10 Reacties

11 dagen geleden

Ik ben zaterdag as 35 weeken en heb ook drie dagen zware steken in me poen 😂 ik dacht maybe is die aan het indalen ofzo want met me Oudste heb ik dit niet gehad

11 dagen geleden

Ik heb dit ook! Overmorgen 37 weken. Heb ook last van menstruatie achtige kramp in mijn baarmoeder en onderrug streek.... heb het maar nagevraagd in het zkh bij de controle en zij geven aan dat dit nog niks betekent.. Maar als mensen dit wel herkennen als een naderende bevalling hoor ik dit ook graag! :)

11 dagen geleden

Het klinkt als je banden die steken. En het indalen bij de poen hahaha. Maar als de krampen echt regelmatig worden gewoon bellen hoor

11 dagen geleden

Reactie op MamaVanTweeBoys1998

Ik ben zaterdag as 35 weeken en heb ook drie dagen zware steken in me poen ...
Ja echt vreemd he, en heb ook steeds zo’n ongesteldheidskramp/steek in me kont😂🥹 Hier is ze echt al weken goed ingedaald, en zit ze al ‘vast’ dus zou gek zijn als t daar nu nog van komt..

11 dagen geleden

Reactie op Vaalezje

Het klinkt als je banden die steken. En het indalen bij de poen hahaha. Maa ...
Ik dacht indd ook dat t misschien mijn banden konden zijn.. maar gaat echt gepaard met zoooveel😂😂😂 Drama haha.

11 dagen geleden

Ja echt vreemd he, en heb ook steeds zo’n ongesteldheidskramp/steek in me k ...
Ja ik zou het echt niet weten haha ik ga het volgen mischien haal ik er nog wat uit heb volgende week echo om te kijken of die vast zit met ze hoofd maar hij licht wel al bijna enkele weken met hoofd benede dus ben benieuwd

11 dagen geleden

Reactie op MamaVanTweeBoys1998

Ja ik zou het echt niet weten haha ik ga het volgen mischien haal ik er nog ...
Ooo ik hoop het voor je!

11 dagen geleden

Misschien ook gewoon wat extra druk op de banden en bekken heb precies het zelfde en ben morgen ook 37 weken heb er ook veel last van

11 dagen geleden

Lightning crotch misschien ? “Lightning crotch is what you feel when the fetus is putting pressure on your cervix or the nerves around it. This pressure causes a sudden, sharp or stabbing pain. You may feel it radiate through your entire vaginal and pelvic area. You may feel lightning crotch more as you get closer to your due date.”

6 dagen geleden

Steken in je schaamstreek/been klinkt als bekkenklachten