96 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Kinderwens1234!
Hi allemaal,
Mijn naam is Cathelijne. Ik ben morgen 5 weken zwanger en uitg ...
Hi!
Gefeliciteerd en ja ik!!🙋🏽♀️
Ik heb nergens last van. (Op wat extra moe maar dat kan ook gewoon omdat ik druk ben)
Heb je al een afspraak staan bij de vk?
Ik ga maandag bellen😁
6 maanden geleden
Reactie op Shiloh
Hi!
Gefeliciteerd en ja ik!!🙋🏽♀️
Ik heb nergens last van. (Op wat ext ...
Ja, dat heb ik ook, maar ook met vlagen. De ene dag een soort brakheid gevoel en de andere dag weer helemaal niks. Ook de hele week last gehad van opgezette buik, maar nu ook niet meer echt. Ja, ik heb 14 mei een echo staan (nog 2,5 week pffff duurt lang….). Gek is het dan hè dat je zwanger bent maar zelf denkt: hoe dan? Ben ook zo bang voor een miskraam omdat wij best lang er over hebben gedaan met aardig wat onderzoeken in het ziekenhuis. Als je gaat googlen denk je dat iedereen een miskraam krijgt… 🥲
6 maanden geleden
Reactie op Kinderwens1234!
Ja, dat heb ik ook, maar ook met vlagen. De ene dag een soort brakheid gevo ...
En jij ook gefeliciteerd!
6 maanden geleden
Reactie op Lisannedgk
Gefeliciteerd!🍼
In vorig jaar Juli heb ik helaas een missed abortion geha ...
Gefeliciteerd Lisanne! 💕
Bizar om dit te lezen want ik heb echt precies hetzelfde meegemaakt in november vorig jaar. Nu ben ik 5+2 weken zwanger en probeer ook zoveel mogelijk te ontspannen maar het blijft onzeker! Hoeveel weken ben jij nu?
6 maanden geleden
Leuk zo! Ik ben Saar, 5+2 weken zwanger van ons eerste kindje en op 26 december uitgerekend. Mijn test was knetterpositief, m’n borsten doen al 2 weken enorm veel zeer, mijn buik is zo opgeblazen dat ik wel 3 maanden zwanger lijk en ik kan de hele dagen wel slapen. Zolang ik niet misselijk ben, neem ik alles voor lief! Wij hebben 10 mei onze eerste echo.
6 maanden geleden
Hoi! Mijn naam is Mees! Ik ben uitgerekend op 28 december dus pas nog net in de groep 😉 Voor de 1e keer zwanger na langer dan een jaar proberen. Hoop heel erg dat het allemaal goed gaat… Heb vooral spierpijn aan mijn liezen, last van borsten en onderrug. Hebben jullie ook zo’n last van je tandvlees en tong? Wist echt niet dat dat een symptoom was…
6 maanden geleden
Reactie op MichelleMooy
Ik ook uitgerekend op de 21ste!! Echo op 20 Mei! Super spannend!!
Ik ben v ...
Wat leuk gefeliciteerd! Lekket rustig aan doen aankomende tijd! 15 en 20 mei klinkt nog zo ver weg. Merk aan mijn lichaam dat er genoeg gebeurd maar wij kunnen niet wachten om een kloppend hartje te zien. Maakt het toch meer echt
6 maanden geleden
Hi!
Ik ben Rianne, 5 + 2 weken en op 26 december uitgerekend volgens de app. Zwanger van ons eerste kindje.
Eigenlijk niet super last van symptomen behalve onwijs gevoelige borsten en sinds vandaag kickt de vermoeidheid in. En mijn buik is best opgezet en alsof ik super veel heb gegeten. De vermoeidheid is best lastig mee om te gaan aangezien ik na 2,5 jaar Long Covid eindelijk mijn energie terugkreeg. Zijn er meer dames die dit herkennen?
6 maanden geleden
Haihai, mijn naam is Naomi. Ik ben 5+3 weken zwanger van ons eerste kindje. Na mijn eigen berekening ben ik 27 december uitgerekend 🤍. 22 mei heb ik onze eerste echo en ik kan niet wachten 🙈.
