6 Reacties

één maand geleden

Ik zou hier nooit voor gaan. Dat is natuurlijk ook persoonlijk. Maar white noise nooit gebruikt en kun je ook via (goedkopere mogelijkheden) doen. Zat hier bijvoorbeeld in de babyfoon. Wiegen heb ik wel eens gedaan als hij "moest" slapen in de kinderwagen. Maar zie geen meerwaarde in een wieg die dat kan. Vind het ook super veel geld voor dat kleine poosje dat je een wieg gebruikt

één maand geleden

Je gebruikt een wieg maar tot je baby 6 maanden oud is, vind ik persoonlijk erg duur. Maar het is een mooi product.

één maand geleden

Hij is super mooi. Je gebruikt m inderdaad tot 6 maanden maar als je hem graag wil, kun je hem daarna altijd op marktplaats nog zetten of als je nog kinderwensen heb, hem bewaren..

één maand geleden

Ik heb de wieg maar 8 weken gebruikt modus onze dochter toen naar eigen kamer ging en ik vond de wieg al vrij snel te klein worden (als ze draaien met de armpjes tegen de zijkant slaan etc). Dus nee ik zou dit echt nooit kopen. Ik heb een knuffel met white noise gekocht (€50,-) maar ook niet gebruikt omdat onze dochter vanaf week 6 al de nachten doorsliep en nog steeds een goede slaper is (nu 15 mnd). Dus mss gewoon tzt kijken of t nodig is… je hebt white noise nml ook op YouTube 😅

één maand geleden

Ik heb de wieg maar 8 weken gebruikt modus onze dochter toen naar eigen kam ...
Modus = omdat 😅

één maand geleden

Hi, ik wilde het ook erg bij mijn eerste. Ze wilde niet slapen, niet in de wagen, niet in de co sleeper, niet in de ledikant. Ze moest tot 1 jaar echt in handen gewiegd worden op in slaap te vallen. En dan 30 minuten om weer met 45 minuten wakker te zijn. Het was idd doodvermoiend als je een kindje hebt niet wilt slapen maar moe is. Daarom wilde ik zoiets, maar het was idd zoals eerder geschreven maar voor 6 maanden (ik was al moe van hazenslaapjes van 15-30 min met 3-4 maanden, dus bijna gekocht 🤭). Ik ben blij dat ik het toch niet heb gedaan. Ik zou het veel langer nodig hebben (sommige kindjes leren slapen pas later, er is niets aan de hand met ons dochtertje). Ze is nog steeds geen echte slaper (ze slaapt vanaf 20 tot 5 uur en dan maar 2 uur overdag) maar ze valt nu meteen in slaap als ik haar naar bed breng. Ieder kindje maakt dit ontwikkeling door op een andere manier maar dat weet je als ouder natuurlijk ook nooit van tevoren. (Je gaat maar 'bidden' dat hij/zij slaapt 🤭) maar ik zag ook (waarschijnlijk een goedkopere versie) voor de wandelwagen die maakt de wagen te bewegen als jij stopt met wandelen (om bij te praten of even voor een kopje koffie - dat mocht van mijn dochtertje nooit, ze begon snel te krijsen dat de wagen stopte). Dat apparaat je ga ik aanschaffen als het weer blijkt dat we een niet slapende baby hebben. 🤭😉🤣Rockit heet het en kost ongeveer 50 euro (afhankelijk waar je het koopt). Maar met deze producten zou ik echt wachten tot dat ze nodig zijn. Ze zijn binnen 24/48 uur vaak geleverd en tot die tijd dat je ze nodig hebt komen er nog heleboel nieuwe versies aan de markt die zijn nog beter of zelfs goedkoper. 😉👍