33 Reacties
3 maanden geleden
Een natuurinclusief huis met zo'n grote tuin klinkt als een enorme weelde voor een kindje! Lekker op ontdekking buiten en allerlei plantjes en dieren leren kennen! Als kind was ik het liefste buiten vroeger en ik zou dolgelukkig zijn geweest met zo'n huis! Zie jullie droomhuis ook als een villa, maar dan voor jullie kwaliteit boven kwantiteit! Al dan wel een flinke kwantiteit aan tuin, dat zou ik ook graag hebben ;)
3 maanden geleden
Het huis waar ik nu in woon is 64m2, boven verdieping bestaat uit een badkamer, washokje, 2 slaapkamers. En niet al te grote slaapkamer
Beneden hebben we een kleine gang een wc en een woonkamer en keuken die beide gewoon open zijn. Voor nu prima gelukkig en ik moet ook zeggen dat we niet verhuizen omdat we binnen nu en een jaar willen gaan emigreren. Maar toch. Er zijn mensen die nog kleiner wonen dus maak je niet druk. En jouw huhs klinkt echt als een ideaal huis, vooral met zo'n tuin ❤️
3 maanden geleden
Je huis klinkt fantastisch, maar ik kan me voorstellen dat het voor andere tussen de villa's klein overkomt.
Ik heb met mijn zoontje + man,hond en kat in een schipperswoning gewoond van zo'n 75m2 en 35m2 tuin en dat vond ik zelf hartstikke prima gaan! Ik zag er juist wel voordelen in. Snel opgeruimd , kind kon overal heen terwijl je alles in de gaten kon houden, onderhoud pand was bij te benen, etcetera.
Inmiddels verhuisd , want nr.2 in de maak, maar anders hadden we er wellicht nog gezeten.
We wonen nu groter, maar dat betekent ook meer werk 😅
3 maanden geleden
Reactie op Tirswa
Een natuurinclusief huis met zo'n grote tuin klinkt als een enorme weelde v ...
Nou inderdaad. Wij wonen op 115m2 en een tuin van 50m2. Grote slaapkamers, maar reken maar dat de kinderen het liefst de hele dag buiten zijn. We huren nu maar ik zou het wanneer wij zouden gaan kopen echt geen probleem vinden om qua m2 binnen in te leveren als er daarmee meer ruimte om het huis vrij komt.
Jullie huis klinkt heerlijk TS!
3 maanden geleden
We woonde eerst in een extreem groot huis 10kamers 2 badkamers en megaa tuin. Toen half jaar in een caravan met 4 personen. 2 kinderen van 11 en 14. Nu wonen we in een rijtjes huis van 110m2 met 2 slaapkamers en een zolder met schuine muren. Wij slapen op de zolder en zijn nu onverwachts zwanger. Er is geen kamer over dus de baby komt bij ons op de zolder en we gaan volgend jaar zomer wel kijken als de baby 4 a 5 maanden is of we er een dakkapel op gaan zetten. Ik was extreem groot gewend maar kleiner is echt fijner hoor. Mis alleen mijn buiten ruimte wel eens. Maar liever lekker buiten kunnen spelen in een heerlijke tuin dan een grote kamer op een flatje. Zou me echt geen zorgen maken over wat andere denken.
3 maanden geleden
Wij wonen in een flat 60m2 met 2 kleine slaapkamers. We zouden het liefst een gezinswoning krijgen.. maar dit lukt al 3 jaar niet.
Maar goed. Een baby heeft niet zoveel ruimte nodig vind ik persoonlijk. Sws de 1e 2 jaar niet ong. Tegenwoordig zijn we allemaal mega verwend.
Baby heeft een eigen slaapkamer en dat is toch prima. Zal toch veel bij jou zitten of in de kinderstoel of in de box.
3 maanden geleden
Wauw, 600+ m2 tuin 🤩 dat is toch een droom voor ieder kind! Ik woon op 115 m2 maar wij hebben een tuin van 40/50 m2 gok ik. Ik zou zo met je ruilen! Ik denk niet per se dat ze jouw huis klein vinden, maar dit vergelijken met de villa’s om jullie heen. Er zijn zat mensen die met een gezin wonen op 60 m2 zonder tuin en dat kan ook 😊 geen zorgen maken en geniet van jullie droomhuis!
3 maanden geleden
Meeb97,
Jullie woning is perfect ! En zelfs met nog meer kinderen zou je hier makkelijk kunnen wonen. Ik had een appartement met 3 slaapkamertjes en 4 kinderen het is maar net wat je je kinderen mee wil geven in de opvoeding. Vroeger sliepen ze met met nog wel meer op 1 kamer dus waarom zou 1 kindje niet kunnen. Tegenwoordig “moeten” voor het ideale beeld de kinderen een eigen kamer dus niet twijfelen en lekker jullie hart volgen.
3 maanden geleden
Reactie op stiertje82
Meeb97,
Jullie woning is perfect ! En zelfs met nog meer kinderen zou je hi ...
Mijn appartement was totaal 50 vierkante meter ☺️
3 maanden geleden
Wij woonden met ons eerste kindje op een appartement op 3 hoog, op 69m2 en dat ging meer dan prima! Ook heel veel commentaar op gehad, maar voor ons was het een heel fijn plekje! Wij misten daar alleen continu een tuin… En dat ontbreekt niet bij jullie 😜 Lekker van genieten en leven zoals ‘t voor jullie goed is en kan! 🫶🏼
3 maanden geleden
Nogmaals enorm bedankt voor het delen van jullie ervaringen en onwijs lieve woorden! ❤️ Zoveel positiviteit had ik niet durven hopen op dit bericht, na nare reacties van mensen in het echt. Het heeft me goed gedaan! Zo goed zelfs dat we dit weekend een begin hebben gemaakt met de babykamer 🥰