35 Reacties
4 maanden geleden
Ik ben ook op 31 dec uitgerekend, heb geen voorkeur. We kunnen er toch niks aan veranderen. 😜
4 maanden geleden
Reactie op Akjoooo
Ik ook de 30e!!! Leeeuuuk!!🥰
Grappige datum hè? Hoop zelf alleen wel dat de baby niet op een feestdag komt, zodat zijn/haar verjaardag echt een apart feestje is! Begin januari lijkt me ook geen leuk moment, dan is iedereen bezig met diëten/dry january etc, niet echt gezellig op een verjaardag
4 maanden geleden
Wat leuk allemaal! Ik hoop ook niet op een feestdag inderdaad en heb het liefste na 3 januari bijv 😂 Maarja de baby komt wanneer hij/zij komt. We zullen zien 😊
Wij hebben dinsdag 2 juli de 13-weken echo, dan ben ik 14 weken. Bij ons zeggen ze dan ook het geslacht, als ze het zien en je het wilt weten 🩵🩷
4 maanden geleden
Hier ook de 31e!
Ik hoop liever niet op een feestdag (mijn vriend is al een kerstkindje) maar dat heb je niet voor het zeggen natuurlijk😉
We gaan het wel zien, wel een bijzondere tijd in ieder geval!
4 maanden geleden
Reactie op worthgiven
Wat leuk allemaal! Ik hoop ook niet op een feestdag inderdaad en heb het li ...
Wij krijgen opnieuw een meisje 💕
3 maanden geleden
Ook 31-12 uitgerekend. Wat leuk dat je hier een apart groepje voor hebt aangemaakt. We vallen idd net buiten de boot qua kletsgroepjes (tot 30-12 en vanaf 2-1 heb ik ze gezien)
Ik zou het jammer vinden voor het kindje als het op 31-12 geboren zou worden. Denk dat niemand dan op je verjaardag komt. Mss is ergens in januari dan beter