nog steeds maar 2 kilo erbij, te weinig dus. Inmiddels aan de bijvoeding.

2 maanden geleden

Ik was 9,8 kg bij gekomen ik ben door aanpassen van voeding met zwangerschapsdiabetes 1,3 kg afgevallen. Op het moment ben ik op vakantie en ik zal waarschijnlijk weer iets zijn afgevallen. Maar is tevens niet erg werd mij gezegt

2 maanden geleden

14 kilo en startgewicht was 56. 🙈 was bij me eerste ook 30+ aangekomen. Nemen alles maar voor lief. 🥰

2 maanden geleden

Hier 27 weken en ongeveer 9,5kg aangekomen. Startgewicht was 61,5kg bij 1.68m

2 maanden geleden

M.u.v. laatste paar weken stond ik op -6 kg. Laatste paar weken/maand is daar nog een kilo bij gekomen. Totaal dus -7 kg. Ben nu 26+4 Begonnen op 95 kg. Andere 2 zwangerschappen hetzelfde. ...er mag ook een voordeel zitten aan zwangerschapsdiabetes..😉

2 maanden geleden

Reactie op Mamavtwee

M.u.v. laatste paar weken stond ik op -6 kg. Laatste paar weken/maand is da ...
Love the positiviteit 🥹

2 maanden geleden

26+4 en 6kilo aangekomen. Bij mijn vorige zwangerschap in totaal 13kilo aangekomen, denk dat t ongeveer hetzelfde zal zijn.

2 maanden geleden

27 + 1, 2 kilo nu aangekomen totaal. Eet gewoon normaal en mijn kindje groeit goed. Dus ben er wel te vreden mee zo. Ben benieuwd wat de komende weken gaan doen

2 maanden geleden

4 kg met 26 weken. Val nu juist ineens af 🤷🏻‍♀️

2 maanden geleden

Met 25+3 was ik -1 kg. Probeer nu echt zoveel mogelijk kleine beetjes te eten gedurende de dag. Maar door de misselijkheid niet altijd even makkelijk 😬

2 maanden geleden

23 weken en 7 kilo

2 maanden geleden

27+3 en bijna 10 KG er bij. Ben er erg blij mee want begon met een ondergewicht !

2 maanden geleden

Reactie op Eline…

Hier 27 weken en ongeveer 9,5kg aangekomen. Startgewicht was 61,5kg bij 1. ...
Wow, echt precies hetzelfde hier, inclusief startgewicht en lengte.

2 maanden geleden

Voor m’n gevoel 300 kilo als ik in de spiegel kijk

2 maanden geleden

Reactie op 712noukie

Voor m’n gevoel 300 kilo als ik in de spiegel kijk
Haha same here 😂