35 Reacties

4 maanden geleden

Wat leuk! Ik ben ook die dag uitgerekend! Heb geen voorkeur qua datum maar ben wel heel benieuwd 😜

4 maanden geleden

Hee, wat leuk! Ik ben zelf op 30 december uitgerekend en vind dat wel een spannende datum haha. De baby kan met kerst komen, tijdens oud en nieuw, of juist net begin volgend jaar!

4 maanden geleden

Ik ben ook op 31 dec uitgerekend, heb geen voorkeur. We kunnen er toch niks aan veranderen. 😜

4 maanden geleden

Ik ben ook 31 december uitgerekend!

4 maanden geleden

Reactie op Sofie🩷❤️

Hee, wat leuk! Ik ben zelf op 30 december uitgerekend en vind dat wel een s ...
Ik ook de 30e!!! Leeeuuuk!!🥰

4 maanden geleden

Reactie op Akjoooo

Grappige datum hè? Hoop zelf alleen wel dat de baby niet op een feestdag komt, zodat zijn/haar verjaardag echt een apart feestje is! Begin januari lijkt me ook geen leuk moment, dan is iedereen bezig met diëten/dry january etc, niet echt gezellig op een verjaardag

4 maanden geleden

Hier ook de 31e uitgerekend!😃🥰

4 maanden geleden

Hier ook de 31e 😄

4 maanden geleden

Reactie op Akjoooo

Ik ook op 30/12 🥰

4 maanden geleden

Hier ook 30 december 🙋🏼‍♀️🫶🏼

4 maanden geleden

Reactie op Sofie🩷❤️

Grappige datum hè? Hoop zelf alleen wel dat de baby niet op een feestdag ko ...
Ja bijzondere datum hoor, kan gewoon alle kanten opgaan mbt tot de feestdagen!😂🤩

4 maanden geleden

Wat leuk allemaal! Ik hoop ook niet op een feestdag inderdaad en heb het liefste na 3 januari bijv 😂 Maarja de baby komt wanneer hij/zij komt. We zullen zien 😊 Wij hebben dinsdag 2 juli de 13-weken echo, dan ben ik 14 weken. Bij ons zeggen ze dan ook het geslacht, als ze het zien en je het wilt weten 🩵🩷

4 maanden geleden

Hier ook 31 december! bijzonder maar vooral een mooi vooruitzicht. Mensen zeggen nu regelmatig tegen mij: oh dus jij gaat knallend het jaar uit 😅 laten we maar hopen op feestelijk.

4 maanden geleden

Hier ook de 31e! Ik hoop liever niet op een feestdag (mijn vriend is al een kerstkindje) maar dat heb je niet voor het zeggen natuurlijk😉 We gaan het wel zien, wel een bijzondere tijd in ieder geval!

4 maanden geleden

Hier ook 31ste ! Mijn eerdere bevallingen waren ingeleid na 12 dagen over tijd en 8 dagen over tijd. Ik verwacht dus dat het wel januari gaat worden hier. Maar je weet het natuurlijk nooit.

4 maanden geleden

Hier ook 31-12 uitgerekend! Zal mijn eerste bevalling worden dus ben heel benieuwd of het 2024 of 2025 wordt 😂✨

4 maanden geleden

Reactie op worthgiven

Wat leuk allemaal! Ik hoop ook niet op een feestdag inderdaad en heb het li ...
Wij krijgen opnieuw een meisje 💕

4 maanden geleden

Ik ben ook op 31-12 uitgerekend 😄

3 maanden geleden

Jaa wij ook🤩 je valt inderdaad tussen wal en schip op die datum:)) we zijn heel benieuwd

3 maanden geleden

Ook 31-12 uitgerekend. Wat leuk dat je hier een apart groepje voor hebt aangemaakt. We vallen idd net buiten de boot qua kletsgroepjes (tot 30-12 en vanaf 2-1 heb ik ze gezien) Ik zou het jammer vinden voor het kindje als het op 31-12 geboren zou worden. Denk dat niemand dan op je verjaardag komt. Mss is ergens in januari dan beter