115 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op dmmk
Haha even goed huilen lucht soms wel op ja! Ja herkenbaar ik kan ook slecht ...
Ja zielig is dat he.... Doet me ook echt pijn. Ik trek dat wilde gedoe ook echt niet de hele dag, soms moet ik er ook gewoon echt even bij weg.
6 maanden geleden
Hay hay..nou ik ben er vanmorgen achter gekomen waarom ik zo heftig ziek beroerd misselijk moe ben...echo 4 was dit..ben 11 wkn...zien we ineens niet 1 maar 2 wondertjes zwemmen 馃槺鉂わ笍馃 in shock...maar zo dankbaar en gelukkig! Het lijkt of sinds weekend mijn medicatie goed begint te helpen , heb momenten buiten gezeten en kan voor eerst zeggen dat ik weer eens heb genoten van de dag ! Hoe is het met jullie? XXX
6 maanden geleden
Hay hay..nou ik ben er vanmorgen achter gekomen waarom ik zo heftig ziek be ...
Wow! Dat is opeens een heel ander verhaal geworden! Mooi zeg. Gefeliciteerd 馃グ
6 maanden geleden
Reactie op BlackFairy
Wow! Dat is opeens een heel ander verhaal geworden! Mooi zeg. Gefeliciteerd ...
Bizar he...en dat na 4de echo pas dat ze het zien馃 maar kwartje viel wel ineens waarom ik zo ziek ben 馃き
6 maanden geleden
Reactie op dmmk
Omg en de 4de echo pas!! Je zou toch denken dat ze het eerder zien! Wat bij ...
Ja bizar he ,ik had al constant voorgevoel...en vandaag was de verrassing馃 1 van de 2 kan nu al goed verstoppertje spelen
6 maanden geleden
Hoi dames! Een korte update en een mededeling 馃槉 Met mij gaat het steeds beter. Deze zwangerschap loopt minder zwaar en de nachtmerriescenario's zoals bedliggerig worden, 20x overgeven pd etc zijn me bespaard gebleven en ben hier super dankbaar en blij voor. Ik zit nu in week 10 en met 2x emesafene kom ik de dag goed door. Ik kan zelfs weer even wandelen buiten en heb gisteren voor het eerst boodschappen gedaan met mijn man bij de AH. Wel moet ik daarna goed rust nemen en bijkomen merk ik. Maar dit zijn mooie stappen. Ik hoop voor jullie ook dat het allemaal snel weer de goede kant op gaat en dat het meer genieten wordt van het wondertje of wondertjes in je buik馃槉
6 maanden geleden
Ik heb besloten om deze app te verwijderen. Ik merk dat ik te veel informatie krijg dan nodig is. Dit helpt mij niet om mij naar binnen toe te keren. Van te veel informatie wordt ik onzeker en onrustig merk ik. De groepsapp zal ik daarom ook niet meer bijwonen. Ik wil jullie allemaal bedanken voor de tips en de mogelijkheid om herkenning en erkenning te krijgen. Wij zijn allemaal krachtige vrouwen en op een mooie dag mogen we onze wondertjes verwelkomen op de aarde in onze armen鉂わ笍
5 maanden geleden
Reactie op mm2511
Ik heb geen HG! Ik voel me zo goed vergeleken met m鈥檔 vorige zwangerschap. ...
Hey wacht, zit jij in die groep op whatsapp, groningse mamas?
5 maanden geleden
Reactie op mm2511
Jaaa! Haha!!
Ohhhhhhh hahaha wat grappig, had ik helemaal niet door 馃檲. Wel heel fijn om te horen dat je dit keer geen last hebt van HG 馃┓. Het is je zeker gegund!
5 maanden geleden
Reactie op BlackFairy
Hoe gaat het hier dames?
Heeey , nou ene dag denk ik yes hoef niet over te geven en kan wat doen , voel me dan goed vrolijk en geniet...dag later is t weer mis , overgeven en kan enkel liggen...en met jou?
5 maanden geleden
Reactie op BlackFairy
Hoe gaat het hier dames?
Het spugen gelukkig onder controle ( op een enkele nacht na) met zofran en emasafene. Eten en drinken blijft elke dag een gevecht en blijf afvallen. Bijna 11 weken nu. Ben het mentaal helemaal zat. Kn nog steeds niet veel en mn lichaam doet pijn. Voel me echt depressief van hele dag liggen.
Ik merk ook als ik een echo heb ik niks voel ofzo. Voel geen blijdschap , natuurlijk ben ik heel dankbaar en blij maar ik vind het echt heel erg lastig
5 maanden geleden
Reactie op dmmk
En bij jou??
Helaas hetzelfde als bij jou... Hopelijk zijn we er snel vanaf. Voel me ook enorm eenzaam
5 maanden geleden
Reactie op Bep89
Hi dames, intussen nog steeds geen steek verder en geprobeerd met Zofran en ...
Heb je smelttabletten van zofran gehad of de normale? Zit namelijk best een verschil in!!
5 maanden geleden
Reactie op BlackFairy
Heb je smelttabletten van zofran gehad of de normale? Zit namelijk best een ...
De gewone. Werken de smelttabletten beter? De misselijkheid gaat niet weg, het haalt hooguit het scherpe randje weg waardoor ik ipv 3 x per dag overgeef, 1 x overgeef. Maar dat gevoel blijft. Om maar van de futloosheid niet te spreken.
Doe iedere dag een middagdutje en lig er savonds voor 9 uur alweer in.
We hoeven nog maar 26 weken 馃ゲ