10 Reacties
één maand geleden
Joh, ik ben ook totaal niet in orde in mijn bovenkamer 🫨. Ik zweef een beetje de hele dag. Ik laat het maar wat los want ik kan er echt niks aan doen.
één maand geleden
Herkenbaar! Ik dacht altijd dat het echt een fabeltje was. Maar nu besef ik me dat ik echt de domste dingen gewoon vergeet. Ook bepaalde woorden die ik eigelijk altijd gebruik kom ik ineens niet meer op. Ik herinner me altijd alles, en nu moet ik gewoon zolang na denken wat ik überhaupt wilde gaan doen of uitleggen🥲
één maand geleden
Helaas ook last van, vergeet wat ik wil zeggen plots. Heb overal lijstjes zodat ik niet vergeet wat ik moet doen. Ik ga bijv naar boven doe daar vervolgens niks ga naar beneden.. om daar te beseffen dat ik iets ging pakken. Ook keer gaan koken en half uur lang boven geweest tot ik wat rook mijn gehaktballen waren zwart 😅 dit is mijn 5de maar nog nooit was het zo erg.
één maand geleden
Het ging mij goed af maar sinds deze week in de zwangerschaps dementie toegeslagen 🤣
Eerst vergat ik mijn auto ramen dicht te doen en ik vergat door mijn nesteldrang ook nog mijn dag curve en lunch.. niet zo handig met zwangerschaps suiker. Ik voelde mij hier mega schuldig over 😣
Soms weet ik niet of ik iets nu wel of niet heb gedaan 😂 Pff agja ik ben het deels gewend van mijn post covid klachten. Ook het niet uit mijn zinnen komen ken ik daarvan en dat heb ik nu door extra vermoeidheid ook weer veel.
één maand geleden
Hoi! Ik lees dat je geen tips hoeft maar ook dat je het heel vervelend vindt, dus ik ga je toch een (ongevraagde) tip geven : een goede omega 3 en avocados! (Ivm goede vetten)
Omega 3 zorgt voor je korte termijn geheugen en tijdens de groei van je baby gaat er veeeel omega 3 naar je baby zijn hersens waardoor er minder over blijft voor jou en je dus vergeetachtig wordt.
Alsnog erg vervelend haha. Ik heb er zelf gelukkig niet last van maar een vriendin van me vergat ook gewoon letterlijk complete verhalen die ik vertelde haha.
één maand geleden
Reactie op Pietjejan
Hoi! Ik lees dat je geen tips hoeft maar ook dat je het heel vervelend vind ...
Ja een goede omega 3 visolie doet naar mijn idee echt wonderen 😄
één maand geleden
Reactie op NatasjavdS
Ja een goede omega 3 visolie doet naar mijn idee echt wonderen 😄
Ja dat is echt zo. Zodra ik er achter kwam dat ik veel vergat goede dosis gaan slikken. Als je nu merkt dat het al lang zo is, echt dubbele dosis nemen, omdat je ws erg te kort hebt. En dan kan het even duren voor het weer een beetje op peil is. Echt goede maar dure is Müllers.