8 Reacties

3 maanden geleden

Ja ik dus ook! Ik kijk graag mee voor tips 😅

3 maanden geleden

same hier 🥲

3 maanden geleden

Je kan bij een gezonheidswinkel advies vragen, of een homeopaat. Je kan iig minderen met suikers. (echt schimmels leven op suikers) water met een paar druppels teatree olie en daar jezelf mee wassen. Voorzichtig mee zijn, niet puur gebruiken op je slijmvliezen. 2x per dag schoon ondergoed.

3 maanden geleden

Je kan het ook vaker krijgen als je je bekkenbodem spieren onbewust teveel aanspant. Dus je kan eventueel bij een bekkenbodem fysio laten checken of je spieren wellicht te gespannen zijn en als dat het geval is ontspanningsoefeningen krijgen.

3 maanden geleden

Canesten gyno idd en anders overdag doordeweeks even met je huisarts overleggen of die mee wil kijken of er misschien toch iets anders dan een schimmel zit, als het een schimmel is vragen of die nog een alternatief voor canesten kent, als het iets anders is, daar behandeling voor.

3 maanden geleden

Ik heb er helaas ook last van. Ik heb via de huisarts een 3 daagse kuur van vaginale tabletten gekregen. Ook zei ze dat het te maken kan hebben met je suikers. Ik heb zwangerschapsdiabetes. Doordat ben ik er nog extra gevoeliger voor helaas.

3 maanden geleden

Wat een geruststelling om te lezen dat ik niet de enige ben.. Maar heel vervelend voor jullie dames! Ik heb al meerdere kuren van vaginale tabletten gehad in combinatie met een creme, maar dan gaat het een paar dagen goed. Daarna komt het weer opzetten, zo vervelend. Bij mij doet het ook gewoon pijn bij het plassen, pijn in mijn vagina. Samen intiem zijn gaat ook lastig, dan ook pijn. Ik ben nu 21 weken, ik moet nog een suikertest doen. Maar ik ben er bang voor dat ik dit zo’n beetje de hele zwangerschap zal houden 😔..

3 maanden geleden

Ik heb het altijd in me zwangerschap gehad nu in me tweede zwangerschap alleen aan het begin ik heb van het ziekenhuis vaginale tabletten gekregen En het is niet meer terug gekomen gelukkig