142 Reacties

6 maanden geleden

Heeeerlijk dit! Ik heb ineens dat ik sommige collega’s helemaaaal niet meer kan hebben tijdens mijn dienst, hahaha oeps! Ze zitten meteen in mijn irritatiezone 🤣🤣

6 maanden geleden

Heerlijk misselijk op het moment en dan heeft de kleine man van 1 jaar een poep luier(kan het kind niks aan doen) Maar help die geur alleen al 🤢🤢🤢

5 maanden geleden

Was even vergeten hoe vaak ik snachts m'n bed uit moest om te plassen maar het lijkt weer van start hoor.. 2 uur snachts en al 3 x geweest Dan weer even een uur wakker liggen.. Weet dat het er allemaal bij hoort maar heb het niet gemist 😂 Nu hopen dat de kleine dreumes naast me lekker door slaapt.

5 maanden geleden

Ik ben echt super moe en benauwd en door de combinatie met mijn medicatie heb ik echt een super droge mond waar ik helemaal gek van wordt!!

5 maanden geleden

Kan gewoon niet slapen van de misselijkheid. Ik ben nu 11.2 weken, en nog nooit zo misselijk geweest in bed. Probeer wat afleiding te zoeken door te luisteren naar een luisterboek. Maar dat valt niet mee . Iemand ook zoveel last van misselijkheid als je in bed gaat liggen?

VRIEND

5 maanden geleden

Gisternacht niet geslapen door onze dochter van 10 maanden die niet helemaal lekker was. Nu met haar naar bed gegaan om 19 uur. Ze wordt net wakker en nu ben ik natuurlijk klaarwakker 🫣 Hopelijk val ik zo weer in slaap 😴

5 maanden geleden

Reactie op SharR86

Kan gewoon niet slapen van de misselijkheid. Ik ben nu 11.2 weken, en nog n ...
Ik heb het de hele dag door, alleen als ik in bed ga liggen dan word het zo heftig dan moet ik echt spugen daarna word t weer ietsje rustiger. Om gek van te worden😅

5 maanden geleden

Ik ben zo verschrikkelijk moe. Ik irriteer me momenteel aan alles incl. mezelf en de vermoeidheid. Zo lui momenteel 🥲.

5 maanden geleden

Dat mijn schoonzusje in januari een MK heeft gehad en alles daar nog steeds om draait. Iedereen is in verdriet, en mensen zijn niet “blij” zoals wij gehoopt hadden. Nu willen ze zelfs niet naar de gender reveal waar ik alleen het gezin voor heb uitgenodigd. Helaas heb ik 0 familie vanaf mn eigen kant.. Zuchhhhhtttt

5 maanden geleden

Ik vind alles ontzettend stinken! Eten, mensen die te dichtbij me komen staan, mensen die bij het station een sigaret roken (stoorde me eerder nooit als ex-roker)

5 maanden geleden

Reactie op Esmeralda🥰

Dat mijn schoonzusje in januari een MK heeft gehad en alles daar nog steeds ...
Ik snap dat het heel naar voor haar en de rest van de familie is. Maar dat ze daarom helemaal niet meer blij kunnen zijn voor jou is ook niet eerlijk… ik zou je geluk dan zoveel mogelijk delen met anderen, bijvoorbeeld vrienden, je favoriete collega, wie dan ook!

5 maanden geleden

Reactie op SharR86

Ik ben snachts ook veel misselijk en vreselijk maagzuur. Echt heel akelig want lig daardoor veel wakker. Heb wel een pot met kaakjes staan. Soms helpt dat iets. Bij m'n andere zwangerschappen nooit gehad. Heb 3 meiden, wie weet is dit een jongen😉

5 maanden geleden

Ik ben snachts ook veel misselijk en vreselijk maagzuur. Echt heel akelig w ...
Ik ben trouwens 12.4

5 maanden geleden

Reactie op SharR86

Ja heb ik ook! Echt heel naar😔

5 maanden geleden

Ik heb net de kruisvat babybox besteld, was helemaal enthousiast. Krijg ik de bevestiging: afhalen in Groningen. Wat? Waarom in Groningen, ik woon helemaal niet in Groningen! Bestel wel eens wat online bij Kruidvat, dus mijn adres is wel bekend. Het emailadres is no reply natuurlijk. Klantenservice is buiten werktijd niet bereikbaar en de chatbot verteld me doodleuk dat dit niet gewijzigd kan worden... Hou die box dan maar kruidvat.

5 maanden geleden

Reactie op Ber22

Ik heb net de kruisvat babybox besteld, was helemaal enthousiast. Krijg ik ...
Wat gek! Misschien morgen iemand van kruidvat via Social media benaderen? Ik heb contact gehad via facebook omdat ik zelf steeds een error kreeg als ik hem wou toevoegen aan mijn mandje.

5 maanden geleden

Ik vind mijn buren irritant 💀😂heb echt geen zin om met ze te praten

5 maanden geleden

Reactie op Roosseboos

Wat gek! Misschien morgen iemand van kruidvat via Social media benaderen? I ...
Ga ik proberen , dankjewel. Ik ben bang dat ik het zelf niet goed aangevinkt heb ergens.

5 maanden geleden

Gister heeft vriendlief kaas gehaald op de markt. Had nog tegen hem gezegd dat hij wel moest vragen of het met gepasteuriseerde melk was. Blijkbaar verstond de kaasboer het verkeerd en dacht dat hij juist geen gepasteuriseerde wilde. Nu dus lekker plakje rauwmelkse kaas gegeten zonder het te weten 🤦‍♀️

5 maanden geleden

Reactie op Roosseboos

Gister heeft vriendlief kaas gehaald op de markt. Had nog tegen hem gezegd ...
Is het harde kaas? Dan kan het gewoon hè, daar gaat de bacterie niet zo hard in!