380 Reacties
2 maanden geleden
Hier ook van 54 naar 61,3. (26+1) dus ruim 7 kilo. Ben van mezelf normaal heel slank en zie nu dat ik wel meer vetjes heb gecreëerd, vooral armen en benen😂
Het ging eerste trimester hard, tot 18 week +5 kilo en sindsdien dus maar 2 kilo in 8 weken tijd. Zou dat erg zijn?
2 maanden geleden
Reactie op BrittWB24
25+1 en 7 kilo - vind het echt afschuwelijk en probeer de weegschaal te ver ...
Ik begrijp je gevoel, heb wekelijks veel op de weegschaal gestaan en vond het zo erg dat het gewicht zo hard opliep. Zie ook aan mn benen dat er extra vetjes zijn. Blijf het lastig vinden maar probeer mezelf nu zo min mogelijk te wegen en te bedenken dat het voor iets heel moois is - en die extra vetjes zullen dan wel nodig zijn denk ik. B
2 maanden geleden
Nu 25 weken en ca 12 kilo aangekomen.
Mijn startgewicht was ca 68 kilo, ik ben 1,69m lang.
Bij mijn vorige zwangerschap ca 30 kilo aangekomen, ik ben weer goed onderweg 🤣.
Ik heb weer stiekeme hoop dat het er net als bij de eerste zo weer vanaf is 😇
2 maanden geleden
Reactie op cannolifroli
Fijn om een soort maatstaaf te hebben!
Is dan 11,5 de ondergrens en 16 wat je maximaal mag aankomen?
2 maanden geleden
Is dan 11,5 de ondergrens en 16 wat je maximaal mag aankomen?
Zo is dat schema bedoeld inderdaad! Maar iedereen is anders natuurlijk. Maar dit is een ideaal gemiddelde. Zelf ben ik al 12 kilo aangekomen bij 25 weken maar ik had een BMI onder de 18 hiervoor dus vond het heel fijn om te lezen dat dat dus niet zo gek is dan
2 maanden geleden
Reactie op cannolifroli
Zo is dat schema bedoeld inderdaad! Maar iedereen is anders natuurlijk. Maa ...
Precies, daar is dat schema goed voor! Want alleen de hoeveelheid kilo’s die je wel of niet bent aangekomen zegt niet zoveel. In vind mijn +10kilo met 28 weken ook veel, zeker vergeleken met alle reacties van dames die maar 2 of 3 kilo zijn aangekomen. Maar dat zegt niet zoveel, want het gaat ook om je BMI/startgewicht.
Dus ik probeer nu andermans gewichtstoename los te laten en lekker te focussen op wat gezien wordt als een gezonde gewichtstoename binnen mijn eigen gewichtsklasse
2 maanden geleden
Reactie op cannolifroli
Zo is dat schema bedoeld inderdaad! Maar iedereen is anders natuurlijk. Maa ...
Oprecht; geniet van die extra kilo’s . Ik krijg er met geen mogelijkheid iets aan en loop richting de 28 weken. Ik ben zo slap als een vaatdoekje. Ik wil zo graag borstvoeding geven maar dan heb je wel wat reserves nodig 😔. We zien het hoe het loopt. Wat eet jij zoal over de dag heen? Heet je volvette producten?
2 maanden geleden
Ben nu 24+1 en ben 7,5 kilo aangekomen maar de laatste 2 weken bijna niks meer aangekomen. Bij mijn eerste zwangerschap 11 kilo aangekomen totaal, tweede 13 kilo aangekomen en derde 17 kilo aangekomen en was alles erna ook snel weer kwijt. Ben benieuwd hoe het met deze zwangerschap gaat 😅