16 Reacties
4 maanden geleden
Hi Tessa! Het is even een investering maar ik gebruik met veel plezier de philips hue lampjes! Je kan ze via de app in alle kleuren geven. Dus ook rood wat in de nacht het fijnste is voor jou en je baby om weer snel te kunnen slapen. Anders een himalaya lamp, die zijn ook fijn!
4 maanden geleden
Hoi!
Ik gebruik deze sinds de geboorte van mn zoontje. Nu 7 maanden in gebruik. Ben er ontzettend tevreden over. Deze kan je qua felheid ook instellen. Wel zonder stekker. Bij mijn dochter heb ik de eerste jaren een zoutlamp gebruikt. Ook erg fijne verlichting. Deze is dan wel weer met stekker.
https://www.bol.com/nl/nl/p/oplaadbaar-nachtlampje-voor-kinderen-warm-wit-nachtlampje-baby-dimbaar-en-draadloos-timer-en-geheugenfunctie-usb-oplaadbaar-nachtlampje-volwassenen/9300000075231606/?bltgh=hSfKJ0ePHpojvTiT93xCDw.4_15.26.ProductTitle
4 maanden geleden
Reactie op Bobo-
Hoi!
Ik gebruik deze sinds de geboorte van mn zoontje. Nu 7 maanden in geb ...
Ik denk dat dit perfect is inderdaad. Dankjewel❤️
4 maanden geleden
Een zoutlamp is echt ideaal! Ik heb er een met een dimmer, dan kan je zelf de helderheid bepalen.
4 maanden geleden
Hoi! Ik zie hier een paar keer de tip zoutlamp voorbijkomen. Bij mij is de zoutlamp flink gaan lekken, er loopt dan allemaal water uit. Hierdoor is mijn nachtkastje beschadigd. Wees je er bij een zoutlamp dus van bewust dat er flink wat vocht uit kan komen. Niet ideaal of wat je wilt op een babykamer mijns inziens. Wie weet is t uitzonderlijk hoor, maar wilde t toch even noemen om anderen voor schade te behoeden.
4 maanden geleden
Reactie op YaraO2020
Dit is normaal bij een zoutlamp. Zout trekt vocht aan. Daarom moet er altij ...
Ah, goede tip. Ik kreeg ‘m cadeau en werd er niet bij verteld dat het zo ging lekken. Het licht is wel mooi gedimd. Ik dacht ook altijd dat t goed was maar helaas is dit nooit bewezen in wetenschappelijk onderzoek.