27 Reacties

4 maanden geleden

Ja aanvragen in je account op kruidvat.nl bij kopje baby

4 maanden geleden

Ja met je kruitvat pas kan je online heel makkelijk aanvragen. Maar het is al heel lang niet meer op voorraad.

4 maanden geleden

Ik krijg t niet voor elkaar. En er is al meer keer dit probleem langsgekomen op het forum. Je schijnt in de winkel er naar te kunnen vragen

4 maanden geleden

Reactie op Ziwa

Ja met je kruitvat pas kan je online heel makkelijk aanvragen. Maar het is ...
Ik heb hem op 18-06 besteld en kreeg op 19-06 een mailtje dat hij klaarlag.. Ik denk dat je in de war bent met de box van naïf/etos Bij mij lukte het bestellen zo, geen idee waarom het bij sommige misgaat

4 maanden geleden

Ohja, en ik vond de inhoud van de Kruidvat tot nu toe het leukste van alles die ik heb opgehaald (prenatal/wij, babypark en Baby-Dump) dus wel echt een aanrader om even vol te houden hem te krijgen!

4 maanden geleden

Reactie op Celiny87

Ik heb hem op 18-06 besteld en kreeg op 19-06 een mailtje dat hij klaarlag. ...
Sinds 29 nov 2023..

4 maanden geleden

Even Kruidvat via Facebook een bericht sturen als het niet lukt. Dan zetten ze het aan in je account. Is gewoon leverbaar hoor! Ik heb ‘m thuis laten bezorgen maar een vriendin van mij gaat ‘m ophalen in de winkel.

4 maanden geleden

Reactie op Ziwa

Sinds 29 nov 2023..
Nou, dat klopt dus niet, want ik heb hem vorige week opgehaald en lees op het forum dat er meer vrouwen hem ophalen (en er lagen overigens meer dozen klaar)

4 maanden geleden

Reactie op Celiny87

Nou, dat klopt dus niet, want ik heb hem vorige week opgehaald en lees op h ...
Misschien zijn er in bepaalde regio's problemen... Ik krijg hm ook niet aangevraagd via de website. En ben niet de enige. Er zijn geregeld storingen/strubbelingen bij Kruidvat weet ik uit ervaring

4 maanden geleden

Misschien zijn er in bepaalde regio's problemen... Ik krijg hm ook niet aan ...
Klopt, kruitvat via fb benaderen kan helpen👍

4 maanden geleden

Ik kreeg het ook niet voor elkaar, maar heb ze via Facebook een berichtje gedaan. Toen is-ie op m'n account klaargezet en was het zo geregeld!

4 maanden geleden

Misschien zijn er in bepaalde regio's problemen... Ik krijg hm ook niet aan ...
Ja, daar lees ik wel meer over, dat mensen de melding blijven krijgen €60 te moeten betalen. Wat dat betreft vind ik die app ook ruk werken, soms ben ik wel en soms niet ingelogd met mijn pas. Ik had met de box denk ik geluk want het ging toen meteen goed! En ik werk niet bij de Kruidvat, dus ik heb geen idee of er bij het landelijke bedrijf regionale problemen zijn. Maar ik lees alle topics die ik voorbij zie komen over de boxen (om te kijken of ik iets mis) en ik heb er niemand melding van zien maken (wel dat ze moeite hadden met het aanvragen/60 euro moesten betalen maar dat kon via FB opgelost worden)

4 maanden geleden

Hier lukte het ook steeds niet. Twee keer contact met de klantenservice gehad en nu is de aanvraag uiteindelijk gelukt. Ik moet hem alleen nog ophalen. Contact opnemen helpt dus wel

4 maanden geleden

Reactie op Celiny87

Nou, dat klopt dus niet, want ik heb hem vorige week opgehaald en lees op h ...
Idd ik heb hem ook gewoon😊 vond hem oprecht erg leuk met veel bruikbare spulletjes😍

4 maanden geleden

Het lukte mij ook heel lang niet, ik voerde de verwachte geboortedatum in en er gebeurde niks. Totdat ik op een ander topic op dit forum las dat je bij privacy instellingen 2 schuifjes moet aanzetten over te ontvangen reclame oid. Vrijwel gelijk daarna kreeg ik een mail dat ik was aangemeld en een paar dagen later kreeg ik een mail dat ze hem voor me gingen klaarmaken met daarin de verwachte ophaal datum. Inmiddels heb ik hem binnen, ging super vlot en de inhoud was ook top!

4 maanden geleden

Ik krijg t niet voor elkaar. En er is al meer keer dit probleem langsgekom ...
Ik heb het vandaag in de winkel gevraagd en de betreffende medewerker begreep niet eens waar ik het over had 😅🙈🙈🙈

4 maanden geleden

Ik heb het via Facebook messenger gevraagd en ze ging het direct voor me regelen.

4 maanden geleden

Yes ook via messenger van Facebook gedaan. Kwam er echt niet uit

4 maanden geleden

Reactie op hamkaas123

Het lukte mij ook heel lang niet, ik voerde de verwachte geboortedatum in e ...
Waar doe je dat? In je account zelf of via instellingen van je telefoon?

4 maanden geleden

Ik heb de box aangevraagd uitgerekende datum in december en kreeg binnen aantal dagen een mailtje dat ik hem kon bestellen : bij het bestellen moet je door drukken tot je in het afreken / betaal scherm komt. Ook bij mij stond er toen 60 euro tot dat ik drukte op betalen en toen veranderde de prijs in alleen nog verzend kosten. Ik werk zelf bij Kruidvat in de winkel en krijg vaak de vraag hoe je dit kan aanvragen echter kan je hem daadwerkelijk pas bestellen via de mail dat die je krijgt nadat je de aanvraag doet !! Er komen veel dames in de winkel vragen om hem op te halen alleen ligt hij nergens in een filiaal 'klaar'. Hij word verstuurd vanuit dc! Overigens de moeite waard want hij zit vol leuke producten !! 😊