74 Reacties
4 maanden geleden
Ik had dat net gezegd en daarna moest ik ergens wachten en meen dat ik de baby voelde! Ik zou het beschrijven als: iemand doet met vinger "tikkie" op je, maar dan in je buik. En deze persoon is heel bescheiden en verlegen, zo lichtjes. Zou dat de baby zijn?👶🥹
4 maanden geleden
Zou zeker kunnen. Bij mn vorige zwangerschap zat de placenta ook voor, toen voelde ik de baby pas met 26 weken
4 maanden geleden
Hoi! Hier zwanger van de vierde en dit keer placenta aan de voorkant. Na overal gelezen te hebben dat je je baby pas laat voelt en soms helemaal niet, was ik wat teleurgesteld, maar sinds week 15 voel ik de baby ook al! Het voelde anders dan bij de andere, het is meer duidelijke beweging, dan schopjes. Inmiddels 18 weken en nu voel ik ‘m iedere dag wel bewegen! 😃
4 maanden geleden
Ik heb de kleine van de week met 16 weken ook gevoeld heel duidelijk en een paar weken daarvoor al echt de plopjes dit is mijn tweede zwangerschap en nu ligt die voor waar die de vorige keer achter lag! Dus vroeg voelen kan zeker hadden ze ook bij mij wel gezegd omdat je het opzich wel weer kunt herkennen van de vorige zwangerschap.
4 maanden geleden
Ik heb net als vorige zwangerschap placenta aan de voorkant. Toen voelde ik de eerst popjes met 15 weken en nu voor de 13 weken. Later in de zwangerschap vooral veel aan de zijkant gevoelt ivm met grote placenta. Ook gene voetjes of armen echt door de buik heen gezien.
4 maanden geleden
Ik voelde mijn vorige kindje met 13 weken en placenta achter en ik zweer dat ik deze baby vanaf 12 voel, maar vk zegt dat dat bijna onmogelijk is. Ik zou niet weten wat ik dan voel aangezien het écht als een baby voelt.
4 maanden geleden
Ik ben vandaag 17+5 en heb ook de placenta aan de voorkant liggen. Ik heb 2 weken geleden voor het eerst een soort plopje gevoeld, maar tis mijn ‘eerste’ zwangerschap die zo ver gekomen is en weet dus niet of dat t kindje is die ik dan voel haha. Soort van lucht plopjes ofzo😅
4 maanden geleden
Ik denk ook dat ik al dingen voel sinds een paar weken, weet het niet helemaal zeker omdat dit mijn eerste zwangerschap is. Mijn placenta ligt ook voor en ben nu 15+3.
4 maanden geleden
Mijn schoonzus is verloskundige, ik ben ook zwanger van de tweede met placenta aan de voorkant, ze vertelde me dat je het wel eerder kunt voelen omdat je weet hoe het voelt, dus bij een eerste zwangerschap duurt het indd langer. Maar bij de tweede kan het dus prima! Ik ben 15.3 en ik voel af en toe ook echt al dingen dat ik denk he dat ken ik! ☺️
4 maanden geleden
Bij de eerste lag de placenta ook voor. Met precies 20 weken voelde ik haar duidelijk. Eerlijk? Ik vond het ideaal. Ik hoor altijd iedereen over zere ribben en alles door het schoppen en dat had ik toen totaal niet! Nu ligt hij achter dus ben benieuwd hoe dat dan is
4 maanden geleden
Hier ook een placenta aan de voorkant, ik voel vanaf 11 weken al plopjes. Stond ook verbaast toen ze gister zei dat de placenta voor ligt. Misschien omdat we het herkennen🤷♀️ en ik voel mijn lichaam heel goed aan.
4 maanden geleden
Klopt ik ook! Dat komt inderdaad omdat je het herkent. Bij mij was bij de 1e de placenta aan de voorkant en nu ook weer. Ik heb echt vorige week een plopje gevoeld, aan de zijkant van m’n buik. Herkende het meteen! ♥️
4 maanden geleden
Ik ben vandaag 18.5 en ook placenta aan de voorkant. Ik voelde met 17 weken duidelijk 5 schoppen toen ik op mijn zij lag. En af en toe voel ik fladders boven in de buik. Bij mijn vorige zwangerschap lag die achter toen voelde ik het met 21 weken pas. ik vind het wel fijn een soort van bevestiging omdat ik totaal geen symptomen heb of moe na
4 maanden geleden
Reactie op ellebelj
Mijn placenta ligt ook voor, vorige week af en toe dacht ik wat te voelen m ...
Jaa ik het dus exact hetzelfde. Ik heb geen symptomen, ik voel je baby heeeeel af en toe. En sinds een paar dagen dus niet meer. En ik begin mijn dus ook zorgen te maken. Morgen vroeg heb ik de 20 weken echo, ik vind het heel spannend
4 maanden geleden
Yes, placenta ligt ook voor. Ik ben bijna 20 weken en voel hem best goed vanaf 18.