Hoii!
Ik ben benieuwd of jullie al vanuit de vorige zwangerschap een kinderwagen hadden. En welke dit dan is en wat je er fijn en niet fijn aan vind. Of ga je juist een ander halen?
Mijn vorige kinderwagen was een donkerbruine 2e hands Joolz day. Veel plezier van gehad maar hij was wel helemaal op na de 2e zwangerschap. Wat ik fijn vond was dat hij lekker reed en dat de duwsteun hoog genoeg kon voor mijn man. Ik vond het wel wat groot in de kofferbak. Ik zou nu liever een iets “kleinere” kinderwagen hebben voor in de achterbak.
Wat willen jullie er maximaal aan uit geven?
Ik heb een cybex priam, maar nu een cybex gazelle s besteld omdat er echt een duo wagen nodig is aangezien mijn dochter straks pas net/nog net geen 1 jaar is als de kleine word geboren.
Tip voor first time mommys: kijk voor een wagen die uit te breiden valt naar een duo wagen! Heb spijt dat ik dat de eerste keer niet heb gedaan.
Mocht je nog opzoek zijn naar de bugaboo donkey 5 grijs… wij verkopen hem m ...
Oooh sorry zie dit nu pas. We willen geen tweedehands kinderwagen.. hebben uiteindelijk toch voor de cybex gazelle duo gekozen omdat deze praktischer was 😌
Wij hadden voor ons dochtertje de joolz day+ brilliant black (staat te koop ...
Ik zei gister tegen mijn man, dat ik die achteraf ook liever had gehad. Wij hebben de joolz geo 2. Zoontje zit daar al niet in meer dus nu gaan we ook daar niet voor, maar had wel handig geweest, vooral dat ze naast elkaar kunnen met die van bugaboo
Wij hebben de Maxi Cosi plaza plus gekocht. Mijn man en ik zijn allebei lang, dus we wilden geen lage wagen. De bak zit bij deze wagen best hoog, dus ideaal!
Wij hadden voor de eerste de kinderkraft xmoov gekocht. Die zagen we staan bij een babyzaak en vonden we erg fijn. Nu we kort op elkaar een tweede krijgen nemen een duowagen
Wij hebben voor ons zoontje de Uppababy Vista V2 gekocht. Heel erg blij mee. We gaan er een adapter bij halen zodat we straks de bak en de seat erop kunnen zetten.
Wij hebben de dubatti. Ik twijfelde tussen de dubatti en joolz. Uiteindelijk dubatti gekozen omdat mn man die fijner vond. Maar dikke spijt. Ben echt niet tevreden, hij loopt constant aan, stof zit losjes, de boodschappenmand is onhandig. Het liefst doe ik deze weg en haal ik een nieuwe 😅