25 Reacties

één maand geleden

Mijn zoontje was in de eerste zwangerschap ingedaald met 28 weken maar lag nog niet helemaal vast. Deze zwangerschap is ze ingedaald met 27 weken. Overigens niets van gemerkt

één maand geleden

Wat fijn! 🫶🏼 Ik heb de afgelopen dagen ook véél pijn gehad, ook gisteren 32 weken, en heb woensdag weer een afspraak staan. Vorige lag de baby nog in stuit, dus hopelijk woensdag beter nieuws 🫣🥰

één maand geleden

Reactie op M_1986

Mijn zoontje was in de eerste zwangerschap ingedaald met 28 weken maar lag ...
En met hoeveel weken was je bevallen? 😃

één maand geleden

Reactie op dilosssx

En met hoeveel weken was je bevallen? 😃
Spontaan met 39+1

één maand geleden

Hoe merk je dat if die is ingedaald?

één maand geleden

De baby kan en mag vanaf 29 weken indalen😊

één maand geleden

Bij mij bleek bij de controle tijdens 31+6 dat ze ook al ingedaald was. Ik merkte als dat ik weer meer ruimte had om te eten en te ademen. En ze ligt gelukkig goed! Internet geeft aan gemiddeld tussen week 30 en 38 dat ze indalen.

één maand geleden

Reactie op roompje23

Hoe merk je dat if die is ingedaald?
Ik heb veel pijn gehad afgelopen dagen zoals ik hierboven al noemde en vanuit die pijn doorgestuurd naar ziekenhuis

één maand geleden

Hier ingedaald bij 28 weken. Niets van gevoeld. Geloof niet dat pijn een indicator is van indalen. Het is juist prettig daar je minder last hebt van druk op je maag/longen.

één maand geleden

Mijn eerste was ingedaald met 28 weken en deze tweede is ingedaald met 30 weken wel met indalingsweeën (had ik bij mijn eerste niet).

één maand geleden

Reactie op Jiggles

Hier ingedaald bij 28 weken. Niets van gevoeld. Geloof niet dat pijn een in ...
Ben net bij de VK en Zhuis geweest en zij bevestigen allebei hetzelfde. De een hoeft geen last te hebben terwijl de ander het wel heeft

één maand geleden

Reactie op JazzRodrigues

Mijn eerste was ingedaald met 28 weken en deze tweede is ingedaald met 30 w ...
Met hoeveel weken bevallen?

één maand geleden

Bij mij met 26 weken ingedaald. Wilde niks zeggen over de bevalling. Over 2 dagen ben ik 30 wkn 😊

één maand geleden

Reactie op dilosssx

Met hoeveel weken bevallen?
Met 41+1 ben ik bevallen. En heb toen 44 uur met gebroken vliezen gelopen voordat mijn weeën vanzelf opgang kwamen.

één maand geleden

Reactie op JazzRodrigues

Met 41+1 ben ik bevallen. En heb toen 44 uur met gebroken vliezen gelopen v ...
Zegt idd helemaal niks, ik hoop dat zij bij mij wel eerder komt… ik heb veel bekkenpijn en anders willen zij mij al inleiden met 39 weken

één maand geleden

Hier is de baby met 31 weken ook al wat ingedaald. Ik merk vooral dat er nu meer druk op mijn blaas ligt. Kan geen kwaad.

één maand geleden

Hier was het al geheel ingedaald met 28 weken ook mega veel pijn en harde buiken om de 2 min heb 2 dagen in t ziekenhuis gelegen bleek uiteindelijk indalingaweeën

één maand geleden

Reactie op Chey..

Hier was het al geheel ingedaald met 28 weken ook mega veel pijn en harde b ...
Heeft de pijn wel afgenomen in t zhuis met medicatie? Fijn dat je weer thuis bent

één maand geleden

Is vrij gemiddeld volgens mij. Het zegt (helaas) niks over wanneer je bevalling begint; vorige zwangerschap was ons meisje al voor de 30 weken ingedaald maar ze bleef lekker zitten tot 41 weken 😉

één maand geleden

Ik vermoed dat onze tweede nu met 33 weken ook is ingedaald, want ik voel veel meer druk. Echt elk kwartier naar de wc sinds gisteren 😅😅