Heb een beetje last van vermoeidheid, lichte zeurende krampen, heel af en toe misselijk. Ik heb wel super last van gevoelige borsten. Maar verder valt alles reuze mee, dus ik mag absoluut niet klagen!
Ik probeer zo veel mogelijk te genieten van de zwangerschap, maar toch blijft dat negatieve stemmetje achter in mijn hoofd praten over de dingen die mis kunnen gaan. Ik probeer positief te blijven. Alles komt waarschijnlijk gewoon goed en heb ik rond 27december gewoon mijn kleine baby in de armen. 🤍
6 maanden geleden
Ik ben nu 5 weekjes en uitgerekend op 30 december. Ik krijg weer een keizersnede gezien de vorige 2 ook zo zijn gekomen. Ik denk dus dat ik dan voor de kerst uit zal komen kwa datum.
Dit wordt ons 3e kindje > 👧🏼👦 🚼
Bij de eerste geslachtsecho gedaan en bij de 2e niet .. ditmaal willen we het ook een verassing laten zijn.
Ik heb eigenlijk weinig symptomen behalve extreme vermoeidheid 😅 en eerst weinig eetlust maar nu (helaas) veel eetlust 😒 misselijkheid is slecht een vleugje aanwezig en niet vergeleken mijn HG zwangerschap bij de 1e
6 maanden geleden
Volgens mij had ik mij zelf nog niet voor gesteld.
Mijn naam is Mirjam
Ik ben 24 jaar
Op 23-02-2023 hebben we onze eerste zoontje mogen ontvangen, zijn naam is Lucien. Hij is nu 14 maanden.
Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger van de tweede.
21 mei hopen wij onze eerste echo te hebben.
Ik heb zo weinig last van symptomen dat ik mij haast afvraag of ik wel zwanger ben. 🤪 Bij de eerste was ik van af 4 weken kots misselijk tot na de bevalling. Ik heb wel opeens zo veel honger ik eet nu om de 1/2/3 uur wel iets.. 😄
6 maanden geleden
Reactie op Baby2023!!!!!
Volgens mij had ik mij zelf nog niet voor gesteld.
Mijn naam is Mirjam
Ik b ...
Oja als goed heb uitgerekend is de beval datum 27 dec
6 maanden geleden
Reactie op Shiloh
Dames,
vergeet niet kraamzorg te regelen... het advies is voor de 12de we ...
En de kinderdag opvang 😅 tegenwoordig is er nog nauwelijks plek…
6 maanden geleden
Reactie op Westland89
En de kinderdag opvang 😅 tegenwoordig is er nog nauwelijks plek…
Klopt maar ik zou wel even wachten tot alles goed is. Niks zo vervelend om alles weer af te moeten bellen 🙈
6 maanden geleden
Klopt maar ik zou wel even wachten tot alles goed is. Niks zo vervelend om ...
Zeker! Maar zou het daarna wel bovenaan de to do list zetten 😉
6 maanden geleden
Hoi allemaal!!
Mijn naam is Debbie, 21 jaar en ik ben nu 6+2. Ik ben uitgerekend op 21 december (de verjaardag van mijn vriend). Het is ons eerste kindje, erg onverwacht maar super welkom! Het is onverwachts omdat ik gewoon een koper spiraal had. Deze is er vorige week bij de gynaecoloog uit gehaald nadat ze een inwendige echo hebben gedaan.
Tijdens de inwendige echo zagen ze in de baarmoeder goed een vruchtzakje zitten en zag alles er netjes uit. Komende woensdag hebben we weer een echo in het ziekenhuis.
Ik heb gelukkig weinig last van echte symptomen, ik ben alleen heel erg moe.
Super spannend maar wij hebben er super veel zin in!
6 maanden geleden
Gefeliciteerd Lisanne! 💕
Bizar om dit te lezen want ik heb echt precies ...
Dankjewel, jij ook! 💗
Wat naar! Het blijft inderdaad zo onzeker en enorm spannend! Op dit moment ben ik 6+1 weken zwanger