121 Reacties
6 maanden geleden
Wij hebben in 2021 de joolz day+ gekocht. Superfijne wagen en gaan we nu weer gebruiken!
6 maanden geleden
Bij de eerste zwangerschap hebben we de joolz geo 2 gekocht. Deze gaan er nu weer gebruiken. Ik wil alleen nog kijken of ik er iets van zitje bij kan krijgen zodat ons zoontje van nu 1,5 ook nog ergens kan zitten.
6 maanden geleden
Wij hadden bij de 1e een dubatti echt een hele fijne wagen. Daarna met 2e op komst voor bugaboo donkey gegaan. Helaas liep dat anders na 38 weken maar zijn we wel de donkey blijven gebruiken.
Die hebben we nu nog en gaan we houden onze dochter zal niet vaak meer zitten want ze zal 5,5 zijn maar er is altijd wel iets om mee te slepen zoals een step en dan is de grote mand naast het zitje echt mega handig.
6 maanden geleden
Wij hebben de easywalker harvey 3 van de vorige. Voor ons ideaal omdat:
-ik 1.62 mijn partner 1.90 beide lopen er prima achter door de verstelbare stang.
-draait fijn en loopt soepel.
-bredere wielen dus heel fijn wanneer we in het bos lopen, maar ook hier op het strand zodra je het zachte zand door getild bent loopt hij perfect
-uitbreidbaar naar duo nu met de 2de (geen idee of we dat doen maar het is wel een mogelijkheid)
-ruim mandje onder.
-klein opvouwbaar, past met 1 wiel eraf zonder zitting ook in onze 2de auto (peugeot 107).
-adapters zodat je kindje wat hoger zit/ligt en je niet erg hoeft te bukken als je langer bent.
-leuk stuurtje voor je kindje op de beveiliging stang. Onze zoon zit er nu hij 2 is nog enthousiast aan te trekken en mee te sturen.
-best wel een ruime/grote lig bak vergeleken bij andere kinderwagens.
6 maanden geleden
Reactie op Miloutje
Wij hebben de easywalker harvey 3 van de vorige. Voor ons ideaal omdat:
-i ...
Wij hebben overigens deze gekocht als set bij van asten babywinkel. Met ook een maxi cosi en base voor de maxi cosi en accessoire set. Daardoor was alles uiteindelijk 350 euro goedkoper als dat we de kinderwagen, met accessoires en maxi cosi en base los kochten bij een andere babywinkel. Deze sets verkopen ze nog steeds daar.
6 maanden geleden
Wij gaan voor een Bubatti Two. Heerlijk 4 wielen van dezelfde grootte en echt robuust en praktisch!
6 maanden geleden
Wij hebben in 2021 de Joolz Geo 2 gekocht en die gaan we weer gebruiken. Zoontje is 2 en wil daar een meerijdzitje op zetten. Ik vind het een top wagen met grote mand. Daarin in nam ik altijd onze hond mee een winkel in😅 enige minpunt vind ik de sluiting. Wat een onding maar ja dat is het enige
6 maanden geleden
Wij hebben de Dubatti two! Heel fijne wagen, erg blij mee. De wielen zijn even groot waardoor het echt een wagen is voor het platteland, bossen etc. maar ook fijn voor int dorp!
6 maanden geleden
Ik ga dit keer voor de bugaboo donkey 5 omdat ik ook nog een kindje heb van 2 tegen de tijd dat de baby er zal zijn. Ik heb hiervoor de gazelle S gehad omdat mijn andere kindjes 1,5 jaar scheelde. Maar wil dit keer toch voor een duo wagen gaan die naast elkaar is. Heb nu een buggy die ook zo is en vind dat veel fijner. En dan met een meerijplank voor m’n oudste, die zal dan bijna 4 jaar zijn.
6 maanden geleden
Ik heb hier in huis de eerste versie van de Easywalker Harvey. Ben er echt heel blij mee. De banden vielen onder de garantie toen ik ze voor ons 3e kindje wilde vervangen. Topservice! En ook een nieuw handvat ondertussen. Die wagen is al 6! Jaar in gebruik en doet het nog goed. Ik zou hem zeker aan iedereen aanraden. Zowel de reiswieg als de zitjes (we hebben een 2e erbij gekocht) zijn van goede kwaliteit.
Ook zie ik bij veel anderen dat de Joolz kinderwagens het goed doen.
6 maanden geleden
Reactie op SvD21
Nadeel van naast elkaar is dat je best een brede wagen krijgt, is wel lasti ...
Wij hebben de Easywalker Harvey uitgebreid en nu ook met 2 zitjes. Ik heb ze altijd gewoon boven elkaar gezet, ga ik straks ook weer doen. Hiermee kun je de Kruidvat nog door komen, met een wagen naast elkaar echt niet...
4 maanden geleden
Reactie op Maudje7
Wij hadden voor ons dochtertje de joolz day+ brilliant black (staat te koop ...
Mocht je nog opzoek zijn naar de bugaboo donkey 5 grijs… wij verkopen hem met alles erbij. De wagen is 2,5 maand oud.
4 maanden geleden
Reactie op Saravndm
Voor hoeveel?
Wij verkopen hem voor €900. Dit is inclusief reiswieg (met aerosleep matras), 2x zitting, boodschappenmand eronder en boodschappenmand ernaast. En 2 ongebruikte (en niet uitgepakte) regenhoezen. Uiteraard is de kinderwagen schoon, vlek en schadevrij. Komt uit een dier en rookvrij huis. Nieuwprijs is €1800 & de kinderwagen is 2,5 maand oud en dus heel weinig gebruikt