26 Reacties

4 maanden geleden

In mijn hoofd wel.. maar heb mezelf doel gesteld eerst op vakantie over 2 weken en dan mag je los haha. Het meeste is al wel binnen voor de babykamer

4 maanden geleden

De 1e kleine is onderweg, 16 weken, het enige wat ik nog nodig heb zijn melkflesjes, aankleedkussen en eventueel een draagzak. Ik heb hobby aan het afstruinen van marktplaats en af en toe kom je complete babykamer uitzetten tegen.

4 maanden geleden

Ik had eerst het doel na mijn vakantie.. ik ben afgelopen donderdag terug gekomen van vakantie, en toen zei mijn hoofd doe het pas na de 20 weken echo.. die heb ik 19 juli 😅 Ik wil wel, maar ik durf niet

4 maanden geleden

Bij mijn eerste had ik alles met 15 weken in huis en was de kamer ook al af 🙈 ik had een hoog risico zwangerschap en nu ook weer. Deze keer heb ik juist dat ik wil wachten omdat ik weet ook nog van de vorige zwangerschap dat het nog alle kanten op kan gaan en heb tot nu toe nog maar een rompertje gekocht. Ik denk dat ik na de 24e meer durf. Maar het poetsen kan ik niet laten ook al mag ik het niet. Ik ben morgen 18 weken

4 maanden geleden

Ik ben gelukkig niet de enige😅. Ik ben ook al helemaal klaar met de babykamer🙈 en ben nu ruim 15 weken zwanger😅. Ik hoef alleen nog wat kleding voor onze kleine meid🩷 en nog wat kleine dingetjes qua aankleding van de kamer. Ook alle kasten worden uitgemest en wil ik nog de zolder uitzoeken😅. Ik vind het ook heerlijk om te doen🥰

4 maanden geleden

Ik wil graag beginnen met het kamertje. Alleen wordt deze pas in september gestuct.. dus tot die tijd geen grotere aankopen en de kamer klaar maken. Omdat we dus deels met verbouwing nog bezig zijn ook geen plek om alles op te slaan xD

4 maanden geleden

Bij mijn eerste extreme nesteldrang maar doordat de kamer nog af moest was het net op tijd af. We weten (als de baby goed ligt) zaterdag wat het word, dan kan ik los 😂 heb al een commode, plan is deze keer alles mooi vroeg klaar hebben.

4 maanden geleden

Wij zijn nog niet begonnen aan de kinderkamer, dat is nu nog een studeerkamer. Wel pak ik iedere week een andere ruimte in huis aan voor een deep cleaning. En zijn mijn man en ik bezig om de zolder aan te pakken, dat moet de studeerkamer worden (deze week daar de vloer leggen, ik was ook aan de slag met de muren stucen maar daar heb ik geen energie meer voor, dus dat maak ik wss pas af nadat onze dochter er is haha).

4 maanden geleden

Ik ben al sinds week 12 bezig met spullen kopen en de kamer voorbereiden. Helaas hadden wij afgelopen maand een kleine lekkage gehad waardoor we niet kunnen verven. Nu wordt dat hopelijk morgen gemaakt 👌🏻 dan kunnen we beginnen met schuren verven en behangen. Vriendlief kan niet behangen, dat moet allemaal nog gebeuren voordat ik zelf niks meer kan. Ik ben bijna 18 weken het gaat snel

2 maanden geleden

Oooooh ik begin echt last te krijgen van nesteldrang.. precies hetzelfde als de vorige keer. Niet de leuke nesteldrang waarbij je leuke dingetjes uitzoekt voor je kind, maar de nesteldrang waarbij je boos wordt omdat je ergens een haar ziet nadat je net alles gestofzuigd hebt. 😭😭

2 maanden geleden

Ik was bij de eerste volgens mij rond de 20 week zo goed als klaar😂. Nu ben ik bijna 25 wk en begonnen met spulletjes kopen voor de kleine. Ik heb megaaaa nesteldrang ineens. Tot irritant aan toe voor mezelf. Soms wil ik gewoon even rustig film kijken en dan moet ik weer wat opruimen of uitzoeken, online te scrollen en te shoppen. Verschrikkelijk 🥲😂

2 maanden geleden

Reactie op Nowie1996

Ik was bij de eerste volgens mij rond de 20 week zo goed als klaar😂. Nu be ...
Ooooh heel erg. Ik ben momenteel als een malle het hele huis aan het schilderen 😭

2 maanden geleden

Reactie op Plofje98

Ooooh heel erg. Ik ben momenteel als een malle het hele huis aan het schild ...
Haha ik ook al! Heb de hal net af 😂

2 maanden geleden

Reactie op ChristinaLCM

Haha ik ook al! Heb de hal net af 😂
Hahah ik de trap! Het voelt zooooo fris!

25 dagen geleden

Nou mijn nesteldrang is nu ineens ECHT in volle gang. Mijn man moest de keuken afschilderen. Deze week worden daar gordijnen opgehangen en ik wil een kleed voor in de keuken kopen. Wiegje ga ik morgen naar beneden halen en ik ben de godganse dag bezig met rommel opruimen

24 dagen geleden

Reactie op Plofje98

Nou mijn nesteldrang is nu ineens ECHT in volle gang. Mijn man moest de ke ...
Oh, jij hebt het aardig op de heupen ja! Haha heerlijk dat je man erin mee gaat! 😂 Hier zijn de keuken kasten aan de beurt 🥹😂

24 dagen geleden

Reactie op ChristinaLCM

Oh, jij hebt het aardig op de heupen ja! Haha heerlijk dat je man erin mee ...
Ja mijn man moet van mij hahhaha. Als hij te vaak nee zegt moet ik huilen van de hormonen 😂

23 dagen geleden

Reactie op Plofje98

Ja mijn man moet van mij hahhaha. Als hij te vaak nee zegt moet ik huilen v ...
Hahaha! Mijn man moest vandaag de hele tuin door met de bladblazer. Hij had ook geen keus, en oja dit “klusje” duurt minimaal 2 uur 😏😂😶

23 dagen geleden

Reactie op Plofje98

Nou mijn nesteldrang is nu ineens ECHT in volle gang. Mijn man moest de ke ...
Ik heb vorig weekend de berging gedaan, dit weekend de slaapkamer en de gang behangen (vriend mocht dat niet doen, bang dat hij het zou verpesten 🙃). Vandaag de droger en wasmachine aan de kant en daar achter poetsen en de hele schuur doen 🙈 oude koelkast naar buiten gegooid. Vriend kwam thuis en schrok zich rot 😂

23 dagen geleden

Ja, hier ook begonnen, vooral met alles wassen/strijken, me afvragen of ik het goed heb gedaan en het nog een keer willen doen. Stressen omdat de plankjes in de babykamer nog niet hangen. Vind het best pittig, het maakt me prikkelbaar, nog los van de hormonen die echt een piek lijken te bereiken deze week 😅. En daarnaast ook nog twee weken doorwerken...