5 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb dit ook wel eens. Geen idee waar het vandaan komt maar bij mij gaat het ook vanzelf weer weg

2 maanden geleden

Het klinkt als een peesje/spiertje die even niet lekker zit. Kan altijd voorkomen, ook buiten de zwangerschap. Beste wat je kan doen is bewegen, zodat ie weer op zn plek komt.

2 maanden geleden

Ik ben wat minder ver (bijna 24 weken), maar ook ik heb hier last van gehad. Ook idd met diep ademen. Kan door groei komen of idd een spiertje zijn. Ben ermee naar de huisarts gegaan toen, omdat ik ook hele allergieën had en niet wist of ik ziek was of allergie 😂🙈 alles na geluisterd en was gewoon prima.

2 maanden geleden

Ik heb dit bij 23 weken gehad, 3 dagen lang eigenlijk een soort zijsteek aan de linkerkant. Uiteindelijk is t weggetrokken en ben ik ook naar de huisarts geweest. Huisarts zei dat het druk op de darmen kon zijn van de baby en de verloskundige zei bandenpijn. Is uiteindelijk gelukkig gewoon weggetrokken, maar was wel heel vervelend en maakte me ook zorgen. Hopelijk trekt het snel weg!

2 maanden geleden

Mischien syndroom van Tietze kan worden geactiveerd met zwangerschap heb het zelf jammer genoeg al vanaf me 16😓