8 Reacties

3 maanden geleden

Ik zou hier niet mee akkoord gaan. Jij voelt je er niet goed bij, hun horen er voor jou te zijn. Gewoon net zolang volhouden totdat ze je gerust hebben gesteld!

3 maanden geleden

De huisarts kan evt controleren of je blaasontsteking hebt, waar je baarmoeder ook op kan reageren door hard te worden. Verder inderdaad volhouden als je gewoon gezien wilt worden!

3 maanden geleden

Vorige week met 22 weken gaf je al aan een week lang niks te voelen. Veel vrouwen hebben je toen advies gegeven maar we hebben geen update meer gekregen. Zou betekenen dat je nu al ruim 2 weken niks voelt? Wat zegt de vk daarvan dan? Dat je buik hard aanvoelt kan komen door stress/spanning en teveel doen. Een kruikje kan helpen of een lange warme douche. En daarna even op je linkerzijde liggen. Misschien is het ook een optie om te vragen of je doorgestuurd kan worden naar het ziekenhuis gezien de zorgen die je hebt. Dat is voor jou en de baby erg vervelend en je bent. In het ziekenhuis checken ze je nou eenmaal beter is mijn ervaring.

3 maanden geleden

Reactie op Flower221

Vorige week met 22 weken gaf je al aan een week lang niks te voelen. Veel v ...
Ooh ik heb niet gezien dat er om een update gevraagd werd ? Als mensen dat willen weten kan dat zeker gevraagd worden! Ik geloof ongeveer 3 dagen erna voelde ik wel weer leven in mijn buik echt geen idee waarom dat dan was En sinds toen voelde ik het wel elkedag alleen sinds zondag moelijk omdat mijn buik zoo hard aanvoelt maar vole wel gwn bezegingen alleen voelt heel anders als de buik zo stijf voelt en heb dat nooit hejad weet niet of dat normaal is in deze tikd Mischien naarmate je verder gaat ik de zwangerzchap dqt je buik dan gwn hard word ? Ik zit gwn rustig thuis ik doe niks druks ofzo wel keer lang me plas opgehouden dzd enige en dat was geloof ik zaterdag mja dat doe ik ik de stad ook welles als je niet overal naar de wc kan ik kan morgen urine i leveren test jet wel maar denk het niet drink heel veel water vaak getest

3 maanden geleden

Ooh ik heb niet gezien dat er om een update gevraagd werd ? Als mensen dat ...
Ik ben nu even op een andere afspraak vandaar de spelfouten en de autocorrectie Ik bedoel ik voel de bewegingen wel maar anders nu mijn buik zo stijf is ik maak me zorgen of mijn buik to stijf en hard hoort te zijn en of meer vrouwen dat hebben

3 maanden geleden

Ooh ik heb niet gezien dat er om een update gevraagd werd ? Als mensen dat ...
Oké gelukkig dat je wel bewegingen voelt (in je topic staat helemaal niet meer namelijk). De baby kan ook nog anders liggen met dit termijn. K merk ook dat de bewegingen dan anders aanvoelen. Een strakke/ harde buik kan ook komen door volle blaas(heb ik ook vooral snachts). Ik heb in mijn vorige zwangerschap vanaf 20 weken tot 38 weken een strakke harde buik gehad, dus ik herken het zeker en dat hoort gewoon bij mij, ook heel veel harde buiken. Enige wat helpt is rust en warmte, veel liggen op linkerzijde. Het is soms ook gewoon de groei van je baarmoeder. Maar nogmaals als je je zorgen maakt vraag een doorverwijzing naar het ziekenhuis :)

3 maanden geleden

Reactie op Flower221

Oké gelukkig dat je wel bewegingen voelt (in je topic staat helemaal niet m ...
Ja klopt met een volle blaas heb je dat ook ja ik heb deze stijfheid harde buik vanaf zondag en gaat dus gwn niet weg ik doe alles wel onstspannen zit op een stoel dusja maar ik ga er dan maar vanuit dat het dan erbij hoort ik heb zaterdag mijn plas lang opgehouden was aan de telfoon test morgen wel voor blaasonsteking weet verder ook niet maar maak me zorgen omdat jet niet soepel voelt stijfheid niet weggaat maar mischien hoort een buik met deze termijn niet meer zacht te voelen